تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان به سپاهيانش مى گويد: ميان مردم حسد و تجاوزگرى بياندازيد چون اين دو، نزد خدا بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820063517




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مويس از حمايت‌هاي فرگوسن ستايش کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: مويس از حمايت‌هاي فرگوسن ستايش کرد
سرمربي منچستريونايتد با وجود آنکه بسياري حضور الکس فرگوسن کنار باشگاه را مورد انتقاد قرار مي‌دهند، از حمايت‌هاي وي تشکر کرد.

الکس فرگوسن در پايان فصل گذشته از دنياي مربيگري کناره گيري کرد و ديويد مويس، سرمربي اسکاتلندي و کنوني منچستريونايتد را به عنوان جانشين خود انتخاب کرد.

فرگوسن در تمامي ديدارهاي شياطين سرخ در ورزشگاه‌ها حضور مي‌يابد و در رده مديريتي نيز در اين باشگاه مشغول به فعاليت است. حضور او در تمامي ديدارها موجب شده تا انتقادهاي بسياري از او صورت پذيرد. منتقدان اعتقاد دارند فرگوسن با اين کارهايش به مويس اجازه نمي‌دهد توانايي‌هايش را نشان داده و دليل اصلي نتيجه‌هاي ضعيف اين تيم نيز همين مسئله است.

مويس در اين مورد گفت: حرف‌هاي مردم به اين خاطر است که هيچ کس من و فرگوسن را نمي‌شناسد. آنها در مورد اين مسايل حرف مي‌زنند اما نمي‌دانند ارتباطي که با فرگوسن دارم به چه شکل است. فرگوسن فوق العاده بوده است. او کسي است که نقش حمايتي خود را خيلي خوب بازي مي‌کند و تنها کسي است که در اين باشگاه مي‌توانم روي کمکش حساب کنم.

مويس در ادامه گفت: هر زماني که به کمک او احتياج داشته باشم با فرگوسن حرف مي‌زنم و دوست دارم يک يا دو دقيقه بعد از هر بازي او را ببينم. او همواره مشورت‌هاي خوبي به من مي‌دهد، درست مانند بابي چارلتون و بابي رابسون. تمام افرادي که در اين باشگاه فعاليت مي‌کنند، اين باشگاه را دوست دارند. بازيکنان پيشين اين تيم نيز در بسياري از پُست‌ها حضور دارند.

شنبه 1392/10/21 10:12





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن