تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درست ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819497845




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شرایط مشارکت زنان در حوزه‌های تصمیم‌گیری باید افزایش یابد


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: شرایط مشارکت زنان در حوزه‌های تصمیم‌گیری باید افزایش یابد
مشاور ورزش دختران و زنان معاون رییس جمهور در امور بانوان در نشست هم اندیشی استادان دانشگاه‌ها با وزیر ورزش و جوانان حضور یافت.
آفتاب:‌ به گزارش ایسنا، طاهره طاهریان در نشست هم اندیشی استادان دانشگاه‌ها با محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان با طرح این سوال که چه تعداد از زنان در دانشگاه‌ها، آموزش و پرورش، فدراسیون‌های ورزشی و سایر حوزه‌های مدیریتی مسوولیت دارند؟ افزود: حضور زنان در وزارت ورزش و جوانان نباید فقط به یک معاون زن محدود شود زیرا ما دوست نداریم فقط در ورزش زنان فعال باشیم. ما در رشته‌های ورزشی بوکس، کشتی و فوتبال توانایی داشته و حرف‌های زیادی نیز برای گفتن داریم!


طاهریان اضافه کرد: مدیریت زنان نباید محدود به حوزه ورزشی زنان شود، زنان می توانند در معاونت‌ها، مدیریت ورزشی استان‌ها و مسایل نیز مشارکت داشته باشند.


وی با اشاره به اینکه ورزش زنان در ایران همچون انگلستان نیاز به تشکیلات جداگانه‌ای دارد، گفت: کشور انگلستان سازمان ورزش زنان دارد. مگر زنان و مردان آنها جدا هستند که برای جامعه ورزشی زنان خود سازمان جداگانه‌ای تشکیل می دهند؟ در حالیکه این امر نشان دهنده اهمیت به ورزش زنان است.


مشاور ورزش دختران و زنان معاون امور زنان ریاست جمهوری ادامه داد: دلیل چنین تشکلی نه برای جدایی ورزش زنان و مردان است؛ بلکه ورزش زنان با توجه به شرایطش، نیاز به مدیریت و برنامه ریزی خاص دارد.


وی خطاب به وزیر ورزش و جوانان گفت: شما فرصت بدهید تا زنان در بخش‌های مدیریتی، خودشان را نشان دهند و تا فضای کار داده نشود آنان محدودتر خواهند شد.


طاهریان همچنین از وزیر ورزش و جوانان درخواست کرد که مسوولیت‌ها به گروه‌ها واگذار شود و افراد شایسته به عنوان مسوول این گروه‌ها انتخاب شوند و این شایسته سالاری و تقسیم کار، در استان‌ها و شهرستان‌ها هم اعمال شود.


وی گفت: ای کاش محکمه ای بود تا افرادی را که در حق ورزش زنان جفا کرده و بدون مطالعه فدراسیون‌های ورزشی و انجمن‌های ورزش زنان را ادغام کردند و اختیار و مدیریت را از زنان گرفتند، محاکمه می کرد.


وی ادامه داد: کاش محکمه‌ای بود تا آنانی را که فدراسیون ورزش‌های زنان مسلمان که چشم هزار زن مسلمان به آن دوخته شده بود را حذف کردند، بازخواست می‌کرد.




تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن