تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):از ما نیست آن که دنیاى خود را براى دینش و دین خود را براى دنیایش ترک گوید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803482688




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گل‌محمدي:باچه مدرکي عليه‌نفت صحبت مي‌کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: گل‌محمدي:باچه مدرکي عليه‌نفت صحبت مي‌کنند
سرمربي تيم نفت تهران گفت:در مسابقه با مس سه امتياز را گرفتيم واما من از بازي بازيکنانم راضي نبودم.

يحيي گل محمدي در نشست خبري پيش از بازي تيمش مقابل ذوب آهن عنوان کرد:به خانواده محترم افشاريان بابت درگذشت اين مربي قديمي تسليت مي گويم.يک تسليت و تبريک هم براي جواد خياباني دارم.تسليت به خاطر فوت مادرش و تبريک بابت وجدان کاري بالايي که دارد.

به گزارش اوج، وي ادامه داد:بازي با ذوب آهن از حساسيت زيادي برخوردار است و با توجه به حساسيت جدول براي هر دو تيم اهميت دارد.بازيکنان نفت اين روزها با انگيزه بالايي تمرين کردند چون اگر مي خواهيم جزو تيم هاي بالاي جدول باشيم بايد در اين مسابقه به پيروزي برسيم.البته کار دشواري در پيش داريم.شرايط ذوب آهن نسبت به نيم فصل اول بهتر شده است و تغييرات خوبي در اين تيم صورت گرفته است.ما به خاطر اينکه در دو مسابقه گذشته مساوي کرديم اگر در اين بازي به پيروزي نرسيم دچار مشکل مي شويم.

سرمربي نفت درباره تغيير زمان بازي و اعتراض ذوب آهن به اين مساله گفت:ما تابع تصميمات فدراسيون فوتبال هستيم.شرايط خاصي براي تيم ما به وجود آمده است.ليست تيم زير 23 سال اعلام شده و از جمع 23 بازيکن اعلام شده،5 بازيکن ما سه نفر از آنها بازيکنان فيکس و تاثيرگذار هستند در اين ليست حضور دارند.حالا اگر قرار بود بازي روز بيست و يکم دي برگزار شود حق ماست از بازيکنان خود استفاده کنيم.البته برخي از تيم‌ها به تيم زير 22سال بازيکن ندادند اما ما همه تغييرات را راحت پذيرفتيم.

وي درباره اينکه گفته مي‌شود نفت تهران عزيزدردانه فدراسيون است، گفت: آيا سند و مدرکي وجود دارد نمي‌دانم چرا اين حرف‌ها را مي‌زنند اگر بحث داوري است که ما از داوري بيشترين لطمه را خورديم در بازي گذشته همه ديدند که داوري چگونه بود. در تيم زير22سال نيز ما بيشترين بازيکن را به اين تيم داديم از اين بابت هم لطمه خواهيم خورد. زيرا اين تيم سه بازي سخت در عمان دارد و مشخص نيست که بازيکنان ما در اين مسابقات مصدوم مي‌شوند يا نه. من نمي‌‌دانم ما داريم چوب چه چيزهايي را مي‌خوريم.

گل محمدي بيانيه باشگاه نفت عليه داوري عنوان کرد: بيانيه باشگاه و صحبتهايي که قنبرزاده را کرده ما تأئيد مي‌کنيم و وارد جزئيات ماجرا نمي‌شويم. نمي‌خواهم درباره حاشيه‌ها حرف بزنم ما يک تيم بي‌حاشيه هستيم و بيشتر در مورد مسائل فني حرف مي‌زنم. چرا حق نفت خورده مي‌شود به خاطر چي و چرا در مورد ما اين مسائل مطرح مي‌شود.

سرمربي نفت در مورد اينکه نظرش درباره اينکه نظرش درباره بازي جوانمردانه چيست گفت: من هميشه به بازيکنانم مي‌گويم که فني و جوانمردانه بازي کنند و بيشترين تلاش را در زمين داشته باشند که قطعاً در آن صورت نتيجه را هم به دنبال خواهد داشت. ما همواره فني و جوانمردانه بازي کرده‌ايم و چه برده‌ايم و چه مساوي کرده‌ايم از عملکرد بازيکنانم اظهار رضايت کرده‌ام البته به جز بازي با مس.در مسابقه با مس سه امتياز را گرفتيم واما من از بازي بازيکنانم راضي نبودم و از نوع فوتبالي که بازي شد رضايت نداشتم.به بازيکنانم مي‌گويم بيشترين لذت را از بازيشان ببرند. يکي از دلايلي که تماشاگران کمي به ورزشگاه مي‌آيد سطح کيفي مسابقات است که تأثير زيادي در کم شدن تماشاگران ليگ دارد. ما دنبال اين هستيم که فوتبال روي زمين و فني بازي کنيم و مداوم بر سر اين مسئله تمرين مي‌کنيم.

چهارشنبه 1392/10/18 15:17





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن