تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات قدرت، انصاف است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819493133




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نشست مجمع نمایندگان خوزستان با معاون رییس‌جمهور برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: نشست مجمع نمایندگان خوزستان با معاون رییس‌جمهور برگزار شد
نشست مشترک مجمع نمایندگان خوزستان با معاون برنامه ریزی و نظارت رهبردی رییس جمهوری با محوریت سفر هیات دولت به استان خوزستان شنبه شب برگزار شد.
آفتاب: نماینده مردم دزفول درمجلس شورای اسلامی شنبه شب به ایرنا گفت: در این نشست عمده ترین مسایل ومشکلات استان خوزستان دربخش های مختلف با ˈمحمدباقر نوبختˈ طرح و بررسی شد.


ˈعباس پاپی زادهˈ با اشاره به مشکلات عدیده استان خوزستان در زیر ساخت هایی چون جاده، آب آشامیدنی ومشکلات بهداشت ودرمان ابراز امیدواری کرد نخستین سفر رییس جمهوری به استان خوزستان منشا خیر وبرکت برای این استان بوده وبه تصویب مصوباتی درراستای کمک به رفع محرومیت از این استان منجر شود.


عضو کمبیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی، سفر رییس دولت تبدیر وامید به استان خوزستان را گامی مثبت در رسیدگی به مشکلات این استان برشمرد وگفت: مجمع نمایندگان خوزستان از سفر رییس دولت یازدهم به این استان استقبال می کند.


وی افتتاح چند طرح و پروژه وآشنایی با محرومیت ها و مشکلات خوزستان را ازجمله برنامه های سفر رییس دولت تدبیروامید به این استان عنوان کرد وافزود: پیش بینی می شود مصوبات قابل توجهی در راستای کمک به حل مشکلات این استان در این سفر به تصویب هیات دولت برسد.


نماینده مردم دزفول درمجلس شورای اسلامی همچنین به نشست مجمع نمایندگان خوزستان با استاندار این استان دراین راستا اشاره کرد وگفت:دراین نشست برنامه ریزی لازم برای سفر هیات دولت به استان خوزستان صورت گرفت.


پاپی زاده گفت: رییس جمهوری درسفر سه روزه خود به استان خوزستان علاوه بر شهر اهواز به سه شهر دیگر این استان سفر کرده و با مردم این شهرها دیدار و به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت. 


معاون اجرایی رییس جمهوری امروز از سفر سه روزه رییس جمهوری به استان خوزستان از روز سه شنبه 24 دی ماه خبر داد خبر داد. 




تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۲ - ۲۳:۳۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن