تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مؤمن كم حرف و پر كار است و منافق پر حرف و كم كار.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818752216




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتقاد شديد ماتزاري از بازيکنان اينتر


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: انتقاد شديد ماتزاري از بازيکنان اينتر
سرمربي اينتر پس از شکست برابر جنوا به انتقاد از بازيکنان تيمش پرداخت.

اينتر در هفته بيستم سري A ايتاليا در خانه جنوا با يک گل شکست خورد تا همچنان با 32 امتياز در رده پنجم جدول قرار داشته باشد. والتر ماتزاري، سرمربي اينتر پس از شکست تيمش برابر جنوا به انتقاد شديد از بازيکنان تيمش پرداخت و گفت: هيچ چيز در بازي با جنوا سر جاي خود قرار نداشت.

ماتزاري در پايان بازي به اسکاي اسپورت گفت: هيچ چيز نمي‌توانم بگويم. اشتباهات زيادي در اين ديدار داشتيم و با بي‌دقتي‌هايي که مهاجمان داشتند نتوانستيم به گل برسيم. در خط دفاع نيز بد عمل کرديم و در نهايت باعث شد تا شکست بدي را در اين ديدار متحمل شويم.

سرمربي اينتر در ادامه گفت: زمين مسابقه شرايط بسيار بدي داشت. علاوه بر آن جنوا تيم قوي و سازماندهي شده‌اي است. بازي کردن در زمين جنوا کار آساني نيست. متاسفانه خيلي دير دروازه ما باز شد و فرصت کمي براي جبران آن داشتيم. ما در حال حاضر 32 امتياز داريم و در رده پنجم قرار گرفتيم. فکر مي‌کنم اگر در چند بازي گذشته اشتباهات فردي نداشتيم در حال حاضر 40 امتياز داشتيم.

اينتر در هفته بيست‌و يکم سري A بايد در خانه از تيم کاتانيا پذيرايي کند. اين تيم در حال حاضر با 32 امتياز در رده پنجم جدول ليگ ايتاليا قرار دارد.

دوشنبه 1392/10/30 09:58





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن