تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برتر از هر کار نیکی، کاری هست تا جاییکه مرد در راه خدا کشته شود، پس چون در راه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803074545




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فغاني: توقع داشتم داور اصلي جام جهاني باشم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: فغاني: توقع داشتم داور اصلي جام جهاني باشم
داور بين‌المللي فوتبال ايران پس از انتخاب به عنوان داور ذخيره جام جهاني برزيل گفت: توقع داشتم به عنوان داور اصلي در جام جهاني باشم اما همين که به عنوان داور ذخيره انتخاب شدم، موفقيتي است که به همه جامعه داوري تعلق دارد.

عليرضا فغاني در گفت‌وگو با ايسنا، درباره انتخاب شدنش به عنوان داور ذخيره جام جهاني از قاره آسيا گفت: ما تلاش خود را کرديم و خدا را شکر به عنوان تيم ذخيره انتخاب شديم. تا 5 ماه ديگر که جام جهاني آغاز مي‌شود بايد طبق روال گذشته و حتي سخت‌تر به کارمان ادامه دهيم چون تا آن زمان هر اتفاقي ممکن است بيفتد و هيچ چيز بعيد نيست.

وي درباره انتخاب حسن کامراني‌فر به عنوان کمک‌داور ذخيره جام جهاني نيز گفت: از کليه تيم‌هاي ذخيره داور و کمک‌داور اول انتخاب شده‌اند اما رضا سخندان هم بايد طبق برنامه قبلي به کارش ادامه دهد. اکنون کار سخت‌تر شده ولي از آنجا که ممکن است براي تيم‌هاي ديگر مشکلي پيش بيايد هنوز امکان حضور ما در جام جهاني هست.

فغاني در پاسخ به اين سوال که آيا توقع داشت در جام جهاني به عنوان داور حضور داشته باشد گفت: با توجه به تلاشي که انجام مي‌داديم اين توقع را داشتيم اما به تصميم مسئولان کميته داوران فيفا احترام مي‌گذاريم و حالا که جزو ذخيره‌ها هستيم سعي مي‌کنيم که با تلاش بيشتر عملکردمان را بهتر کنيم.

اين داور بين‌المللي فوتبال ايران که به عنوان داور چهارم شهرآورد 78 پايتخت انتخاب شده است در باره اين بازي هم گفت:‌اين بازي با ساير ديدارها هيچ فرقي ندارد و فقط رسانه‌ها کمي به حساسيت آن اضافه کرده‌اند. اميدوارم به همراه همکارانم يک کار خوب 5 نفره را ارائه دهيم و عملکرد خوبي داشته باشيم.

فغاني درباره اتفاقاتي که در فصل سيزدهم براي داوران رخ داد و اتهام‌هاي زيادي که عليه آن‌ها مطرح شد گفت: فصل سختي براي داوران بود اما اگر به رويدادهايي که پيش مي‌آمد خيلي سريع و جدي رسيدگي مي‌شد، بهتر بود چون در غير اين صورت تنها اين داوران هستند که ضرر مي کنند.

او همچنين گفت: بايد با صحبت‌هايي که درباره داوران مي‌شود، منطقي و قاطع برخورد مي‌شد تا کار به اينجا نمي‌رسيد. متاسفانه هر گاه تيمي مي‌بازد مسئولانش درباره داوري حرف مي‌زنند اما وقتي مي‌برند چيزي نمي‌گويند.

وي درباره راي صادر شده براي پرونده محسن قهرماني نيز گفت: از جزئيات اين پرونده اطلاعي ندارم. خود قهرماني بيشتر از هر کسي واقف است که چه اتفاقاتي رخ داده و اگر لازم باشد در اين باره حرف مي‌زند.

فغاني در پايان گفت: در اين مدت رسانه‌ها لطف زيادي در حق من داشتند که از آن‌ها تشکر مي‌کنم و مي‌گويم که اين موفقيت به همه جامعه داوري ايران تعلق دارد.

فغاني در حالي به عنوان داور ذخيره جام جهاني انتخاب شده که پيش از اين چهار داور به نام‌هاي روشن ايرماتوف از ازبکستان، يوئيچي نيشيمورا از ژاپن، بنجامين ويليامز از استراليا و علي حمد از امارات به عنوان شانس‌هاي اصلي حضور در جام جهاني مطرح بودند اما با مصدوميت داور اماراتي، شانس تيم پنجم يعني تيم ايراني بيشتر از ساير تيم‌هاي داوري بود.

نکته جالب توجه در انتخاب داوران جام جهاني اين است که به جاي فغاني و کمک‌هايش نواف شکرالله از بحرين به همراه داوران ژاپني، استراليايي و ازبکستاني راهي برزيل شدند. با توجه به اينکه رييس کنفدراسيون فوتبال آسيا، شيخ سلمان بحريني است، اين انتخاب جاي تامل زيادي دارد.

چهارشنبه 1392/10/25 12:34





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن