تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):کسی که از روی بی میلی،بدون عذر و علت نمازجماعت را که اجتماع مسلمانان است ترک کند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819360420




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتقاد درودگر از حسن زاده


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: انتقاد درودگر از حسن زاده
مديرعامل باشگاه ملوان انزلي با انتقاد از رئيس کميته انضباطي فدراسيون فوتبال گفت که اين کميته برابر پرسپوليس و استقلال هيچ قدرتي ندارد.

صادق درودگر در واکنش به محروميت پيام صادقيان به خاطر ضربه به بازيکن ملوان اظهار داشت: مسلماً صادقيان بايد در آن صحنه اخراج مي‌شد. در بازي استقلال هم مجيد غلام‌نژاد بايد کارت قرمز مي‌گرفت اما بازيکن ما از زمين اخراج شد. داور ترازوي عدالت مسابقه را در دست دارد و نبايد در يک ثانيه بازيکن ما را اخراج مي‌کرد. البته شايد فغاني بگويد که قانون را اجرا کرده اما عدالت را اجرا نکرده است.

به گزارش تسنيم، مديرعامل باشگاه ملوان ادامه داد: واقعيت اين است که داوران در حالت برابر به سمت تيم‌هاي بزرگ چرخش دارند. نکته جالب اينجاست که براي اين تيم‌ها قانون کميته انضباطي نقض مي‌شود، به نفع آنها آرا تغيير مي‌کند، داوري‌ها به نفع آنهاست و... شما نگاه کنيد در بازي ملوان و داماش بدترين توهين‌ها به ما شد که تا امروز رايي در اين خصوص صادر نشده، اما به خاطر شکايت باشگاه پرسپوليس از تماشاگران ما سريعاً ملوان را محروم کردند ولي هنوز اتفاقات دو هفته پيش را نديدند.

درودگر با بيان اينکه کميته انضباطي برابر تيم‌هايي مانند استقلال و پرسپوليس نرمش نشان مي‌دهد، تاکيد کرد: بعد از بازي با پرسپوليس چون اين باشگاه يا آقاي سالارکيا اعتراض کردند کميته انضباطي به سرعت يک راي از جيبش درآورد. واقعاً دوستان مقابل پرسپوليس و استقلال طور ديگري برخورد مي‌کنند و همه چيز به نفع آنهاست.

وي درباره محکوميت باشگاه ملوان به پرداخت 57 ميليون تومان به مسعود پورمحمد بازيکن سابق اين تيم گفت: خيلي جالب است بازيکني که دو سال پيش با ما قراردادش را فسخ کرده بايد 57 ميليون تومان از ملوان بگيرد. يک سوال دارم، فسخ قرارداد يعني چه؟ يعني اينکه يک قرارداد چه از نظر مالي و چه از نظر زماني بين دو طرف فسخ شود پس چطور در اين شرايط ما بايد 57 ميليون تومان پول بدهيم؟

مديرعامل ملوان خطاب به رئيس کميته انضباطي فدراسيون فوتبال گفت: آقاي حسن‌زاده! مگر ما دستگاه چاپ پول داريم يا شما سر گردنه نشسته‌ايد که بايد هر چند وقت يکبار به اين صورت جريمه شويم؟ مگر شما براي فدراسيون فوتبال منبع درآمد هستيد، اين چه آرايي است که صادر مي‌کنيد؟ بازيکني که در طول 3 سال 2 بازي هم براي ملوان انجام نداده و قراردادش فسخ شده چرا بايد 57 ميليون تومان پول بگيرد؟ اين موضوع واقعا مسخره است.

درودگر يادآور شد: کميته انضباطي برابر پرسپوليس و استقلال هيچ قدرتي ندارد و براي اين تيم‌ها قانون را عوض مي‌کند، حتي در کميته استيناف که حق اعاده دادرسي در آن وجود ندارد اين کار را مي‌کنند. فقط اين را بايد بگويم که شخصيت دوستان مقابل پرسپوليس و استقلال متزلزل است.

جمعه 1392/10/13 09:50





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن