تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند به شكل شما و اموال شما نگاه نمى كند بلكه به دلها و اعمال شما توجه مى نمايد....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819403105




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نکونام تا چند بازي آينده همراه استقلال است


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: نکونام تا چند بازي آينده همراه استقلال است
پيشکسوت استقلال گفت: برد استقلال در دربي پيشکسوتان ما را ياد دوران طلايي فوتبال‌شان انداخت.

به نقل از سايت باشگاه استقلال، هاشم ساعدي درباره برد پيشکسوتان استقلال در دربي عنوان کرد: اين برد را به تمام استقلالي‌ها و پيشکسوتان عزيزي که در اين ديدار تلاش کردند تبريک مي‌گويم. قطعا اين برد براي خانواده استقلال افتخار محسوب مي‌شود و اميدوارم پيشکسوتان استقلال که به فينال جام يونس شکوري رسيده‌اند بتوانند قهرماني اين مسابقات را هم متعلق به خود کنند.

وي افزود: در گذشته بخشي از موفقيت‌هاي استقلال مرهون تلاش‌هاي اين عزيزان بوده و اين برد يادآور دوران طلايي فوتبال اين پيشکسوتان بزرگ استقلال بود تا ما را ياد خاطرات‌مان بيندازد.

ساعدي در ارتباط با وضعيت نکونام اظهار داشت: نکونام، کاپيتان استقلال و تيم‌ملي ايران است و همانند ديگر بازيکنان استقلال شايستگي‌هاي زيادي دارد. او در حال‌حاضر از دو باشگاه چيني و قطري پيشنهاد دارد اما همان‌طور که خودش هم اعلام کرده فعلاً تمام فکرش معطوف موفقيت استقلال است و اين تفکر براي ما ارزش دارد.

وي افزود: نکونام تاکيد کرده تا چند بازي آينده همراه استقلال است و بعد در خصوص پيشنهاد تيم‌هاي قطري و چيني تصميم مي‌گيرد. با اين حال قطعا باشگاه استقلال هم بعد از اين بازي‌ها با نکونام رايزني مي‌کند و ما اميدوار به اين هستيم که اين بازيکن همچنان در استقلال باشد.

وي خاطرنشان کرد: يک تشکر و قدرداني هم از رئيس هيات‌مديره نجف‌نژاد، علي‌الخصوص مديرعامل باشگاه فتح‌الله‌زاده و اعضاي هيات‌مديره استقلال داريم که تلاش مي‌کنند تا منابع مالي لازم را براي باشگاه تامين کنند تا بتوانيم بخشي از مطالبات کادرفني و بازيکنان را پوشش دهيم. اميدوارم با تلاش‌هاي فتح‌الله‌زاده و رئيس هيات‌مديره اسپانسر جديدي به نام بانک‌شهر به اسپانسرهاي ما افزوده شده که قاعدتاً منابع مالي جديدي براي باشگاه استقلال محسوب مي‌شود و همان‌طور که فتح‌الله‌زاده گفت قبل از دربي مبلغي با تشخيص او به کادرفني و بازيکنان استقلال پرداخت مي‌شود.

دوشنبه 1392/10/16 17:06





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن