تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فال بد زدن شرك است و هيچ كس ازما نيست مگر اين كه به نحوى دستخوش فال بد زدن مى شود، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804789436




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ماجرای دیدار هیأت اروپایی با فتنه‌گران برای مردم روشن شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:



حجت الاسلام اژدری:
ماجرای دیدار هیأت اروپایی با فتنه‌گران برای مردم روشن شود خبرگزاری رسا ـ مدیر کل پیشین اداره کل اوقاف استان اصفهان، فراموشی نهم دی را آرزوی سران فتنه و دشمنان کشور خواند و گفت: ماجرای سفر هیأت اروپایی و دیدار آنها با عده ای از فتنه گران از جمله مسائلی است که باید برای مردم روشن شود.



به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام حسین اژدری مدیر کل پیشین اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، شب گذشته در سخنرانی خود در امامزاده ابراهیم بن موسی بن جعفر دولت آباد برخوار، با اشاره به جایگاه معرفت و بصیرت در زندگی اصحاب امام حسین گفت: هیچ سیر و سلوکی بدون معرفت ممکن نمی شود، برای قدم گذاشتن در رکاب امام زمان باید نسبت به حضرت معرفت داشته باشیم.
کارشناس مسائل مذهبی در ادامه ابراز داشت: برای نزدیک شدن به امام حسین باید راه و رسم وصال با حضرت را شناخت و به تأمل و تفکر در زندگی اصحاب و یاران ایشان به خصوص حضرت عباس پرداخت، معرفت از بارزترین صفات مشترک اصحاب امام حسین است که بیانگر اهمیت شناخت و معرفت در سیر و سلوک دارد و به خاطر همین شناخت و بصیرت بود که اصحاب حضرت تا پای جان در رکاب امام حسین(ع) باقی ماندند.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: بصیرت در وجود قمربنی هاشم موج می زد، بصیرتی که حضرت عباس داشت بر پایه اقتدا به ائمه معصومین بود، در حماسه 9 دی مردم اوج بصیرت و آگاهی خود را به نمایش گذاشتند و به همین خاطر است که دشمنان به دنبال فراموش شدن این حماسه بزرگ هستند و قصد دارند با هر ترفندی این حرکت عظیم مردمی را از اذهان مردم پاک کنند.
حجت الاسلام اژدری شناسایی چرایی شکل گرفتن فتنه را از شناخت عاملین آن مهمتر دانست و تصریح کرد: عده ای قصد دارند با جلوگیری از راهپیمایی هایی از قبیل نهم دی از اعلام برائت مردم از فتنه گران و سردادن شعار مرگ بر آمریکا جلوگیری کنند، در فتنه دعوا بر سر رأی آوردن شخص و یا رأی نیاوردن کسی نبود بلکه هدف فتنه سرنگونی نظام اسلامی بود.
مدیر کل پیشین اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با اشاره به جنایت های فتنه گران در سال 88 اظهار داشت: فتنه گران در سال 88 قصد ضربه زدن به کشور، اسلام و انقلاب اسلامی را داشتند و قطعا ضربه ای که به جمهوری اسلامی توسط فتنه گران وارد شد به مراتب سنگین تر از ضربه ای بود که صدام در دوران جنگ بر کشور وارد کرد.
وی حماسه 9 دی را بیمه مجدد انقلاب پس از جنگ تحمیلی ذکر کرد و گفت: فتنه 88 موجب شد دشمنان جرأت جسارت بر کشور را پیدا کنند و رژیم صهیونیستی که 8 سال در انزوا و افسردگی به سر می برد جرأت بی ادبی و گستاخی علیه کشور پیدا کند و حتی پس از جندین سال رییس جمهور آمریکا گزینه نظامی علیه جمهوری اسلامی را مطرح کرد.
حجت الاسلام اژدری خاطر نشان کرد: شخصی در کشور اولین بار دم از تقلب زد که خود وی با رأی آوردن در این کشور و همین نظام انتخاباتی بر سر کار آمد، توجیه فتنه گران برای ادعای بی پایه و کذب تقلب این بود که هرکس به غیر از ما در انتخابات پیروز شود تقلب شده و سلامت انتخابات با رأی آوردن ما تأیید می شود و به همین بهانه به خیابان ها ریختند و در کشور هرج و مرج و آشوب بر پا کردند.
کارشناس مسائل مذهبی در ادامه ضمن تأکید بر دشمنی فتنه گران با اسلام و مقدسات اسلامی ابراز داشت: فتنه گران در حالی به خیابان ها ریختند و در کشور هرج و مرج و آشوب به پا کردند که در خارج از کشور تمام حرکات و برنامه های آنها توسط آمریکا، اسرائیل و انگلیس که دشمنان قسم خورده کشور هستند برنامه ریزی شده بود و سران استکبار از این جریان حمایت می کردند.
وی خاطر نشان کرد: اگر در حماسه نهم دی فتنه شکست نخورده بود امروز اثری از عزاداری برای امام حسین وجود نداشت، علما و مراجع حکم محدورالدم بودن فتنه گران و سران آنها را صادر کردند ولی به خاطر مصالح و رأفت اسلامی سران فتنه با تمام امکانات رفاهی به حصر خانگی رفتند ولی امروزه جنایات خود را فراموش کردند و با گستاخی از نظام مقدس اسلامی طلبکار شده اند.
مدیر کل پیشین سازمان اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: نتیجه بسیاری از مسائل اخیر همچنان برای مردم مبهم است، مسائلی همچون تماس تلفنی رییس جمهور با رییس جمهور آمریکا، مطالب مطرح شده در مذاکرات با آمریکا، نتیج مذاکرات هسته ای و این که دستاوردهای کشور در این مذاکرات چه بوده است و ماجرای سفر هیئت اروپایی و دیدار آنها با عده ای از فتنه گران از جمله مسائلی است که باید برای مردم روشن شود.
حجت اسلام اژدری در ادامه افزود: عده ای که در دوران دفاع مقدس در حال تحصیل در خارج از کشور بودند و اطلاعی از جنگ تحمیلی و فرهنگ شهدا ندارند امروزه وارد بخش هایی از دولت و کشور شده اند و با سیاست های غلط و نابه جای خود در حال بازی کردن با عزت مردم و کشور هستند و اعتنایی به شهدا و خانواده های معظم شهدا و آرمان ها و اهداف شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی ندارند.
وی در پایان تصریح کرد: زنده نگه داشتن یاد شهدا و برگزاری یادواره های شهدا بسیار مهم و با ارزش هستند و این در حالی است که دشمنان با اطلاع از این اهمیت ویژه تلاش می کنند با توطئه های مختلف یاد شهدا را از ذهن مردم پاک کنند و سعی کنند کاری کنند که مردم فرهنگ شهدا را از یاد ببرند و برای همین است که باید در زنده نگه داشتن یاد شهدا تلاش کنیم، زنده نگه داشتن یاد شهدا به اندازه یک عملیات جنگی اهمیت دارد.939/پ202/س



۱۳۹۲/۱۰/۱۲






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن