تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):صله رحم، انسان را خوش اخلاق، با سخاوت و پاكيزه جان مى‏نمايد و روزى را زياد مى‏كند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819054546




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نيمار: فکر مي‌کردم روياهايم بر باد رفته است


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: نيمار: فکر مي‌کردم روياهايم بر باد رفته است
ستاره برزيلي خط حمله بارسلونا اعتراف کرد تصور مي‌کرده مصدوميتش آنقدر شديد است که او را چندين ماه از ميادين دور خواهد کرد.

بازي روز پنج‌شنبه‌ بارسلونا برابر ختافه در جام حذفي اسپانيا براي هواداران اين تيم از بابت قطعي شدن صعود کاتالان‌ها به مرحله يک چهارم نهايي خوشحال‌کننده و از بابت مصدوميت نيمار غم‌انگيز بود. نيمار در دقيقه 28 بازي مصدوم و مجبور به ترک ميدان شد. در ابتدا تصور مي‌شد که ستاره برزيلي خط حمله آبي‌و‌اناري‌پوشان براي مدتي نسبتاً طولاني از ميادين دور باشد اما نتايج معاينات روز جمعه کادر پزشکي بارسلونا نشان داد که او حداکثر 4 هفته خانه‌نشين مي‌شود.

به گزارش تسنيم، نيمار در خصوص مصدوميتش در صفحه خود در يکي از شبکه‌هاي اجتماعي نوشت: زماني که به زمين خوردم، انواع و اقسام فکرها و سناريو‌ها از پيش چشمانم گذشت. فکر مي‌کردم گرفتار يک مصدوميت وحشتناک شده‌ام. به برنامه‌هايي که براي خودم در سال 2014 در نظر داشتم فکر مي‌کردم. تصور مي‌کردم بايد آنها را فراموش کنم اما خدا يک بار ديگر با من بود و فهميدم که وحشتم بي‌جا بوده است.

نيمار افزود: مي‌خواهم از همه آنهايي که برايم دعا کردند تشکر کنم و به آنها بگويم نگران نباشد، چرا که من قصد دارم تمام تلاشم را انجام دهم تا اطمينان حاصل کنم که به موقع برمي‌گردم.

گفته مي‌شود نيمار مي‌تواند به بازي حساس بارسلونا و منچسترسيتي در ورزشگاه اتحاد در دور رفت مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا برسد. اين بازي 18 فوريه 2014 (29 بهمن 1392) برگزار مي‌شود و اين بدان معنا است که نيمار دقيقاً يک ماه براي سپري کردن دوره ريکاوري خود زمان دارد.

در همين حال خراردو مارتينو، سرمربي بارسلونا درباره وضعيت نيمار گفت: احتمالاً مدتي طول خواهد کشيد تا نيمار دوباره بتواند در کنار ما بازي کند اما خوشبختانه مصدوميت او به شدتي که تصور مي‌شد نيست و همه هواداران مي‌توانند آسوده خاطر باشند، چرا که او رو به راه است.

نيمار در مدت مصدوميت خود بازي‌هاي بارسلونا در لاليگا برابر تيم‌هاي لوانته، مالاگا، والنسيا و سويا را از دست خواهد داد و در جام حذفي اسپانيا نيز علاوه بر بازي رفت و برگشت برابر لوانته احتمالاً به بازي مرحله نيمه نهايي نيز نخواهد رسيد.

شنبه 1392/10/28 10:44





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن