تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):درهاى آسمان در اولين شب ماه رمضان گشوده مى‏شود و تا آخرين شب آن بسته نخواهد شد. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804373511




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کرانچار: مي‌توانستيم بيشتر گل بزنيم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: کرانچار: مي‌توانستيم بيشتر گل بزنيم
سرمربي تيم فوتبال سپاهان گفت: 9 بازي از ليگ باقي مانده است و اين بازي‌ها براي ما حکم سيستم حذفي را دارد چرا که اگر هر امتيازي را از دست دهيم براي رسيدن به صدر جدول با مشکل مواجه خواهيم شد.

زلاتکو کرانچار در نشست خبري پس از بازي تيمش مقابل داماش گيلان اظهار کرد: 9 هفته باقي مانده براي ما بسيار مهم است چرا که اين بازي‌ها حکم يک سيستم حذفي را براي ما دارد و هر امتيازي را که از دست دهيم، فرصت صدرنشيني از دست خواهد رفت. در برابر داماش اگرچه در نيمه نخست بهتر بوديم اما در اين نيمه غير منسجم و منفک بازي مي‌کرديم.

به نقل از ايسنا، البته کرانچار در حالي با تاکيد مي‌گفت نه بازي برايش اهميت دارد که هشت هفته از ليگ باقي مانده است!

وي افزود: بازيکنان ما به خوبي از اهميت اين مسابقه آگاهي داشتند و در نيمه دوم خيلي مسلط‌تر ظاهر شديم و حتي شانس زدن گل‌هاي بيشتر را نيز داشتيم اما بازيکنان ما فرصت‌سوزي نيز داشتند. به هر حال ما در برابر داماش محکوم به برد بوديم هرچند که تيم داماش نيز چند فرصت براي گلزني داشت که رحمان احمدي به خوبي اين فرصت‌ها را گرفت.

کرانچار با بيان اينکه سپاهان بر روي نوار پيروزي قرار گرفته است گفت: واقعا بايد به بازيکنانم تبريک بگويم که در سرماي شديد و شرايط نامساعد جوي چنين بازي غيرتمندانه‌اي از خود به نمايش گذاشتند که من از اين بابت بسيار خوشحالم.

سرمربي تيم فوتبال سپاهان اصفهان افزود: طبيعي است هر مربي که هدايت تيمي را به دست مي‌گيرد، بايد اهداف آن باشگاه را به تامين کند. زماني ما توانستيم وقتي از استقلال 9 امتياز عقب بوديم اين تيم را بگيريم و قهرمان ليگ شويم. اعتقاد دارم با تيمي که هم‌اکنون داريم هم مي‌توانيم به صدر جدول برسيم. هرچند که امسال بسياري از بازي‌ها بر وفق مرادمان نبود و اعتمادي که بين تماشاگران، بازيکنان، کادر فني و باشگاه وجود داشت، سبب شد که سپاهان در نوار پيروزي قرار بگيرد.

کرانچار تصريح کرد: از تماشاگران سپاهان متشکرم که در چنين شرايط آب و هوايي به ورزشگاه آمده‌اند و سرماي امروز را براي ما به گرما تبديل کردند. اگر ما بتوانيم راه آهن را هم ببريم مطمئن هستم که هواداران بيشتري به ورزشگاه خواهند آمد.

وي در پاسخ به اين سوال که چرا امروز رحمان احمدي کاپيتان تيم فوتبال سپاهان بود گفت: تابستان سال 90 در اردوي ترکيه بر طبق راي‌گيري که در بين خود بازيکنان انجام گرفت مقرر شد نويد کيا کاپيتان اول باشد و بعد از نويدکيا به ترتيب جمشيديان، اميد ابراهيمي و حسين پاپي کاپيتان باشند که ما نيز بر طبق اين راي‌گيري عمل کرديم اما امسال حاج صفي به تيم ما آمد و جمشيديان نيز از تيم ما رفت. وقتي امسال نمي‌توانستم راي‌گيري بين بازيکنان بگذارم، آمدم و رحمان احمدي را به خاطر سوابق زيادي که در ليگ برتر دارد و همچنين حرف‌شنوي بازيکنان از او، کاپيتان قرار دادم. البته اگر هادي عقيلي در زمين بود مطمئنا او کاپيتان تيم مي‌شد.

کرانچار در پاسخ به اين سوال که آيا از عملکرد سوکاي و سرجيو فنديک راضي هستيد يا خير گفت: به هر حال سوکاي پس از 6 ماه اولين بازي خود را انجام مي‌داد و ما بايد از آمدن او استقبال کنيم. به هر حال سوکاي نياز به زمان بيشتري دارد و بايد در ترکيب تيم جا بيفتد و مطمئنا مي‌تواند در آينده به تيم ما کمک کند. همچنين سرجيو فنديک امروز در اولين حضور خود نمايش نسبتا خوبي داشت و ما نبايد انتظار زيادي در بازي اول اين بازيکن داشته باشيم.

شنبه 1392/10/21 17:26





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن