تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس چيزى را در دل پنهان نداشت، جز اين كه در لغزش هاى زبان و خطوط چهره او آشكار شد....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819360512




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کياني: هر دقيقه تمرکز جلالي را بر هم مي‌زدند


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: کياني: هر دقيقه تمرکز جلالي را بر هم مي‌زدند
هافبک تيم فوتبال تراکتورسازي گفت: با اين شرايطي که به وجود آوردند سال بعد کسي در تراکتورسازي نمي‌ماند.

مهدي کياني در مورد برکناري مجيد جلالي گفت: ديگر چه بگويم، به هرحال مسئولان خودشان بهتر مي‌دانند چه مي‌کنند. جلالي ناراحت بود و اين مسئله باعث استعفاي او شد و در نهايت او از جمع ما جدا شد.

به گزارش فارس،وي افزود: با توجه به اينکه بازي‌ها رو به اتمام است تا مربي جديد بخواهد با تيم انس بگيرد کمي زمان مي‌برد. مجيد جلالي براي اين تيم زحمت کشيد اما در نهايت مديرعامل و مسئولان باشگاه اين تصميم را گرفتند.

هافبک تيم تراکتورسازي تصريح کرد: به نظر من تصميم درستي نگرفتند. مجيد جلالي براي تراکتورسازي زحمت کشيد اما دقيقه به دقيقه با صحبت‌هايي که انجام شد تمرکز او را برهم زدند. جلالي تا زماني که مي‌توانست به کار خود ادامه داد اما اي کاش او با دل خوش تيم را ترک مي‌کرد. در حال حاضر مي‌دانم او چه حسي دارد.

کياني در مورد احتمال حضور توني اوليويرا به عنوان سرمربي در تراکتورسازي تصريح کرد: اوليويرا مربي بسيار خوبي است و با شرايط تيم آشنايي دارد او از جو تراکتورسازي به خوبي آگاه است و مي‌تواند در تيم موفق شود.

کياني در پاسخ به اين سوال که اليويرا سال قبل با برخي از بازيکنان مشکل داشت و آيا اين مسئله باعث ايجاد مشکل در تيم نمي‌شود، عنوان کرد: اصلا چرا توني اوليويرا سال قبل ما را ترک کرد که اکنون بخواهد دوباره به تيم بازگردد. اگر او را دوست داشتند چرا اجازه دادند برود تا نه خودشان خراب شوند و نه اکنون اين اتفاقات بيافتد که جلالي بخواهد در اين شرايط و با يک خاطره بد تيم را ترک کند.

هافبک تراکتورسازي در مورد اينکه آيا تراکتورسازي مي‌تواند با اين شرايط قهرمان شود، گفت: با صدر جدول شش هفت امتياز فاصله داريم اما بازي‌هاي زيادي باقي مانده است مي‌توانيم قهرمان شويم اما نه با اين روند که در پيش گرفتيم. واقعا مي‌بينيد چقدر حاشيه براي تيم به وجود آوردند. با اين شرايط سال بعد هيچکس در تبريز نمي‌ماند وقتي توانستيم با مجيد جلالي به صدر برسيم مي‌توانستيم قهرمان هم شويم. حتما مشکلي بوجود آوردند که تيم اين روند را پيدا کرد.

کياني در مورد مصدوميت دستش خاطرنشان کرد: در دقيقه 30 بازي مقابل صباي قم زمين خوردم و از صدايي که شنيدم متوجه شدم دستم شکسته است البته تا پايان بازي به کارم ادامه دادم اما اکنون دستم را گچ گرفتم. بازي کردن در زمين آسفالت بهتر از بازي در اين بازي يخ زده است.

يکشنبه 1392/10/15 18:54





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن