تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن به ميل و رغبت خانواده اش غذا مى خورد ولى منافق ميل و رغبت خود را به خانواده ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803911503




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فغاني: دليلي ندارد به بازيکنان توهين کنم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: فغاني: دليلي ندارد به بازيکنان توهين کنم
داور بين‌المللي فوتبال کشورمان گفت: وقتي به بازيکنان مي‌‌گوييد بالاي چشمتان ابروست تا آخر ماجرا مي‌روند آن‌وقت من چطور به آنها توهين کنم و آنها چيزي به من نگويند؟

عليرضا فغاني درباره اينکه گفته مي‌شود تيم داوري ايران براي قضاوت در جام جهاني 2014 برزيل انتخاب شده، گفت: خود من چنين چيزي نشنيده‌ام و تا جايي که مي‌دانم جلسه انتخاب داوران قرار است بعد از تعطيلات ژانويه برگزار شود و تا آن موقع تمام اين صحبت‌ها گمانه‌زني است.

به گزارش فارس ، داور ديدار تيم‌هاي استقلال و ملوان در مورد تحليل پرويز سيار کارشناس داوري کشورمان درباره اخراج بازيکن تيم ملوان افزود: من براي آقاي سيار احترام خاصي قائلم اما شنيده‌ام ايشان گفته بازي را به علت کسالت نديده ولي صحنه اخراج جلال رافخايي را کارشناسي کرده است. من اميدوارم کساني که به علت کسالت بازي را نمي‌بينند کارشناسي هم نکنند و اجازه بدهند کساني که بازي را ديده اند در مورد اتفاقات بازي حرف بزنند.

وي ادامه داد: بازيکن تيم ملوان کارت زرد گرفت که بعد از کارت اعتراض کرد و من هم کارت زرد دوم را به او دادم اما آقايان مدعي تا تريبوني جلوي خودشان مي‌بينند اخلاق‌مدار مي‌شوند و با شخصيت حرف مي‌زنند و مي‌گويند که من به بازيکنان توهين مي‌کنم. اين آقايان بهتر است رجوع کنند و ببينيد در زمين بازي چه حرف‌هايي مي‌زنند و وقتي توهين مي‌کنند و يا فرياد مي‌زنند داور با آنها برخورد مي‌کند.

فغاني افزود: من دليلي براي توهين به کسي ندارم اما هر کسي که ضوابط بازي را رعايت نکند با کارت‌هاي زرد و قرمزي که در اختيار دارم جريمه مي‌کنم و ابايي هم از اين موضوع ندارم اما مي‌بينم که خيلي راحت درباره عملکرد من در زمين دروغ گفته مي‌شود. وقتي به بازيکنان مي‌‌گوييد بالاي چشمتان ابروست تا ته ماجرا مي‌روند آنوقت من چطور به آنها توهين کنم و آنها چيزي به من نگويند؟ وقتي کارت زرد را به رافخايي دادم او براي من دست زد که اين کار به معناي توهين به داور و تمسخر او به حساب مي‌آيد و من هم بايد او را اخراج مي‌کردم.

فغاني در خصوص صحبت‌هاي اسکوچيچ سرمربي تيم ملوان که گفته بود وقتي او را مي‌بيند تا يک ماه خوش‌شانسي نمي‌آورد، اظهار داشت: آقاي اسکوچيچ شما کمتر از يک سال است به اين فوتبال آمده‌ايد و بهتر است کار خودت را بکني، اين مشکل توست که بدشانسي مي‌آوري اما اين را بدانيد که تا زماني که در زمين فوتبال باشم از کوچکترين گذشت نمي‌کنم و حالا اينکه بعد از بازي درباره من چه بخواهند بگويند اصلا براي من مهم نيست و جوابي هم براي کسي ندارم و کميته انضباطي بايد درباره اين مسائل تصميم بگيرد.

داور بين‌المللي کشورمان ادامه داد: من قدرتي که دارم در زمين است و بيرون از آن اين کميته انضباطي است که بايد تصميم بگيرد. من هيچگاه از بازيکني ترسي نداشته و ندارم، وقتي بازيکناني مثل تيموريان و آهي با من محترمانه صحبت مي‌کنند من هم با آنها ارتباط خوبي دارم اما وقتي بازيکني پرخاش مي‌کند دليل ندارد که به او جواب بدهم. در فوتبال دنيا هم همين‌گونه است اما متأسفانه در فوتبال ما باب شده که مي‌گويند کاپيتان حق اعتراض دارد.

فغاني افزود: بازيکن تيم ملوان در زمان زدن خطا توپ را چند متر جلوتر مي‌گذارد و وقتي به او مي‌گويم توپ را به عقب ببر مي‌گويد اعصاب ندارم، خب آقاي محترم شما اعصاب نداري به من هيچ ارتباطي ندارد. من وظيفه دارم در زمين قانون را اجرا کنم حالا شايد گاهي هم اشتباه کنم چون به هرحال انسان هستم اما هيچ اشتباهي عمدي نيست. من هيچگاه با بازيکن استقلال و پرسپوليس در زمان خطا مهربان نيستم و اين موضوع در ذات من وجود ندارد و هميشه هر چيزي را که ببينم قضاوت مي‌کنم.

سه شنبه 1392/10/10 12:26





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن