تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برترین اعمال دوست داشتن در راه خدا و دشمنی در راه اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819125214




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خبرنگار اوکراینی مردم را به خیبانها کشاند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:




خبرنگار اوکراینی مردم را به خیبانها کشاند خبرگزاری رسا ـ کتک خوردن مشکوک خبرنگار زن در اوکراین سبب شد مردم در مقابل وزارت کشور تجمع اعتراض آمیز برپا کنند.



به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا، دویچه وله بخش فارسی تلویزیون دولتی آلمان در گزارشی از شروع دور جدید تظاهرات در اوکراین خبر داد.
گفتنی است تحولات اوکراین که کم کم رو به آرامش می رفت، پس از حمله چند ناشناس به خبرنگار مخالف دولت جانی تازه گرفت.
طی چند روز اخیر عده‌ای مهاجم ناشناس تتیانا چورنوول خبرنگار مخالف دولت را ربوده و پس از ضرب ‌و‌شتم در گوشه ای از خیابان رها کردند. وی از زنان خبرنگاری است که گزارش‌های تحقیقی و مستندش در باره فساد اداری در اوکراین بسیار معروف است. او از نیروهای شاخص مخالف دولت این کشور به حساب می‌آید.
ویکتور یانوکوویچ، رئیس جمهور اوکراین، حمله به خبرنگار مخالف خود را به شدت محکوم کرده است. او از ویتالی زاخارچنکو، وزیر کشور اوکراین، خواست هر چه زودتر در باره این امر تحقیق کرده و مهاجمان را پیدا کند.
گفته می شود که پلیس این کشور تا کنون 3 نفر را در ارتباط با این موضوع دستگیر کرده است.
مخالفان ویکتور یانوکوویچ، رئیس جمهور اوکراین، با محکوم کردن او معتقدند که یانوکوویچ می‌کوشد در میان نزدیکی به موافقان اتحادیه اروپا رعب و وحشت ایجاد کند و آن‌ها را از سر راه خود بردارد.
پس از انتشار خبر این حمله، صدها نفر جلوی مرکز وزارت کشور اوکراین تجمع کردند و خواستار برکناری ویتالی زاخارچنکو، وزیر کشور شدند.
بسیاری از کارشناسان معتقدند که گروهی از سران مخالفان دولت، به دلیل ایجاد موج جدید در میان مخالفان دولت و کشاندن دوباره مردم به خیابانها دست به چنین اقدامی زده اند./1415/ 1409/ح


۱۳۹۲/۱۰/۲۲






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن