تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): با علما معاشرت كن تا علمت زياد، ادبت نيكو و جانت پاك شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819686623




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نصرتي: مشکلات تراکتورسازي حل نشده است


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: نصرتي: مشکلات تراکتورسازي حل نشده است
مدافع تيم فوتبال تراکتورسازي ابراز اميدواري کرد، تيمش ديدار مقابل سايپا را با پيروزي پشت سر بگذارد.

 محمد نصرتي درباره مصدوميتش و اينکه مي‌تواند مقابل سايپا بازي کند، اظهار داشت: هنوز وضعيتم مشخص نيست. از ناحيه مچ پا دچار مصدوميت شده‌ام و امشب بعد از بررسي توسط گروه پزشکي تيم تراکتورسازي مشخص مي‌شود که مي‌توانم بازي کنم يا نه.

به گزارش تسنيم، وي در مورد وضعيت تيم تراکتورسازي هم خاطرنشان کرد: تمرينات خود را به خوبي پشت سر گذاشته و اميدواريم تيم سايپا را شکست دهيم و نتيجه بگيريم.

مدافع تيم فوتبال تراکتورسازي درباره تغييرات مديريتي اين باشگاه هم تصريح کرد: به هر صورت اميدوارم هرچه مي‌شود به صلاح تيم باشد اما هنوز مشکلات تمام نشده و حاشيه‌ها ادامه دارد. شرايط تراکتورسازي هنوز خوب نيست و بايد اين حاشيه‌ها و مشکلات به پايان برسد.

نصرتي در مورد صحبت‌هاي مربيان تيم ملي با او در حاشيه تمرين تراکتورسازي و احتمال دعوتش به تيم ملي به تسنيم گفت: صحبتي درباره تيم ملي نشد. من با آقاجانيان دوست هستم و صحبت‌هايي دوستانه ميان ما ردوبدل شد.

وي در مورد ايکه مربيان تيم ملي درباره وضعيت سلامتي او سوال کردند و احتمال دارد نامش در فهرست تيم ملي باشد، گفت: صحبتي در اين مورد نشد اما براي همراهي تيم ملي مشکلي ندارم. بدون شک اگر به تيم ملي دعوت شوم در خدمت اين تيم خواهم بود.

جمعه 1392/10/20 17:25





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن