تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعايى كه با بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم شروع شود، رد نمى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819360705




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ابراهيم‌زاده: انتخاب بازيکن با نظر سرمربي است


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: ابراهيم‌زاده: انتخاب بازيکن با نظر سرمربي است
سرمربي تيم سورينت گفت: در همه باشگاه ها انتخاب بازيکن با نظر سرمربي است.

منصور ابراهيم زاده در نشست خبري پيش از بازي تيمش مقابل سپاهان عنوان کرد:پس از بازي ويژه ما مقابل گسترش و اتفاقاتي که در آن مسابقه رخ داد؛به دنبال راهکاري بوديم که از بحران بيرون بياييم و آماده بازي با سپاهان شويم.خوشبختانه با تلاش بچه ها سعي کرده ايم به اين هدف نزديک شويم.

به گزارش اوج، وي ادامه داد:تيم سپاهان در بازي رفت مقابل ما هم در شرايط خوبي داشت و الان هم وضعيت خوبي دارد و از جوانان استفاده مي کند.اميدوارم با تلاش بچه ها نتيجه خوبي بگيريم.مي دانيم که مردان بزرگ در روزهاي سخت خوب کار مي کنند.

سرمربي سورينت درباره اينکه آيا به پيروزي مقابل سپاهان اميدوار است يا نه گفت:زندگي ادامه دارد.ما از خانه که بيرون مي آييم با اميد مي آييم.مقابل تيم هاي بزرگ هم انگيزه داريم.هر بازي هم يک فينال است.

وي درباره اينکه آيا براي برون رفت از اين وضعيت تيمش با بازيکنان تيم سورينت هم مشورت مي کند يا نه اظهار داشت:من با بازيکنان باتجربه تيم صحبت مي کنم و دنبال راهکار هستيم که بهترين شرايط را داشته باشيم.البته تصميم را کادر فني مي گيرد اما از نظرات بازيکنان باتجربه استفاده کنيم.

سرمربي سورينت درباره شکست سنگين تيمش در بازي با گسترش گفت:اين مساله دلايل زيادي مي تواند داشته باشد.شما ببينيد تراکتورسازي هم در تبريز خوب کار نمي کند.شايد دليل اينکه در بازي با گسترش خوب کار نکرديم يخ زدگي زمين بود.البته بچه هاي گسترش به اين سبک بازي آشنايي داشتند.

وي درباره غايبان تيمش در اين بازي گفت: ما محروم نداريم.ولي ابراهيم کريمي در مسابقه قبلي آسيب ديده و مهدي زارعي هم مصدوميتش بهبود پيدا نکرده است.

سرمربي سورينت درباره اينکه آيا سامان آقازماني در اين بازي تيمش را همراهي مي کند گفت: وقتي گفتم مصدومان ما اينها هستند يعني بقيه هستند.

ابراهيم زاده درباره اظهارات وحيد طالب لو مبني بر اينکه از کانال او به سورينت وارد نشده است اظهار داشت:حتما شما اصول را مي دانيد.در همه باشگاه ها انتخاب بازيکن با نظر سرمربي است. چه بچه هايي که قرارداد دارند و چه بچه هايي که تازه وارد مي شوند با نظر سرمربي تصيميم گيري صورت مي گيرد.در همه دنيا بازيکناني جدا مي شوند و مي آيند و اين طبيعي است.اينکه چه کسي بازي کند و چه کسي کار کند بر عهده مجموعه فني آن تيم است و در نهايت سرمربي تيم در اين باره تصميم مي گيرد.من را به عنوان مربي همه مي شناسند و مي دانند آن بازيکني که مدنظرم هست را انتخاب مي کنم.

چهارشنبه 1392/10/25 14:50





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن