تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بالاترين درجه دانايى، تشخيص اخلاق از يكديگر و آشكار كردن اخلاق پسنديده و سركوب ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803647136




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهد کودک استقلال و پرسپولیس عضو می‌پذیرد! / بیانیه‌های فرهنگی ! مبار‌کتان، این زیباترین در‌بی بود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
مهد کودک استقلال و پرسپولیس عضو می‌پذیرد! / بیانیه‌های فرهنگی ! مبار‌کتان، این زیباترین در‌بی بود
به فاصله چهار روز مانده به دیدار 78 استقلال و پرسپولیس و تنور کری‌های مهد کودکی ستاره‌های میلیاردی و باشگاه‌های فرهنگی ورزشی داغ ‌داغ است.
به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، در سراسر دنیا دربی‌های مهمی برگزار می‌شود که البته همه تیم‌ها در زمین مسابقه حرفشان را می‌زنند و آنقدر بالاتر از توا‌نشان می‌دوند و تلاش می‌کنند تا تماشا‌گرانی که به ‌استادیوم آمدند از فوتبال زیبا لذت ببرند، این است خاصیت در‌بی!
 
 دو تیمی که از ستارگان سرشناس تشکیل شده‌اند و نامشان را تریلی هم یدک نمی‌کشد هنوز چهار روز به ‌دربی مانده است و پای خود را گم کرده‌اند و با بیانیه‌های فرهنگی ورزشی و مصاحبه‌های آنچنانی با حرف های کد دار و رمز‌گشاهای  اشتباه و غیره و غیره چنان به هم می‌تازند که گویی این در‌بی آخرین  در‌بی است و این ستاره ها و این باشگاه‌های  فرهنگی ورزشی بویی از فوتبال و روح سلامت ورزشی نبرده‌اند آن یکی از دیار آبی می نشیند و اشتباهات داوری را در می‌آورد و تیم حریف را متهم می‌کند که اگر داور به نفع شما نمی‌گرفت چنان بود و چنین بود!
 
 واقعا‌ این همه وقتی که این باشگاه فرهنگی ورزشی برای این موضوع صرف کرد و اگر کمی به دنبال مسائل فرهنگی می‌رفت و هر موضوعی را از کانال خودش دنبال می‌کرد تا به حال به نتایج درخشان رسیده بود باشگاه رقیب هم البته عقب نمانده و با یک بیانیه به اندازه مسیر باشگاه‌شان تا ‌استادیوم آزادی  از خجالت متون فرهنگی رقیب درآمد و آنقدر از قهرمانی‌هایشائبه‌دار و دوپینگ‌های مثبت و گل‌های  ‌آفساید و اشتباهات داوری و خون آلود کردن تماشاگران حریف نوشت  که نشان دهد این باشگاه هم بسیار قانون مدار است و متون ادبی برپایه فرهنگ را به خوبی می‌شناسد.
 
جنگ سرد نه بهتر است بگوییم جنگ یخ زده ترسو‌ها شکل جدی‌تری گرفت واقعا جای خجالت دارد که یک بازی قرار است به مدت 90 دقیقه برگزار شد و همه آنهایی که ادعا دارند می‌بایستی در جام جهانی 2014 مقابل لیونل مسی و دیگر بزرگان بازی کنند و بدرخشند از یک رویارویی ساده آنقدر هراس دارند که دست به دامن جنگ مزخرف و سردی شده‌اند که شاید داور تحت تأثیر قرار گیرد یا شاید بهانه‌ای برای شکست پیدا کنند، قیافه حق به جانب بگیرند و ...
یکی می‌گوید مقصر باخت داور بود، آن یکی داور را یار دوازدهم حریف می‌داند.
یکی از کوچ ستاره‌ها می‌گوید و ... راستی گفتیم ستاره‌ها...
نکونام - منتظری- مجیدی و جباری هم البته در اول فصل چرا از استقبال جدا شدند؟
البته نه خیلی به صورت رسمی بلکه به نوعی این جدایی‌ها را حساب شده‌تر  می‌داند و مرتبط به تیم ملی و کی روش و برزیل و جام جهانی و پایان لیگ و ...مرتبط می‌دانند.
فساد در فوتبال و داوری گل اتفاقات امسال بود که البته به سبد قلیان هم آراسته شد و حالا توهین‌ها و تهمت‌های بدون سند و مدرک فضای پیش دربی را فراگرفته و هر کسی تحلیل خودش را می‌کند تا به نوعی اگر دستی بر آتش دارد یا شعله ور‌ش کند یا خاموش..
طرح و ایده‌هایی که پشت در‌های بسته داده می‌شود تا چگونه پیروز این جنگ سرد باشیم و منجر شود در زمین مسابقه هم تحت تأثیر عوامل مختلف نه به دنبال پیروزی بلکه به دنبال فرار از شکست باشیم و افتخار کنیم که ما در دربی ‌نباختیم..
آقایان فرهنگی ورزشی، باشگاه‌های محترم و ستاره‌های میلیاردی این ها در خاطر هواداران در یاد فوتبال دوستان و در تاریخ ثبت می‌شود شجاع باشید و جو‌انمردانه 90 دقیقه فوتبال بازی کنید.
پیروزی به هر قیمتی ارزش ندارد!
سرتان را که بالا می‌کنید و سکو‌های خالی ورزشگاه را در خالی‌ترین قسمت مغز‌تان مرور می‌کنید خواهید فهمید که دلیل قهر تماشاگران پول بلیط‌ نیست، سرما و گرما نیست، همین ترس از باخت شماست، همین فوتبال حساب‌گرانه خارج از زمین شماست، شما که مدعی هستید بالای 20میلیون، 30میلیون و ... هوادار در ایران و جهان دارید شما که الگوی خیلی از جوانها هستید کمی هم رفتار‌تان فرهنگی و الگو‌منشانه باشد..
ریشه فساد از همین ترس‌ها می روید ترس از شکست..
قوی باشید و متفکر، جوانمرد باشید و مدیر آنهایی که فوتبال را می فهمند، شکست را هم باور دارند، نگران نباشید و دست از حاشیه سازی بردارید، دربی 78 برای شما مدیران، سر‌مربیان و بازیکنان اگر حساس است برای خیلی ها بی تفاوت تر از سالهای قبل است و دلیلش فقط و فقط همین جنگ‌های سرد است..
مردم سرخابی‌ها را بزرگ می بینند در حالیکه شما خودتان را کوچک‌تر از خیلی‌ها نشان می دهید و بزرگی‌تان فقط در متن بیانیه‌هایتان است./
انتهای پیام//







تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 142]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن