تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آنگاه که روزه مى ‏گیرى باید چشم و گوش و مو و پوست تو هم روزه ‏دار باشند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803837695




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واکنشها به سفر رییس دولت یازدهم به خوزستان


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
واکنشها به سفر رییس دولت یازدهم به خوزستان
رییس دولت یازدهم که خوزستان را به عنوان نخستین سفر استانی خود انتخاب کرد مورد واکنشهای مختلفی از سوی مخالفان وموافقان سفرهای استانی قرار گرفت
 به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، رییس دولت یازدهم  که خوزستان را به عنوان نخستین سفر استانی خود انتخاب کرد مورد واکنشهای مختلفی از سوی مخالفان وموافقان سفرهای استانی قرار گرفت که در ادامه به قسمتهایی از این واکنشها اشاره میکنیم:

 روزنامه قانون  در مطلبی نوشته است«این سفر پیام تغییر را منتقل نکرد». مسعود کاظمی در این باره نوشته است: رئیس‌جمهور به خوزستان سفر کرد تا اولین سفر استانی رئیس دولت یازدهم رقم بخورد. «محمود احمدی‌نژاد» پایه‌گذار این سفر‌ها به سبک و سیاق خاص خود بود. با نگاهی به اتفاقاتی که در سفر روحانی رخ داد می‌توان دریافت که تصویر بیرونی سفر تغییر نکرده است

روزنامه جمهوری اسلامی  در بخش حواشی سفر روحانی به خوزستان ضمن گلایه از دست اندرکاران و مجریان این سفر در گزارش روز چهارشنبه خود نوشت:

«با وجود اعلام قبلی دولت مبنی بر تغییر شکل و برنامه های سفرهای استانی دکتر روحانی و حفظ کرامت مردم، متاسفانه همچنان روش دواندن مردم به دنبال ماشین رئیس جمهور وآوردن دانش آموزان به خیابان های مسیر استقبال همچون گذشته مورد استفاده قرارگرفت!».

روزنامه اعتماد هم در مطلبی با اشاره به واکنش مردم به سفر استانی دولت یازدهم در فضای مجازی مینویسد:باید مردم را دنبال خودرویش می‌کشاند و نامه جمع می‌کرد، نباید عربی حرف می‌زد .باید با مردم روراست بود و چرا وعده‌های کلیشه‌یی داد و... حرف و حدیث‌هایی است که این روزها نقل بعضیها شده است و مصادیقش هم در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی پر است.

نقد‌های سایت‌ها و شبکه‌های مجازی به سبک نخستین سفر روحانی به این دلیل در خور توجه و حتی رسیدگی از سوی دولتمردان است که این فضا بابی است که از سوی خود دولت برای برقراری ارتباط با مردم گشوده شده است و طی این هفت ماه گذشته هم دولتمردان نشان داده‌اند که فضای مجازی تنها جایی است که ترجیح می‌دهند در آن بی‌مقدمه، بی‌پیرایه و بی‌حاشیه با مردم یا بهتر بگوییم هواداران‌شان سخن بگویند.


فاضل موسوی نماینده ادوار مجلس با موافقت از سفرها استانی میگوید:
در اين سفرها رئيس‌جمهور و دولت بايد دقت داشته باشند كه با نگاهي كارشناسانه سفرها را بررسي كنند و تصميماتي كه اتخاذ مي‌كنند ضربه زننده به كشور نباشد.
 سفر رئيس‌جمهور به استان خوزستان را بايد به فال نيك گرفت و با نگرشي نو اين سفرها بررسي كرد.
اگر دولت با نگاهي آسيب‌شناسانه سفرهاي استاني را شروع كرده باشد مسلما شاهد نتايج مثبتي خواهيم بود.


صادق زیبا کلام فعال سیاسی در خصوص سفر های استای روحانی گفته است:آقای روحانی باید تکلیف خود را مشخص کند که قصد دارد چگونه حکومت کند. آیا قصد دارد یک هوگو چاوز و یا احمدی‌نژاد دیگر باشد و با جمع کردن مردم در خیابان‌ها برایش هورا بکشند و یا اینکه رفتار دولت در حوزه عمومی را تغییر دهد.

زیباکلام پیش از این نیز به دلیل موضع گیری روحانی در خصوص حماسه 9 دی از او به شدت انتقاد کرده بود.

مهدی ایتی فعال سیاسی با حمایت از سفر های استانی در این مورد میگوید:
  شايد تنها موضوعي كه هيچ مسئول، نماينده یا وزيري مخالف آن نيست بلكه تمام تلاش خود را مبذول مي‌دارد كه به بهترين نحو اجرا شود، سفرهاي استاني است؛ سفرهايي كه مي‌تواند پيشرفت جامعه و رضايت اقشار مختلف مردم را به همراه داشته باشد. سفرهاي استاني مي‌تواند يكي از عوامل اصلي پيشرفت در امور مديريتي باشد و دليل آن هم اينگونه تعريف مي‌شود كه مسئولان از طريق همين سفرها از نزديك با مشكلات مردم، جاده‌ها، راه‌هاي عمراني و صنعتي و غيره آشنا مي‌شوند كه آشنايي با مشكلات جامعه مي‌تواند درسي بزرگ براي مديران ارشد كشور باشد كه سكان امور اجرايي را بر عهده دارند. ديدارهاي چهره به چهره و ارتباط نزديك با مردم استان‌هاي مختلف مي‌تواند در افزايش روحيه آنها، پيشرفت امور مربوط به هر استان و حتي در تصميمات كارشناسانه و نه تصميمات انفرادي، اثرات مثبتي داشته باشد.


در پایان سفرهاي استاني بايد به دور از هزينه‌ها و ‌ميهماني‌هاي پرزرق و برق و لوكس باشد و ساده برگزار شود و آنچه بايد زرق و برق داشته باشد، اقداماتي است كه براي مردم هر منطقه از سوي دولت انجام مي‌شود.
 





تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن