تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براستى كه قرآن ظاهرش زيباست و باطنش عميق، عجايبش پايان ندارد، اسرار نهفته آن پايان نم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819946055




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طالبي:هواداران تراکتور بايد از جلالي حمايت‌کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: طالبي:هواداران تراکتور بايد از جلالي حمايت‌کنند
مدافع تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز بر لزوم حمايت هواداران اين تيم از مجيد جلالي تاکيد کرد.

 فرشيد طالبي در حاشيه تمرين امروز (جمعه) تراکتورسازي اظهار داشت: از اتفاقات و حاشيه‌هاي اخير تيم تراکتورسازي همه متضرر شدند، از مردم تبريز و هواداران تراکتورسازي گرفته تا مسئولاني که براي تيم زحمت مي‌کشند. اميدوارم اين مشکلات برطرف شود و هرچه زودتر آرامش به تيم ما بازگردد.

به گزارش تسنيم، وي افزود: عدم تمرکز در نتايج نه‌چندان خوب اخير بسيار موثر بوده است. اين قانون فوتبال است که در شرايط نامساعد نتايج خوبي گرفته نمي‌شود.

مدافع تراکتورسازي يادآور شد: هواداراني که در سرما و گرما از تيم حمايت مي‌کنند، انتظاراتي دارند و از ما قهرماني مي‌خواهند اما رسيدن به موفقيت حاصل اعتقاد و ايمان است.

طالبي تصريح کرد: اگر اعتقاد و ايمان در بازيکنان ما به حد ايده‌آل برسد مي‌توانيم قهرمان شويم.

وي با حمايت از مجيد جلالي خطاب به هواداران تراکتورسازي گفت: به هر صورت سليقه‌ها در ميان هواداران متفاوت است. شايد عده‌اي توني اوليويرا را دوست دارند که کارنامه‌اش در تراکتورسازي مشخص است اما اکنون سرمربي تيم مجيد جلالي است و بايد حمايت شود.

مدافع تراکتورسازي تصريح کرد: شايد در مقطعي بحث رفتن جلالي بود اما اکنون او به عنوان سرمربي در تيم تراکتورسازي ابقا شده است بنابراين اين حاشيه‌ها بايد تمام شود و همه او را تشويق و حمايت کنند.

طالبي ادامه داد: آنهايي که توني را تشويق مي‌کردند شايد کارشان در زماني که قرار بود او سرمربي تراکتورسازي شود درست بود اما اکنون فقط بايد از جلالي حمايت شود. به هر حال هواداران شاخصه مهمي براي موفقيت تراکتورسازي هستند و همين هواداران هستند که بايد از تيم خود حمايت کنند.

جمعه 1392/10/20 16:39





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن