تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هرگاه سخن گويد ياد (خدا) مى كند و منافق هرگاه سخن گويد بيهوده گويى مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819483512




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از فرصت رويايي مربيگري در ميلان خوشحالم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: از فرصت رويايي مربيگري در ميلان خوشحالم
کلارنس سيدورف روز سه‌شنبه تاييد کرد که قرار است جايگزين ماسيميليانو آلگري سرمربي اخراج شده ميلان شود.

  تيم ميلان قهرمان هفت دوره ليگ قهرمانان اروپا پس از شکست غيرمنتظره اين هفته برابر تيم نه چندان مطرح ساسولو آلگري را اخراج کرد و سراغ کلارنس سيدورف که سابقه بازي در اين تيم را دارد رفته است. سيدورف با ميلان قراردادي 2.5 ساله امضا کرده است.

سيدورف 37 ساله که اولين بازيکني است که جام قهرمانان اروپا را با سه تيم آژاکس، رئال مادريد و ميلان بدست آورده، 18 ماه گذشته را در باشگاه بوتافوگو برزيل بازي کرده است.

وي گفت: اکنون زمان آن است که چالش جديدي را شروع کند و کفش‌هايش را بياويزد.

ستاره سابق تيم ملي هلند گفت: من قصد دارم پس از 22 سال بازي بازنشسته شوم. شب سختي است اما من از آنچه که در دوران ورزشي خود به دست آورده ام راضي ام.

وي در ريو در جمع خبرنگاران گفت: تجربه يک ساله و نيم حضور در بوتافوگو به من کمک کرد که رشد کنم و به من در مرحله بعدي زندگي ام به عنوان مربي ميلان کمک خواهد کرد.

سيدورف گفت: وقتي رئيس باشگاه ميلان از من خواست اين مسئوليت را برعهده بگيرم نتوانستم نه بگويم.

وي گفت که روز دوشنبه مدام به اين قضيه فکر کرده و نيمه شب به اين نتيجه رسيده که کفش هايش را بياويزد.

سيدورف افزود اکنون زمان صحبت درباره اين نيست که وي چگونه نحوه بازي کردن را به ميلان خواهد آموخت ولي هرگونه شايعه را مبني بر اينکه انتقال از بازيگري به مربيگري براي وي سخت خواهد بود، رد کرد.

وي افزود: فکر مي‌کنم اينکه رئيس هم‌ تيمي‌هاي سابق خود شوم سخت نخواهد بود بلکه برعکس من آنها را خوب مي‌شناسم. خيلي خوشحالم که اين فرصت رويايي به من روي آورده است.

سيدورف به عنوان بازيکن دوران باشکوهي را در ميلان سپري کرده و دو بار قهرماني سري آ و دو بار قهرماني ليگ قهرمانان اروپا را با اين تيم بدست آورده است. اين ستاره سورينامي در سال 1995 به همراه آژاکس، در سال 1998 به همراه رئال مادريد و در سالهاي 2003 و 2007 به همراه ميلان قهرمان اروپا شده است.

وي افزود: من دوران خوبي را با بوتافوگو داشتم و مطمئنم که در جام ليبرتادورس عملکرد بسياري خوبي خواهند داشت.

مائوريسيو آسومکو رئيس باشگاه بوتافوگو درباره جدايي سيدورف از اين تيم گفت: حس غم باشگاه را فراگرفته است. کناره گيري سيدورف از بازيگري غم انگيز است ولي از سوي ديگر خوشحال کننده است که جهان فوتبال به عنوان مربي ميزبان او است.

باشگاه ميلان ايتاليا پس از باخت به ساسولو اکنون با 30 امتياز اختلاف نسبت به يوونتوس صدرنشين و 20 امتياز اختلاف نسبت به ناپولي تيم سوم سري آ(که ميتواند به ليگ قهرمانان راه يابد) در رده يازدهم جدول قرار گرفته است.

سيدورف گفت: رغم تغييراتي که در ميلان مورد نياز است و عملکرد ضعيف اين تيم در نيم فصل اول، در مورد چالشي که در انتظارم است، احساس آرامش دارم.

سه شنبه 1392/10/24 22:46





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن