تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس كارى او را اندوهگين و به خود مشغول كند و او با اخلاص براى خدا بسم اللّه‏ ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819801045




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با ترکيب اصلي به عمان برويم قهرمان مي‌شويم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: با ترکيب اصلي به عمان برويم قهرمان مي‌شويم
دروازه‎بان تيم ملي زير 22 سال مي‌گويد اگر اين تيم با ترکيب اصلي به بازي‎هاي عمان برود، قهرمان مي‎شود.

عليرضا بيرانوند دروازه‌بان تيم ملي زير 22 سال کشورمان درباره شرايط تيم اميد ايران و کناره‎گيري منصوريان،در گفت‎وگو با خبرنگار ايسنا اظهار کرد: مسئولان بايد قبلاً فکر چنين روزهايي را مي‎کردند تا نه تيم اميد متضرر شود و نه باشگاه‎ها! ما در يک بازي خوب توانستيم تيم کره‎جنوبي را شکست دهيم و بچه‎ها خيلي آماده بودند اما متأسفانه شرايط به‎گونه‎اي رقم خورد که هم علي آقا کناره‎گيري کرد و هم باشگاه‎ها اجازه نمي‌دهند بازيکن‎ها همراه تيم به عمان بروند.

وي تأکيد کرد: براي ما هم سخت است با اينکه بيش از يک سال در اين تيم حضور داريم به عمان نرويم. درست است سن ما به المپيک نمي‎خورد اما شرکت در اين بازي‎ها مي‎توانست براي آينده فوتبال کشور موثر باشد. تيم اميد توانايي‎هاي زيادي داشت و اگر با ترکيب اصلي به عمان برويم بدون شک قهرمان مي‎شويم.

دروازه‎بان تيم نفت تهران با اشاره به مخالفت باشگاه‎ها براي حضور بازيکن‎هاي اصلي‎شان در عمان، گفت: يحيي گل‎محمدي چون در تيم‎ملي بازي کرده شرايط را درک مي‎کند و مي‎داند که حضور در چنين رقابت‎هايي مي‎تواند به بازيکن‎هاي جوان و تيم اميد کمک کند و بر همين اساس در برنامه 90 اعلام کرد حاضر است 3 بازيکن تيم نفت به عمان بروند.

بيرانوند همچنين به ديدار تيم‎هاي نفت و پرسپوليس اشاره کرد و ادامه داد: هدف ما پيروزي است و خوشبين هستيم که برابر پرسپوليس نتيجه‎ خوبي مي‎گيريم. آنها چون بازي رفت را باخته‎اند در اين ديدار براي تلافي مي‎آيند ولي ما هم قصد داريم با برتري در اين ديدار به صدر جدول صعود کنيم و پرسپوليس را به ‎زير بکشيم.

وي در مورد شرايط خودش نيز بيان کرد: يک هفته در تيم اميد بودم و در تمرين‎هاي نفت حضور نداشتم. به تازگي به تيم اضافه شده‌ام و خدا را شکر وضعيتم خوب است.

پنج شنبه 1392/10/12 11:37





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن