تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همه خوبى‏ها با عقل شناخته مى‏شوند و كسى كه عقل ندارد، دين ندارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802995810




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دانشگاه آزاد سایه به سایه مهرام/ فحاشی تماشاگران اصفهانی و پاسخ سرپرست مهرام


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: هفته شانزدهم سوپرلیگ بسکتبال؛
دانشگاه آزاد سایه به سایه مهرام/ فحاشی تماشاگران اصفهانی و پاسخ سرپرست مهرام
تیمهای مهرام و دانشگاه آزاد در رده های دوم و سوم جدول موفق به شکست حریفان خود در رده های پنجم و ششم شده و شرایط نیمه بالای جدول بدون تغییر ماند.
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ هفته شانزدهم سوپرلیگ بسکتبال در حالی برگزار شد که نیمه بالای جدول بدون تغییر ماند. تیم زنجان که شکست دیگری را در تهران تجربه کرد با شکست هفت الماس قزوین موفق به ماندن در رده ششم جدول شد.

در حالی که شنیده می شد تیم زنجانی  با بازیکن خارجی جدید برای دیدار با دانشگاه آزاد به تهران سفر می کند، علاوه بر ناامیدی از آمدن یار خارجی جدید، سامان ویسی را هم به دلیل بیماری در هفته شانزدهم همراه نداشت. 

زنجانی ها مانند هفته قبل، بنی کوچویی را در ترکیب خود داشتند اما آرن داودی به دلیل مصدومیت در شروع بازی وارد زمین نشد.

تیم دانشگاه آزاد در طرف مقابل دو تغییر نسبت به بازی با مهرام داشت و پویا تاجیک به همراه کرم احمدیان به ترکیب اولیه بازگشتند. 

3 کوارتر به نفع دانشگاه آزاد

شاگردان شاهین طبع نیمه اول را با نتایج 18 بر 15 و 24 بر 20 بردند. 

آرن داودی در دقیقه پایانی کواتر اول وارد بازی شد و با یک پرتاب سه امتیازی در اواسط کوارتر دوم باعث پیش افتادن زنجان برای اولین بار با نتیجه 26 بر 25 شد. هر چند که با یک خطا به نفع دانشگاه آزاد و گل شدن پرتابهای محمد جمشیدی باز هم نتیجه به سود میزبان چرخید.

زنجانی ها نیمه دوم را هم بدون آرن شروع کرده و کوارتر سوم را با نتیجه نزدیک 14 بر 13 واگذار کردند.

6 بازیکن در زمین!

دانشگاه آزاد در کوارتر آخر با چند حمله پیاپی اختلاف را به بالای 10 امتیاز رساند. رقابت محمد جمشیدی  و اشکان خلیل نژاد دو بازیکن هم تیمی در دانشگاه آزاد هم در این دقایق جالب بود.

رها کردن دفاع برای چند دقیقه باعث ناراحتی مهران شاهین طبع و تذکر به بازیکنانش شد و تیم همیاری هم در دقایق آخر برای کم کردن اختلاف تلاش زیادی کرد. زنجانی ها کوارتر آخر را با نتیجه 21 بر 19 بردند.

اما در ثانیه های آخر یک حواس پرتی از داور و نیمکت دانشگاه آزاد خواب را از سر ناظران مسابقه پراند! در حالی که تیم تهرانی کرم احمدیان را به عنوان جایگزین توماس وارد زمین کرد، توماس از بازی خارج نشده و باعث شد در زمان پرتاب پنالتی دانشگاه 6 بازیکن داخل زمین باشند. از طرفی داور مسابقه هم فراموش کرده بود که محدودیت خطاهای تیم حریف تمام نشده و با کنسل کردن پرتابهای پنالتی یک تکنیکال به خاطر حضور 6 بازیکن در زمین به تیم دانشگاه داد.

بنی کوچویی بعد از این جریان یک پرتاب خود را گل کرد و با 3 امتیازی آرن داودی، بازی با نتیجه 75 بر 69 به نفع دانشگاه آزاد تمام شد. 

جمشیدی بهترین بازیکن زمین

محمد جمشیدی در پایان بازی با 22 امتیاز، 8 ریباند و 6 پاس گل بهترین بازیکن زمین بود. ابراهیم توماس با 12 امتیاز و 9 ریباند و بابک نظافت با 7 امتیاز و 7 ریباند در رده های بعدی تاثیرگذاری بودند.

حسن زاده و تاجیک هم 13 و 14 امتیاز به دست آوردند.

محمد سیستانی که در دقایق آخر بازی 5 خطایی شد در تیم زنجان با 21 امتیاز بهترین بازیکن بود. وارطان بیدروسیان با 8 امتیاز و 9 ریباند در رده بعدی تاثیرگذاری قرار داشت و آرن داودی هم 11 امتیاز به دست آورد.

دردسر مهرام در اصفهان

تیم مهرام که هفته بعد با تیم ذوب آهن در اصفهان دیدار می کند، ابتدا با فولاد ماهان دومین تیم اصفهانی لیگ روبرو شده و به سختی موفق به شکست این تیم شد. مهرام در این بازی هم اوشین ساهاکیان را همراه نداشت، وضعیت این بازیکن برای دیدار با ذوب آهن بعد از تمرین فردا مشخص می شود.

مهرامی ها که در کوارتر اول با نتیجه 22 بر 12 برنده شده بودند با باخت 21 بر 14 در کوارتر دوم، برتری کامل خود را از دست دادند و تا پایان مجبور به جنگ برای برد نهایی شدند.

تیم تهرانی در 18 ثانیه به انتهای بازی هم تنها با یک اختلاف بازی را در دست داشتند که ابتدا با خطای جواد داوری روی سعید داورپناه و گل شدن پنالتی های این بازیکن نتیجه به 68 بر 65 رسید و با خطای ثانیه های آخر روی اصلانی و گل شدن یکی از پنالتی های وی نتیجه 69 بر 65 به نفع مهرام رقم خورد.

برخورد صمدزاده با تماشاگران اصفهانی

از اصفهان خبر رسید که صمدزاده سرپرست مهرام بعد از پایان بازی با چند تماشاگر اصفهانی درگیری لفظی پیدا کرده و به آنها فحاشی کرده است. 

صمدزاده در مورد این برخورد توضیح داد: تا اواسط بازی چند تماشاگر و لیدر اصفهانی به مصطفی هاشمی و بازیکنان ما فحاشی می کردند که در صحبت با حراست خواستار برخورد با آنها شدیم اما کاری نکردند. بعد از بازی هم بالای رختکن ما شروع به فحاشی کردند که من هم واکنش نشان دادم در حالی که تیم میزبان و حراست از ابتدا هم کاری مقابل این نفرات انجام ندادند. به هر حال انتظار ما از میزبان هم برخورد با چنین حرکاتی از سوی تماشاگران بود. 

سرپرست مهرام با تایید مشخص شدن وضعیت اوشین در تمرین فردا تاکید کرد که سلامتی این بازیکن برای باشگاه مهمتر است و اصراری بر استفاده از وی مقابل ذوب آهن نیست.

داورپناه بهترین بازیکن 

سعید داورپناه با 17 امتیاز، 7 ریباند و 7 توپربایی بهترین بازیکن این دیدار بود. فرید اصلانی و موسی نبی پور هم 16 و 10 امتیاز به ترتیب برای مهرام به دست آوردند.

عمادسلمانی با 15 امتیاز و 5 پاس گل به همراه جابر روزبهانی با 13 امتیاز و 13 ریباند بهترینهای آماری تیم ماهان بودند.

محمدرضا اکبری و جواد داوری هم با 12 و 10 امتیاز دیگر بازیکنان با آمار دو رقمی بودند.  
 
انتهای پیام/
 
 







تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۲ - ۲۳:۰۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن