تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):رمضان ماهى است كه ابتدايش رحمت است و ميانه‏اش مغفرت و پايانش آزادى از آتش جهنم. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804461515




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یارانه تغییر مسیر می‌دهد


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
یارانه تغییر مسیر می‌دهد




مقام اقتصادی ارشد دولت یازدهم، پس از هفته‌ها سکوت، جزئیات جدیدی از برنامه دولت برای اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها را اعلام کردند.





همشهری آنلاین: مقام اقتصادی ارشد دولت یازدهم، پس از هفته‌ها سکوت، جزئیات جدیدی از برنامه دولت برای اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها را اعلام کردند.

طبق اظهارات سخنگوی دولت و وزیر اقتصاد، قرار است لایحه فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها برای تصویب به مجلس شورای اسلامی ارسال شود. بر این اساس دولت تصمیم دارد کمک‌های غذایی را در کنار پرداخت یارانه‌ نقدی به اقشار هدف ارائه کند ضمن اینکه پرداخت یارانه نقدی یکسان در فاز دوم متوقف خواهد شد. این مسئله هم باید مدنظر باشد که در فاز دوم قرار است قیمت حامل‌های سوخت افزایش یابد.

کمک‌های غذایی چاشنی یارانه نقدی می‌شود

محمدباقر نوبخت چهارشنبه هفته گذشته در گفت‌وگو با خبرنگاران تأکید کرد: دولت مصمم است یارانه‌ها را در شکل بهتری اجرا کند و بر خود فرض می‌داند به‌صورت کمک‌های غذایی آن را در کنار هدفمندی یارانه‌ها داشته باشد.به گزارش ایسنا، نوبخت در پاسخ به سؤالی درباره تغییر شیوه ارائه یارانه به مردم اظهار داشت: ما به‌اندازه جمعیت ایران یارانه پرداخت می‌کنیم و عده قابل توجهی که یارانه دریافت می‌کنند حتما باید دریافت کنند و حتما باید رقمش بیشتر شود.

به گزارش همشهری، البته این تغییر یکی از اهداف دولت در اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌هاست و تغییر دیگر، افزایش سهم سلامت مردم از منابع آزادسازی قیمت حامل‌های انرژی است. اقدامی که نه زمان آن و نه میزان دقیق افزایش قیمت انرژی مشخص است.

افزایش قیمت انرژی در فاز دوم

وزیر امور اقتصادی و دارایی هم در اظهار نظری جدا‌گانه از افزایش قیمت حامل‌های انرژی در فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها خبر داد و گفت: پرداخت یارانه نقدی به همه اقشار مردم نیز مساوی نخواهد بود.به گزارش مهر، علی طیب نیا با تأیید خنثی شدن اثر افزایش قیمت حامل‌های انرژی در فاز نخست هدفمندی یارانه‌ها و افزایش میزان مصرف انرژی تأکید کرد: در حال حاضر میزان پرداخت‌ها دوبرابر درآمد ناشی از افزایش قیمت حامل‌های انرژی است. او خاطرنشان کرد: هم‌اکنون ماهانه 3هزار و 500میلیارد تومان صرف پرداخت به مردم می‌شود که از این رقم تنها هزار میلیارد تومان از محل درآمدی پیش‌بینی شده در فاز اول تأمین می‌شود.

به گفته وزیر امور اقتصادی و دارایی، مدت‌هاست که کارگروه‌های مختلفی در دولت تشکیل شده است تا در مورد نحوه اجرای صحیح قانون هدفمندی یارانه‌ها کار کنند تا در نهایت برنامه‌های سیاستی برای اجرای فاز دوم تدوین شود. او تأکید کرد: دولت با پرداخت مساوی به همه آحاد مردم مخالف است و این با عدالت سازگار نیست. وی در عین حال اعلام کرد: ارائه سبد کالایی رایگان دولت به مردم در ماه‌های آینده هیچ ارتباطی با یارانه نقدی ندارد، ضمن اینکه در سال آینده یارانه نقدی کم یا حذف نخواهد شد.

به گفته وزیر اقتصاد، دولت خود را موظف می‌داند تا دیدگاه‌ها و نظرات مربوطه را در رابطه با هدفمندی یارانه‌ها تا قبل از پایان تصویب لایحه بودجه سال 93در قالب لایحه هدفمندی یارانه‌ها به مجلس ارائه کند. به گزارش همشهری، اظهارنظرهای متفاوت نوبخت و طیب‌نیا می‌تواند نشانه‌هایی از تفاوت دیدگاه مردان اقتصادی کابینه درباره چگونگی تغییر مسیر هدفمندی یارانه‌ها باشد. اینکه کدام دیدگاه در نهایت به تصویب دولت می‌رسد، بستگی دارد به لایحه‌ای که قرار است قبل از بسته شدن پرونده بودجه سال آینده تقدیم مجلس شود.






تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 112]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن