تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):براستى كه اين زبان كليد همه خوبيها و بديهاست پس سزاوار است كه مؤمن بر زبان خود م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813059773




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بزيک: پرسپوليس نيمه دوم بهتر بود


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: بزيک: پرسپوليس نيمه دوم بهتر بود
پيشکسوت باشگاه پرسپوليس گفت: هيچ بازي فوتبال ما کيفيت ندارد و دربي هم از اين قاعده مستثني نيست.

ادموند بزيک در گفت‌وگو با فارس، درباره دربي 78 گفت: من نظر متفاوت‌تري نسبت به بقيه جامعه فوتبال دارم. شما بايد ببينيد که ما در بازي‌هاي ليگ برتر چه نوع فوتبالي را مي‌بينيم که انتظار داريم در دربي فوتبال بهتري را شاهد باشيم اما چون اين بازي حساس است و بيشتر زير ذره‌بين قرار دارد اين بي‌کيفيتي را بزرگ مي‌کنيم. به نظر من جامعه فوتبال بايد به اين باور برسد که پتانسيل فوتبال ما همين است و نبايد توقع بيشتري از آن داشته باشيم.

وي درباره اينکه گفته مي‌شود قلعه‌نويي تيمش را براي نباختن وارد زمين کرده بود، ادامه داد: نباختن و بازي تدافعي هم يک هنر است اما بايد قبول کرد که استقلال با مساوي هم راضي بود و نتيجه خوبي براي اين تيم به حساب مي‌آمد چرا که فاصله 4 امتيازي با پرسپوليس را حفظ کرد و در بازي‌هاي بعد با حاشيه امنيت بيشتري وارد زمين مي‌شود چرا که اگر اين تيم به پرسپوليس مي‌باخت قطعا روحيه‌اش براي ديدارهاي بعد پايين مي‌آمد.

بزيک اظهار داشت: البته من فکر نمي‌کنم که قلعه‌نويي براي خراب کردن دربي تيمش را به زمين فرستاد چرا که اين بازي تماشاگران زيادي دارد و نمي‌توان اينگونه کارها را انجام داد.

پيشکسوت باشگاه پرسپوليس در خصوص نحوه بازي کردن اين تيم در دربي 78 تصريح کرد: نيمه اول پرسپوليس کيفيت آنچناني نداشت اما در نيمه دوم اين تيم بهتر شد. من به عنوان تماشاگر اين بازي را ديدم که با اينکه بازيکنان پرسپوليس پاسکاري زيادي انجام ندادند اما سوار بر بازي بودند.

بزيک در پايان درباره خشونت‌هاي به وجود آمده در اين بازي گفت: بازي استرس زيادي داشت و هر دو تيم دوست داشتند بازي را ببرند اما فکر مي‌کنم آندرانيک تيموريان و پيام صادقيان بايد بتوانند بيشتر خودشان را کنترل کنند.

شنبه 1392/10/28 12:59





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن