تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه به نماز ايستادى، با دل به خدا رو كن تا او نيز به تو رو كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819056492




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سفر زیارتی 700 نفر از طلاب آذربایجان غربی به قم و دیدار با مراجع تقلید


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:



مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان غربی خبر داد؛
سفر زیارتی 700 نفر از طلاب آذربایجان غربی به قم و دیدار با مراجع تقلید خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه های علمیه آذربایجان غربی گفت: بیش از 700 نفر از طلاب استان به همراه اساتید و کادر مدارس علمیه به منظور زیارت مرقد مطهر حضرت معصومه و دیدار با مراجع تقلید به قم سفر می کنند.



حجت الاسلام محمدجواد قهرمانی، مدیر حوزه علمیه آذربایجان غربی در گفت‌و‏گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه اظهار کرد: بیش از هفتصد نفر از طلاب به همراه اساتید و مدیران مدارس علمیه استان به منظور زیارت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران و همچنین دیدار با مراجع تقلید به شهر مقدس قم سفر می کنند. 
وی آشنایی طلاب با حوزه علمیه قم، دیدر با مراجع تقلید و علمای دینی از نزدیک، زیارت و استفاده از فضای معنوی قم را از اهداف این سفر اعلام کرد.
 
مدیر حوزه علمیه آذربایجان غربی ادامه داد: طلاب در این سفر پنج روزه با حضرات آیات مکارم شیرازی، نوری همدانی، جعفر صبحانی، جوادی آملی، مصباح یزدی، حسینی بوشهری و برخی دیگر از علما و اساتید حوزه علمیه قم دیدارهای جداگانه ای خواهند داشت.
 
به گفته حجت الاسلام قهرمانی، بازدید از مکان های علمی، تحقیقاتی و پژوهشی حوزه علمیه قم از جمله موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)، مرکز تحقیقاتی علوم وحیانی اسراء، مرکز تحقیقاتی کامپیوتری نور، مدرسه فیضیه، کتابخانه آیت الله مرعشی نجفی و سایر مراکز علمی و تحقیقاتی و پژوهشی از دیگر برنامه های این سفر است.
 
وی تصریح کرد: در این سفر که هر ساله بین دو ترم تحصیلی برگزار می شود طلاب استان پس از یک ترم تحصیل برای تجدید قوا و بهره مندی از فضای معنوی حوزه های علمیه قم و نکات اخلاقی علما به شهر مقدس قم اعزام می شوند.
 
حجت الاسلام قهرمانی تاکید کرد: نه تنها در این پنج روز حوزه های علمیه استان تعطیل محسوب نمی شود بلکه کلاس ها در محضر علما و اساتید حوزه قم برگزار شده و طلاب از انفاص قدسیه بزرگان حوزه علمیه قم بهره مند می شوند.
 
مدیر حوزه علمیه آذربایجان غربی این سفر را با توجه به برخورداری از فضای معنوی و بیان موضوعات اخلاقی، تربیتی و اعتقادی یک دوره آموزشی تربیتی خواند.
 
گفتنی است، سفر طلاب، اساتید و کارکنان مدارس علمیه آذربایجان غربی به قم پنج روز از پنجم تا دهم بهمن ماه به طول می انجامد./936/پ202/س



۱۳۹۲/۱۰/۲۵






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن