تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819360456




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ولاسکو تا پایان 2014 سرمربی ایران است


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: داورزنی:
ولاسکو تا پایان 2014 سرمربی ایران است




رئیس فدراسیون والیبال شایعه پیوستن ولاسکو به تیم دیگری را رد کرد و از حضور وی حداقل تا پایان سال 2014 در ایران خبر داد.





ایسنا: رئیس فدراسیون والیبال شایعه پیوستن ولاسکو به تیم دیگری را رد کرد و از حضور وی حداقل تا پایان سال 2014 در ایران خبر داد.

پس از انتشار شایعاتی مبنی بر جدایی ولاسکو از تیم ملی ایران و برعهده گرفتن سکان هدایت تیم ملی آرژانتین، محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال گفت: ولاسکو تا پایان سال 2014 با فدراسیون والیبال ایران قرار داد همکاری دارد. این فرضیه که یک مربی زمانی که با تیمی قرارداد دارد با تیم دیگری مذاکره کند، در دنیای حرفه‌ای کاملا مردود و رد است.

داورزنی ضمن تاکید بر پایبند بودن ولاسکو به اصول حرفه‌ای‌گری افزود: ولاسکو به هیچ عنوان با تیمی مذاکره نکرده و نمی‌کند. از آن گذشته حضور ایران در جمع هشت تیم برتر والیبال دنیا در لیگ جهانی در نوع خود هم برای ایران و هم برای ولاسکو موقعیتی استثنایی به شمار می‌آید و ولاسکو هیچ وقت این موقعیت را با سرمربیگری تیمی مثل آرژانتین که در حال حاضر در گروه دو در جمع 12 تیم درجه دو لیگ جهانی هست، عوض نمی‌کند.

رییس فدراسیون والیبال در پایان گفت: از همه این‌ها گذشته ما برنامه‌ریزی خود را بر اساس حضور ولاسکو تا پایان المپیک 2016 انجام داده‌ایم و صحبت‌هایی هم در این خصوص کرده‌ایم تا در پایان سال 2014 در صورت به توافق رسیدن، دو سال دیگر با ولاسکو قرارداد همکاری منعقد کنیم و در حال حاضر حداقل تا پایان سال 2014 سرمربی تیم ملی ایران خواهد بود.







تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن