تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):بر خداوند است كه هيچ گرفتارى به زيارت من نيايد مگر آن كه او را شادمان بازگردانم و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819365208




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نکونام: قلعه نویی خیلی راحت گفت برو


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
نکونام: قلعه نویی خیلی راحت گفت برو




کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران و بازیکن تیم استقلال گفت: در حالی که برای جدایی منتظری از استقلال مخالفت هایی صورت گرفت اما آقای قلعه نویی خیلی راحت به من گفتند برو.





خبرگزاری مهر: با اتفاقاتی که طی روزهای گذشته رخ داده است به نظر می رسد جدایی جواد نکونام از باشگاه استقلال قطعی باشد و این بازیکن یکی از تیم های چینی ، قطری و یا ترکیه ای را به عنوان مقصد آینده اش انتخاب خواهد کرد.

نکونام که روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار مهر تاکید کرده بود پیشنهاداتی دریافت کرده و در مورد آن تصمیم گیری خواهد کرد، دوشنبه شب در گفتگو با برنامه نود گفت: من با آقای فتح الله زاده صحبت کردم و شرایطم را گفتم. ایشان هم به بنده گفتند که با آقای قلعه نویی در این مورد صحبت کنم.

وی با بیان اینکه به طور مستقیم با قلعه نویی صحبت نکرده است با انتقاد از رویه ای که برای جدایی اش از تیم در نظر گرفته شده است گفت: وقتی با آقای قلعه نویی صحبت کرده اند خیلی راحت با جدایی من موافقت کرده و گفته برو. این در حالی است که وقتی منتظری خواست جدا شود با رفتن او مخالفت شد اما وقتی بحث رفتن من شد خیلی راحت گفتند برو.

نکونام ادامه داد: نمی دانم چه کسانی اطلاعات غلط به مدیرعامل و سرمربی تیم دادند که روال به این صورت پیش رفته است. با این شرایط مشخص شده است که نکونام باید از استقلال برود. من همه صحبت هایم را با آقای فتح الله زاده انجام دادم و همه چیز را هم نوشته ایم. من دوست داشتم در استقلال بمانم اما کاری کردند که من از این تیم بروم.









تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن