تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منافق به آنچه مؤمنان بواسطه آن خوشبخت مى‏شوند، ميلى ندارد، ولى خوشبخت سفارش به تق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819364402




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نوري:مي‌خواهند پرسپوليس را به حاشيه ببرند


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: نوري:مي‌خواهند پرسپوليس را به حاشيه ببرند
کاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس گفت: عده‌اي مي‌خواهند با بيان حرف‌هاي تيم ما را در حساس ترين شرايط وارد حاشيه کنند.

محمد نوري ابتدا در خصوص جلسه شب گذشته با محمد رويانيان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: به نمايندگي از همه بازيکنان در يک جلسه بسيار خوب با رويانيان شرکت کرديم که در اين جلسه در خصوص مباحث مختلف از جمله مشکلات بازيکنان صحبت شد که آن را با مديرعامل در ميان گذاشتيم.

رويانيان قول داد که مشکلات برطرف مي‌شود و من هم اين موضوع را به ساير بچه‌ها انتقال داديم.

نوري ادامه داد:‌ ما دو بازي حساس يعني 6 امتياز در پيش داريم و به نظرم اين امتيازها از نان شب براي ما واجب‌تر است. انشاءالله با تمام تمرکز خود به اين بازي‌ها فکر مي‌کنيم و مسئولان هم به فکر رفع مشکلات هستند.

وي در پاسخ به سؤالي که برخي‌ها مي‌گويند شما به همراه سيدجلال حسيني و محسن بنگر شب گذشته از رويانيان پول گرفته‌ايد،‌گفت: از يک ريال هم خبري نبود چه برسد به اينکه ما سه نفر پول بگيريم. مسائل ريز و درشت اين جلسه را بچه‌ها مي‌دانند. سردار بايد حمايت شود و من نمي‌دانم چرا وزارت ورزش به باشگاه پرسپوليس کمک نمي‌کند. من اميدوارم که هر چه سريع‌تر به باشگاه پرسپوليس کمک شود تا اينکه بتواند در حساس‌ترين شرايط خود به بازي‌هاي باقيمانده با خيال راحت فکر کند.

هافبک پرسپوليس خاطرنشان کرد: ما بازي بسيار حساس و شايد سرنوشت‌سازي را مقابل تيم خوب فولاد داريم و بايد هر چه در توان داريم به نمايش بگذاريم تا دست خالي آن بازي را ترک نکنيم و بعد از اين مسابقه بايد خود را براي يک دربي حساس آماده کنيم. پس نبايد خداي ناکرده تمرکزمان را به هم بزنيم. ما سعي نکرديم که برخي مشکلات‌مان بزرگ‌نمايي شود و به نظرم در يک کار منطقي و براي حفظ آرامش تيم همه مشکلات را به رويانيان گفتيم و انشاءالله همه چيز حل مي‌شود.

نوري در پاسخ به سؤالي که به نظرت اين مشکلات در دو بازي آينده به قرمزپوشان ضربه مي‌زند يا خير، گفت:‌آنقدر بچه‌هاي ما با غيرت و تعصب هستند که مي‌دانند وظيفه‌شان مقابل هواداران چيست. تا امروز چقدر درباره مشکلات از زبان بازيکنان مصاحبه و حرف شنيده‌ايد؟ با توجه به مشکلاتي که داشتيم اما همه کار خود را ادامه دادند و مطمئن باشيد چيزي جلودار ما نيست و اميدوارم بتوانيم آخر فصل شرمنده هواداران نشويم. البته اگر مشکلات هم زودتر حل شود با خيال راحت‌تر کارمان را دنبال مي‌کنيم. مخصوصا در دو سه بازي آينده که به نظرم جنگ و فينال زودرس است.

نوري تاکيد کرد: با توجه به موقعيت حساس پرسپوليس عده اي با بيان حرف هايي مي خواهند ما را به حاشيه ببرند.مثلا مي گويند که بازيکنان تيم عمداً در مراسم جشن 50 سالگي حاضر نشدند، در صورتي که ما فقط براي استراحت بيشتر در مراسم شرکت نکرديم و احترام پيشکسوتان هميشه براي ما واجب است.

دوشنبه 1392/10/16 15:05





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن