تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):پرهيزكارى منافق جز در زبانش ظاهر نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819190949




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توافق چندجانبه برای تأمین امنیت فرایند انتقال تسلیحات شیمیایی سوریه


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: توافق چندجانبه برای تأمین امنیت فرایند انتقال تسلیحات شیمیایی سوریه
سخنگوی وزارت امور خارجه چین از امضای توافقی چندجانبه در خصوص تأمین امنیت فرایند انتقال تسلیحات شیمیایی به خارج از سوریه جهت امحا خبر داد.
آفتاب: کین گانگ، سخنگوی وزارت امور خارجه چین اعلام کرد: این توافق در نشستی در مسکو که در آن نمایندگانی از چین، آمریکا، سوریه، دانمارک، نروژ، سازمان بازدارندگی از به‌کارگیری جنگ‌افزارهای شیمیایی و سازمان ملل متحد نیز حضور داشتند، به عمل آمد.


وی با اشاره به این که اطلاعات لازم به زودی در اختیار سازمان ملل و سازمان بازدارندگی از به‌کارگیری جنگ‌افزارهای شیمیایی قرار خواهد گرفت، اعلام کرد: شرکت‌کنندگان در این نشست در خصوص تأمین امنیت انتقال تسلیحات شیمیایی به خارج از سوریه با هدف نهایی امحای این تسلیحات به توافق دست یافتند.


 به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری شینهوا، سخنگوی وزارت امور خارجه چین تصریح کرد: کشتی‌هایی از چین، روسیه، دانمارک و نروژ از انتقال امن تسلیحات شیمیایی به خارج از سوریه اطمینان حاصل خواهند کرد.


به گفته این مقام وزارت امور خارجه چین، دیپلمات‌ها و مقام‌های چینی در این نشست با سایر شرکت‌کنندگان درباره مسائل فنی و نظامی انتقال تسلیحات شیمیایی به بحث و گفت‌وگو پرداختند.


گانگ با تأکید بر موضع قاطع و عادلانه کشورش در خصوص سوریه، گفت که کشتی‌های نظامی چین با هدف کمک به صلح منطقه و جهان در عملیات انتقال تسلیحات شیمیایی سوریه شرکت می‌کنند.




تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۲ - ۰۸:۲۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن