تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حقّ نصيحت خواه اين است كه به راه صحيحى كه مى دانى مى پذيرد، راهنمائيش كنى و سخن در حدّ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804121432




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

منصوريان: نمي‌توانم دست به معجزه بزنم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: منصوريان: نمي‌توانم دست به معجزه بزنم
سرمربي تيم ملي فوتبال زير 22 سال با کناره‌گيري از سرمربيگري اين تيم در بازي‌هاي عمان گفت: کار را به هومن افاضلي سپردم هرچند اگر او هم بپذيرد ريسک بزرگي انجام داده است.

پس از جلسه‌ي صبح امروز سرمربي تيم ملي فوتبال زير 22 سال با مسوولان فدراسيون که از ساعت 10:30 آغاز و تا 14:15 به طول انجاميد، منصوريان با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اين جلسه هم مانند جلسه‌ي ديشب طولاني شد و ما امروز بيش از سه ساعت صحبت کرديم. ابتدا صحبت درباره‌ي کليت فوتبال ايران و اولويت‌هايش بود. به هر حال اولويت اول فوتبال ما و همين‌طور فدراسيون در تيم ملي بزرگسالان و اجراي درست برنامه‌هايش بوده که براي محقق شدن اين برنامه‌ها مسابقات ليگ نمي‌تواند به تعويق بيفتد. از طرفي باشگاه‌ها هم با توجه به مسابقات حساسي که دارند نمي‌توانند از بازيکنان اصلي و کليدي‌شان چشم‌پوشي کنند. بنابراين من با تغييراتي که به اجبار در ليست بازيکنان زير 22 سال براي بازي‌هاي عمان صورت مي‌گيرد تنها مي‌توانستم با يک سوم يا يک چهارم بازيکنان مدنظرم در اين رقابت‌ها شرکت کنم.

به گزارش ايسنا، وي در بيان نتيجه‌ي دوم اين جلسه گفت: پس از بازي اول با تيم کره جنوبي تمام بازيکنان به باشگاه‌هايشان عودت داده شدند و نهايتاً تصميم گرفته شد دومين بازي تيم ملي زير 22 سال با تيم کره جنوبي لغو شود و از آن‌جا که ما به کره‌اي‌ها قول بازي تدارکاتي در 13 دي‌ماه را داده بوديم که قرار شد تيم گهر دورود که يک هفته استراحت دارد به جاي تيم ما برابر کره جنوبي بازي کند. هماهنگي‌هاي لازم با سرمربي کره هم انجام شد و او پذيرفت. قرار بود بازي دوم چندان سنگين نباشد و دو تيم اجازه داشته باشند همه‌ي بازيکنانشان را تعويض کنند. به همين دليل کره‌اي‌ها مخالفتي نکردند.

منصوريان در بيان سومين تصميم حاصل شده از جلسه‌ي امروز به خبرنگاران گفت: پس از صحبت‌هايي که ديشب با کفاشيان، تاج و نبي داشتم و همين‌طور حضور هومن افاضلي در جلسه‌ي امروز بنده گفتم اشکالي ندارد که تمام اولويت‌ها امسال در راستاي منافع کارلوس کي‌روش و تيم ملي بزرگسالان باشد. من نسبت به اين موضوع انعطاف به خرج مي‌دهم اما در عين حال من خروجي فدراسيون محسوب مي‌شوم و نبايد آسيب ببينم. از طرفي نمي‌توانم دست به معجزه بزنم. بايد تيمي را به بازي‌هاي عمان مي‌بردم که سه چهارم از بازيکنان آن در ترکيب من حضور نداشتند. تيم زير 22 سال بايد با مجموعه‌اي کوچک وارد عمان شود. بنابراين من خواهش مي‌کنم که همراه اين تيم نباشم؛ چون به لحاظ فني و روحي آمادگي‌اش را ندارم.

وي افزود: بحث ضعف من نيست. به مسوولان گفتم من جزو داشته‌هاي فدراسيون هستم. پس هر تصميمي که مي‌گيريد داشته‌هايتان را خراب نکنيد. تيم ايران با تيم‌هاي قدرتمندي چون استراليا و ژاپن بايد بازي کند و من نمي‌توانم براي هر بازي ترکيب متفاوتي داشته باشم. از طرفي هم نمي‌خواهم مربيان و باشگاه ها آسيب ببينند. بنابراين ترجيح مي‌دهم در اين مقطع هدايت تيم زير 22 سال را در بازي‌هاي عمان بر عهده نداشته باشم و کار را به هومن افاضلي بسپارم.

منصوريان هم چنين گفت: تا فردا ساعت 3 بعدازظهر هم براي رجيستر شدن نهايي اعضاي تيم ايران فرصت باقي است. من هر کاري براي بسته شدن ترکيب نفرات اين تيم حاضر باشد انجام مي‌دهم و به افاضلي کمک مي‌کنم. البته نمي‌دانم افاضلي اين مسووليت را قبول کرده يا نه اما اگر قبول کند ريسک بزرگي کرده است؛ چون تيم اميد ايران نيست که به بازي‌هاي عمان مي‌رود بلکه منتخبي از ليست 45 نفره‌ي رجيستر شده در AFC است که پاي به اين رقابت‌ها مي‌گذارد. من آدمي هستم که با علم و منطقم حرکت مي‌کنم نه با احساساتم. شايد آدم‌هاي عجيب و غريبي وجود داشته باشند که بگويند مي‌توانند ظرف دو روز ترکيبي از بازيکنان را جمع کنند و تيم آماده‌اي بسازند اما اين کار از من برنمي‌آيد. تيم ملي زير 22 سال در حال حاضر در کف اولويت‌ها قرار دارد. همه‌ي مردم و مسوولان فوتبال منتظر نتيجه‌ي تيم ملي بزرگسالان در جام جهاني 2014 هستند و مي‌خواهند در راه آماده‌سازي اين تيم بهانه‌اي به دست کارلوس کي‌روش نداده باشند. بنابراين من هم نمي‌خواهم اگر خداي نکرده تيم بزرگسالان در جام جهاني نتيجه نگرفت بهانه‌اي براي توجيه کادر فني باشم. از طرفي علاقه ندارم در مسير قهرماني تيم علي دايي يا تيم‌هاي ديگر و همين‌طور تيم‌هاي پايين جدول دخيل باشم.

وي بار ديگر با تاکيد بر اين‌که از فدراسيون خواسته با وجود عقب‌نشيني که انجام داده اما وضعيت او را در نظر بگيرند، گفت: اگر قرار بود اين تعداد از بازيکناني که الان فکر مي‌کنيد مي‌توانند در عمان بازي کنند را به عنوان ترکيب اصلي تيم زير 22 سال در نظر بگيريم، بايد زودتر از اينها تکليف اين موضوع مشخص مي‌شد تا آنها بتوانند در اردوهاي مختلف کنار هم تمرين کنند؛ چون ايران در گروه بسيار سختي قرار دارد. همين الان تيم ملي کره جنوبي با چهار بازيکن لژيونر و هشت بازيکن از تيمي که سال گذشته در المپيک 2012 لندن استفاده کرده بود به ميدان آمد. متاسفانه تيم زير 22 سال ايران در سال بدي وارد بازي‌هاي عمان مي‌شود. بازيکنان 22 سال به لحاظ فيزيکي در وضع کاملي قرار دارند و معمولا بازيکنان بسيار آماده‌اي هستند. من حتي نظرم اين بود که اگر مي‌شود تيم ملي جوانان وارد بازي‌هاي عمان شود اما نمي‌دانم در بحث رجيستر شدن بازيکنان چقدر امکان اين موضوع وجود داشت.

منصوريان با بيان اين‌که موضوع کناره‌گيري تيم ملي زير 22 سال ايران از مسابقات عمان هم مورد بررسي قرار گرفت، در اين‌باره خاطرنشان کرد: اين صحبت را هم مطرح کرديم که اگر امکانش باشد در اين بازي‌ها شرکت نکنيم اما ظاهراً در اين صورت ممکن است تنبيهاتي را براي تيم ايران در نظر بگيرند که مهم‌ترين آنها محروم کردنش از حضور در بازي‌هاي انتخابي المپيک 2016 ريودوژانيرو باشد. بنابراين اين تصميم منطقي نبود.

وي از اعلام نام 23 بازيکن به هومن افاضلي براي ادامه‌ي تمرينات تيم ملي زير 22 سال خبر داد و به خبرنگاران گفت: من ليستي اين بازيکنان را به افاضلي دادم تا او هم بتواند تصميمش را بگيرد. از فدراسيون هم عذرخواهي کردم و بار ديگر به آنها گفتم وسط اين چرخ دنده‌هاي درشت، من را حفظ کنيد. از کفاشيان خواستم تيم تحويل افاضلي داده شود و نهايتا قرار است ايشان تا فردا صبح تصميم نهايي‌اش را در اين‌باره بگيرد.

منصوريان در پاسخ به اين‌که اگر خواسته‌هايتان برآورده شود دوباره به تيم زير 22 سال برمي‌گرديد؟ گفت: خواسته‌هاي من به هيچ وجه برآورده نمي‌شود. مسابقات ليگ را ظاهرا حتي يک روز هم نمي‌توان عقب انداخت. بنابراين خواسته‌هاي من عملياتي نيست و تمام مربيان ليگ آسيب مي‌بينند. من گفتم اگر قرار باشد عليرضا منصوريان در اين سيستم نباشد اما تيم بزرگسالان بتواند به خوبي براي بازي‌هاي جام جهاني آماده شود و نتايج موفقيت‌آميزي را در برزيل بگيرد، دوست دارم من هم در شادي مردم کشورم سهيم باشم.

وي در پايان خاطرنشان کرد: صحبت من درباره‌ي کناره‌گيري از مسووليت تيم ملي زير 22 سال به هيچ وجه به منزله‌ي استعفا دادن نيست و از اين واژه استفاده نمي‌کنم بلکه براي اين مسابقات با توجه به شرايط موجود احساس مي‌کنم آمادگي پذيرفتن مسووليت تيم ملي ايران را ندارم. تيم ما با يک بازي خوب توانست کره جنوبي را شکست بدهد و طبيعتا اين را هم مي‌دانم اگر ما در اين بازي تدارکاتي باخته بوديم حوزه‌ي کاري شما رسانه‌ها ايجاب مي‌کرد که اکنون از من انتقاد کنيد.

سه شنبه 1392/10/10 15:09





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن