تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه كارهاى خود را به خدا بسپارد همواره از آسايش و خير و بركت در زندگى برخوردار اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804713512




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جهانبخش: به پيشرفت در اروپا فکر مي‌کنم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: جهانبخش: به پيشرفت در اروپا فکر مي‌کنم
مهاجم ايراني نايمخن هلند گفت: به پيشرفتم در اروپا فکر مي‌کنم اما در حال حاضر هدفم رسيدن به ثبات در تيم باشگاهي‌‌ام در هلند است.

عليرضا جهانبخش در خصوص اينکه در نظرسنجي يک برنامه ورزشي به عنوان دومين بازيکن تأثيرگذار ايراني شاغل در خارج کشور انتخاب شده است، گفت: خدا را شکر که مردم چنين نظري داشتند و براي من اين نظر مردم باعث خوشحالي و افتخار است، البته تمام لژيونرهاي ايراني که در خارج از مرزهاي ايران فوتبال بازي مي‌کنند، فوتباليست‌هاي خوب و قابلي هستند چراکه در غير اينصورت هيچگاه فرصت بازي در اروپا نصيب‌شان نمي‌شد.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: اشکان دژاگه که به عنوان اولين نفر انتخاب شد در انگليس در سطح اول فوتبال جهان بازي مي‌کند، ضمن اينکه شرايط خوبش در تيم ملي نيز باعث شد تا نظر مردم روي تأثيرگذاري اين بازيکن بيشتر از ساير لژيونرها باشد. با اين شرايط در بين ساير بازيکنان ايراني شاغل در خارج به عنوان دومين نفر انتخاب شدم که جا دارد به خاطر اين انتخاب از مردم کشورم تشکر کنم که لطف‌شان هميشه شامل من بوده است و در نهايت اميدوارم بتوانم همچنان به اين عملکرد مثبتم ادامه دهم تا هميشه باعث سربلندي تمام ايراني‌ها باشم.

جهانبخش در مورد تعريف و تمجيد رسانه‌هاي هلندي از وي و اينکه از او به عنوان يکي از 5 نقل و انتقال فوتبال هلند نام مي‌برده مي‌شود، يادآور شد: چون وضعيت تيمي‌مان خوب نيست هميشه خودم تلاش مي‌کنم تا عملکرد خوبي داشته باشم و بتوانم بازيکن تأثيرگذاري در ترکيب تيمي نايمخن باشم. با اينکه در انتهاي جدول هستيم اما با همه هم‌تيمي‌هايم متحد شده‌ايم تا در نيم‌فصل دوم شرايط خود را در جدول بهبود ببخشيم.

وي افزود: علاوه بر اين سعي مي‌کنيم در جام حذفي هم به شرايط خوب خود ادامه دهيم. در حال حاضر در جمع 8 تيم برتر جام حذفي هستيم و براي رسيدن به مرحله بعدي بايد پس از تعطيلات به ميدان برويم. اين شرايط به اضافه گلزني‌هايم باعث شده است تا رسانه‌هاي هلندي اينطور تحليل کنند و از اينکه به عنوان يک ايراني از من تعريف و تمجيد مي‌شود بسيار خوشحالم و در نهايت اميدوارم به شرايط خوبم در ليگ برتر هلند ادامه دهم.

مهاجم ايراني نايمخن هلند در مورد اينکه آيا ديگر بايد سقوط نايمخن به زيرگروه ليگ هلند را با شرايطي که وجود دارد، پذيرفت يا خير، گفت: خير، چون هنوز اختلاف زيادي با تيم‌هاي بالاتر از خود نداريم، ضمن اينکه در هلند تنها يک تيم مستقيم سقوط کرده و 3 تيم ديگر به پلي‌آف مي‌روند. اگر بتوانيم در نيم‌فصل دوم استارت خوبي بزنيم به طور حتم براي ماندن همچنان اميدواري خواهيم داشت.

وي افزود: قراردادم با نايمخن 3 ساله است اما قطعا به پيشرفتم در اروپا فکر مي‌کنم. باشگاه هلندي سرمايه‌گذاري خوبي روي من کرده است و در اين خصوص همه چيز به شرايطم در آينده بستگي دارد، هرچند که در حال حاضر به ثبات و روند رو به رشدم در اين تيم فکر مي‌کنم.

مهاجم سابق داماش در خصوص شرايط اين تيم گفت: از مشکلات داماشي‌ها خبر دارم و البته اينطور که شنيده‌ام قرار است از يکي دو روز ديگر دوباره تمرينات اين تيم آغاز شود.

جمعه 1392/10/13 09:00





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن