تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دوست ندارم كه در كودكى از دنيا مى رفتم و وارد بهشت مى شدم و بزرگ نمى شدم تا پروردگارم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819366536




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آتیلا: زور استقلال به پرسپولیس نمی‌‌رسید


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
آتیلا: زور استقلال به پرسپولیس نمی‌‌رسید




آتیلا حجازی مربی مس کرمان تاکید کرد که بازیکنان و مربیان این تیم همچنان امیدوار هستند تا نارنجی‌پوشان کرمانی در لیگ برتر بمانند.





خبرآنلاین: حجازی ابتدا در خصوص شرایط بحرانی مس کرمان گفت:« متاسفانه شرایط مس اصلا خوب نیست و رقیبان ما هم نتیجه گرفتند. از بدشانسی‌های تیم ما باید به این موضوع اشاره کرد که با سه تیم مدعی یعنی فولاد، نفت و استقلال بازی داریم که کارمان را سخت می‌کند. با این حال ما ناامید نیستیم.»

او در پاسخ به این سوال رمز ماندن مس در لیگ چیست افزود:« نمی‌دانم باید از اتفاقات فوتبال حرف بزنیم یا از شانس و اقبال. مطمئنا نتیجه تیم‌های دیگر و همچنین نتایجی که خودمان می‌گیریم در این موضوع نقش دارد. با این حال معتقدم اگر می‌خواهیم در لیگ بمانیم اول باید به نتایج خودمان توجه کنیم. این هفته هم با فولاد بازی داریم ولی معمولا در بازی‌های بیرون از خانه عملکرد خوبی داشتیم و امیدوارم امتیاز بگیریم.»

حجازی در مورد دربی تهران و انتقادهایی که از سبک بازی استقلال صورت گرفت گفت:« هر مربی فلسفه خاص خودش را دارد. یک مربی می‌خواهد تیمش هجومی بازی کند و 4 بر 3 برنده شود و یک مربی هم گل نخوردن برایش مهم است و ترجیح می‌دهد تفکرات دفاعی داشته باشد. به نظر من استقلال برای نباختن بازی کرد و آمده بود مساوی بگیرد و به آنچه که می‌خواست دست پیدا کرد. آنها دنبال تساوی بودند چون زورشان به پرسپولیس نمی‌رسید.»»

مربی سابق استقلال در قسمت دیگری از حرف‌هایش افزود:« پرسپولیس بهترین خط دفاعی لیگ را در اختیار دارد و در عناصر تهاجمی هم بهتر از استقلال است چون بازیکنان تاثیرگذاری دارد. به نظر من استراتژی کادرفنی استقلال در دربی درست بود و آنها یک راه منطقی را در پیش گرفتند. اگر استقلال هجومی بازی می‌کرد و با دو گل شکست می‌خورد، آن وقت تماشاگران این تیم چه می‌گفتند. متاسفانه تماشاگران ما معمولا بعد از هر نتیجه‌ای دوست دارند اعتراض کنند پس بهتر است کادرفنی استقلال کار خودش را انجام دهد. آنها استراتژی خوبی برای دربی داشتند.»






تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن