تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله هرگز با مردم به اندازه عقل خود سخن نگفتند و فرمودند:...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820961437




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عبدي: داور صحبت استقلالي‌ها را نشنيده گرفت


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: عبدي: داور صحبت استقلالي‌ها را نشنيده گرفت
هافبک تيم فوتبال راه‌آهن سورينت معتقد است 2 بازيکن استقلال با الفاظ رکيکي همديگر را صدا کردند که داور مسابقه اين صحبت‌ها را نشنيده گرفته است.

بهادر عبدي پس از شکست تيم راه‌آهن سورينت مقابل استقلال در خصوص اين ديدار عنوان کرد: بازي خوبي نبود و ما نتوانستيم در نتيجه‌گيري خوب عمل کنيم. خودم انتظار داشتم تا بهتر از اين بازي کنيم اما متاسفانه اين اتفاق رخ نداد.

به گزارش تسنيم، وي در پاسخ به اين سوال که آيا بازداشت بابک زنجاني مي‌تواند روي روند تيمي راه‌آهن سورينت تاثير بگذارد اظهار داشت: فکر نمي‌کنم مشکلي به وجود بيايد، مديران تيم با ما صحبت کردند و گفتند زياد اين مساله مشکل‌ساز نيست اما قبل از اين اتفاق هم پول بازيکنان عقب افتاده بود هرچند ما اينقدر اين فصل بد نتيجه گرفتيم که بايد اول سروساماني به وضعيت‌مان در جدول رده‌بندي بدهيم چون واقعا اوضاع و احوال‌مان خراب است و خطر سقوط را کاملا احساس مي‌کنيم.

کاپيتان تيم فوتبال راه‌آهن سورينت در مورد عملکرد داور بازي با استقلال هم تصريح کرد: مقصر اصلي عدم نتيجه‌گيري راه‌آهن سورينت در اين فصل خودمان هستيم اما اشتباهات داوري هم کمر تيم ما را شکست. واقعا بعضي مواقع ديگر شبهه‌برانگيز مي‌شود، هرچند که قبلا هم گفته‌ام تيم‌هايي که مقابل پرسپوليس و استقلال بازي مي‌کنند بايد ساکت شوند.

عبدي ادامه داد: من خودم امروز با داور چند مورد صحبت کردم که برخورد بدي با من نداشت اما وقتي بازيکن جوان‌مان با داور صحبت کرد برخورد بدي داشت. در مقابل بازيکنان استقلال با هر لحني که دوست داشتند با داور صحبت مي‌کردند. نمي‌خواهم اين اتفاقات عمدي است اما تمام صحنه‌هاي 50-50 به نفع تيم‌هاي بزرگ گرفته مي‌شود که آن هم به خاطر وجود تماشاگرانشان است.

وي درباره صحبت‌هاي بين دو بازيکن استقلال و در حضور داور ردوبدل شد گفت: من چيزي از قوانين داوري نمي‌دانم اما فقط اين را مي‌گويم که من و آقاي داور به فاصله يک متري هم راه مي‌رفتيم که پشت سرمان دو بازيکن استقلال با الفاظي بد همديگر را صدا مي‌زدند وقتي من صحبت‌ها را مي‌شنوم يعني داور هم شنيده و نشنيده گرفته است. نمي‌دانم اين کار داور عمدي بوده يا خير، اما مطمئناً اگر از طرف مدافعان ما صورت مي‌گرفت آنها اخراج مي‌شدند. من از داوران خواهش دارم در اين چند هفته پاياني به ضرر ما سوت نزنند تا ببينيم مي‌توانيم خودمان از بازي‌هاي‌مان امتياز بگيريم.

شنبه 1392/10/14 17:10





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن