تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله هرگز با مردم به اندازه عقل خود سخن نگفتند و فرمودند:...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820053330




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آندرانیک تیموریان: قلعه نویی خواست وقت تلف کنیم


واضح آرشیو وب فارسی:سیمرغ: آندرانیک تیموریان: قلعه نویی خواست وقت تلف کنیم

آندرانیک تیموریان: قلعه نویی خواست وقت تلف کنیم

آندرانیک تیموریان هافبک تیم استقلال پس از داربی 78 در پاسخ به اینکه آیا استقلال به دنبال وقت تلف کردن در این بازی بود نیز تصریح کرد: به هر حال هر بازیکنی سعی می‌کند به نفع خود کار کند.






هافبک تیم فوتبال استقلال تهران گفت: هر تیمی طبق خواسته خودش عمل می‌کند و ما هم در داربی 78 مطابق با خواسته سرمربی استقلال بازی کردیم.

آندرانیک تیموریان پس از داربی 78 در واکنش به صحبت‌ برخی از بازیکنان پرسپولیس مبنی بر اینکه استقلال برای دفاع آمده بود و به هدفش هم رسید، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به نظرشان احترام می‌گذارم اما فکر می‌کنم هر دو تیم دنبال رسیدن به خواسته‌های خودشان بودند. هر تیمی برای خودش خواسته‌ای دارد. ما هم طبق خواسته سرمربی تیم بازی کردیم و به جلو می‌رویم.

وی افزود: متاسفانه بازی‌ها هم فشرده شده و فرصت برای ریکاوری کم است. دست قلعه‌نویی هم تقریبا خالی شده بود و ما در این مسابقه تلاش کردیم از ضدحملات بهترین استفاده را ببریم. استقلال در کورس قهرمانی است، ما بازی‌های دشواری در آینده داریم که امیدوارم بتوانیم با پیروزی در آنها نهایتا قهرمان لیگ برتر شویم.

هافبک تیم استقلال در پاسخ به اینکه آیا استقلال به دنبال وقت تلف کردن در این بازی بود نیز تصریح کرد: به هر حال هر بازیکنی سعی می‌کند به نفع خود کار کند.

وی درباره صحنه‌ای که ظاهرا درگیری لفظی میان او و محمد نوری پیش آمد نیز خاطرنشان کرد: نوری یکی از دوستان خوب من است و در آن صحنه او می‌خواست توپ را بگیرد و ظاهرا او فکر می‌کرد خطا را تیم آنها باید بزند که من به او گفتم محمدجان خطا برای تیم ماست!

تیموریان در واکنش به اینکه ظاهرا شما هم پیشنهاد خارجی دارید و می‌خواهید استقلال را ترک کنید، اظهار کرد: ترجیح می‌دهم در این باره پس از تمام شدن بازی‌هایم برای استقلال صحبت کنم.



1392/10/28





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سیمرغ]
[مشاهده در: www.seemorgh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن