تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداى عزّوجلّ به موسى عليه‏السلام وحى كرد: اى موسى! به زيادى ثروت شاد مشو و در هيچ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803376522




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بيانيه باشگاه نفت تهران در خصوص اتفاقات داوري


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: بيانيه باشگاه نفت تهران در خصوص اتفاقات داوري
باشگاه نفت تهران بيانيه‌اي در خصوص اتفاقات داوري فوتبال منتشر کرد.

 به نقل از سايت باشگاه نفت تهران، در پي اشتباهات مکرر اخير و تاثيرگذار داوري، موسسه فرهنگي ورزشي نفت تهران بيانيه‌اي صادر کرد. متن اين بيانيه به شرح زير است:

اشتباهات داوري جزئي از فوتبال و زيبايي‌هاي آن است. اين جمله تکراري و البته کليشه‌اي را بارها و بارها شنيده‌ايم و به آن اعتقاد راسخ داريم اما روال طبيعي امر چنين است که هر تيمي از برخي اشتباهات سهوي داوران متضرر شود و از برخي ديگر منتفع. حتي ممکن است بروز چنين اشتباهاتي به دفعات در نتيجه ديدارهاي هر تيمي تاثير مستقيم نيز داشته باشد اما آيا اين بدان معني است که سرنوشت يک تيم، زحمات چند ماهه مجموع عوامل يک باشگاه، سرمايه گذاري‌ها و ... همه و همه تحت تاثير اشتباهات داوري، ناکام بمانند؟!!

هرگز قصد ايراد تهمت و افترا به شخصيت پاک جامعه داوري کشورمان نداريم چرا که ايراد اتهاماتِ بعضاً بي‌پايه و اساس رايج در فوتبال امروز کشورمان، با ماهيت اخلاق مداري موسسه فرهنگي ورزشي نفت تهران و باورها و ارزش‌هاي اين باشگاه در تضاد کامل است اما، اتفاقات روي داده در بسياري از ديدارهاي اين تيم، شائبه‌هايي را در اذهان تداعي مي‌کند که بسيار آزاردهنده و هضم ناشدني است. شائبه‌هايي که متاسفانه روز به روز پر رنگ تر شده و رنگ واقعيتي مطلق به خود مي‌گيرند.

اينکه جامعه شريف داوران کشورمان اين روزها هدف آماج انواع فشارهاست را مي‌پذيريم اما راه حل انتخاب شده براي رهايي از اين فشارها را نه!! آيا براي رهايي از اين فشارها بايد تيم‌هاي کم هوادار و بي‌‌حاشيه را قرباني کرد؟! آيا براي اثبات پاکي داوران، بايد از تيم‌هاي قانون‌مدار که همواره با همه ارکان فوتبال کشورمان در تعامل هستند مايه گذاشت؟! آيا بايد به سراغ تيم‌هايي رفت که سرمربياني محجوب داشته و براي هر موضوعي جنجال‌آفريني نمي‌کنند؟! به راستي راه حل مناسب اين است؟!

چندي است که قضاوت هاي داوران در بازي‌هاي نفت تهران سمت و سوي اين چنيني به خود گرفته و متاسفانه اين ناداوري‌ها روز به روز دامنه‌دا‌رتر مي‌شوند. نظرات کارشناسان محترم داوري پس از هر يک از بازي‌هاي نفت تهران مويد اين ادعاست. شاه بيت اين شعر غم بار نيز وقايع اتفاق افتاده در بازي روز جمعه مقابل پرسپوليس است. گل سالم تيم نفت از سوي کمک داور بازي به اشتباه مردود اعلام شده و از سوي داور مسابقه نيز تاييد مي‌شود. اشتباهي که حتي از سوي رياست محترم دپارتمان داوري نيز پذيرفته شده و رسانه‌اي مي‌گردد. ضربه مهلک محسن مسلمان، هافبک تيم حريف بر بدن احمد آل نعمه مدافع نفت تهران که به اذعان بسياري از کارشناسان داوري مستحق جريمه با کارت قرمز مستقيم بوده، از سوي تيم داوري ناديده گرفته مي‌شود و... .

آيا همچنان مي‌توان با خيالي آسوده به تماشاي ورزش زيباي فوتبال نشست و با اعتقاد راسخ گفت که اشتباه داوري جزئي از فوتبال است؟! اگر حتي يکي از اشتباهات برشمرده شده اتفاق نمي‌افتاد، جدول رده‌بندي ليگ اکنون چه تفاوت‌هايي با وضعيت فعلي داشت؟!

موسسه فرهنگي ورزشي نفت تهران بار ديگر ضمن صحه گذاردن بر پاکي قشر زحمتکش داوري، از دپارتمان محترم داوري، کليه مسئولان فدراسيون و تمامي داوران استدعا دارد براي اثبات حقانيت و سلامت کار خود، شيوه اي مقبول‌تر برگزينند. شيوه‌اي که بتوان سلامت را با سلامت اثبات کرد و به همه تيم‌ها، با ديدي يکسان نگريست. ان‌شاءالله...



شنبه 1392/10/14 22:24





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 101]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن