تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 3 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):سخن طیب و پاکیزه را از هر که گفت بگیرید،‌ اگر چه او خود،‌ بدان عمل ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801779012




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نشست خبري مربيان تيم اميد ايران و کره‌جنوبي


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: نشست خبري مربيان تيم اميد ايران و کره‌جنوبي
سرمربي تيم اميد فوتبال گفت: بازيکنان اين تيم از بهترين فوتباليست هاي کمتر از 22 سال آسيا هستند و در صورت حمايت مسئولان، مي توان به کسب نتيجه مناسب در مسابقات آسيايي عمان اميدوار باشيم.

عليرضا منصوريان در نشستي خبري در کيش افزود: من در شرايطي صحبت مي کنم که نمي دانم بازيکنان خود را براي بازي دوم در روز جمعه مقابل تيم کره جنوبي در اختيار خواهم داشت يا خير.

وي با بيان اين که به مربيان باشگاه ها حق مي دهم که بازيکنان خود را براي مسابقات ليگ برتر به اردوي باشگاهي فرا بخوانند، گفت: بازيکنان تيم اميد از بهترين بازيکنان ليگ برتر هستند و مربيان حق دارند در زمينه حضور آنها در مسابقات ليگ حساس باشند و اين امر را مطالبه کنند.

سرمربي تيم اميد فوتبال ايران افزود: به نظر مي رسد در مقطع کنوني، رييس فدراسيون فوتبال بايد به طور رسمي در اين موضوع ورود کند و تصميم جدي را براي اين تيم بگيرد که تيم حاضر در اردوي کيش به مسابقات آسيايي برود يا نه.

منصوريان گفت: تيم هاي ژاپن، استراليا و کويت حريفان ما در اين مسابقات هستند اين گروه همانند گروهي که تيم ملي بزرگسال ايران در مسابقات جام جهاني برزيل قرار گرفته، گروه مرگ تلقي مي شود.

وي در پاسخ به سئوالي درباره فراخوان تيم فوتبال پرسپوليس از 2 بازيکن حاضر در اردوي کيش و عزيمت به تهران گفت: همانگونه که علي دايي از افتخارات فوتبال کشور است ديگر مربيان نيز همانند گل محمدي، ناظمي و ديگر مربيان حق دارند از بازيکنان خود بهره ببرند، به همين دليل تصميم گرفته شد تا همه باشگاه ها از بازيکنان خود استفاده کنند تا فدراسيون فوتبال نظر قطعي خود را در اين خصوص اعلام کند.

سرمربي تيم فوتبال اميد ايران، هدف گذاري نهايي اين تيم را براي مسابقات جام جهاني 2018اعلام کرد و گفت: طبق صحبت هايي که با آقاي کي روش داشتيم ،پس از مسابقات غرب آسيا پنج بازيکن تيم ايران در تيم ملي بزرگسالان حضور خواهنديافت.

وي افزود: بر اساس اين توافق، در صورت کسب عنوان قهرماني مسابقات آسيايي، تعداد بازيکنان اميد براي حضور در تيم ملي فوتبال ايران در جام جهاني برزيل به هشت نفر افزايش خواهد يافت و اين نگاه کي روش بيانگر توجه ويژه و مثبت وي به جوانان فوتبال ايران است.

منصوريان ، مسابقه دوستانه امروز (يکشنبه) تيم اميد ايران با تيم اميد کره جنوبي را مهم توصيف کرد و گفت: با توجه به اين که در مسابقات آسيايي با تيم ژاپن همگروه هستيم بازي با ژاپن را در مسابقه دوستانه با کره جنوبي شبيه سازي خواهيم کرد.

سرمربي تيم فوتبال اميد کره جنوبي نيز از تيم هاي ملي کشور خود و ايران به عنوان تيم هاي قدرتمند آسيا نام برد و گفت: اين تيم ها در صورت برنامه ريزي صحيح مي توانند به جمع 16 تيم برتر جام جهاني برزيل راه يابند.

کيم يونگ گفت: با وجود آن که ايران و کره جنوبي تيم هاي خوب آسيا هستند اما بايد گفت که سطح فوتبال اين 2 کشور با سطح فوتبال جهان فاصله دارد.

وي افزود: اين تيم به قهرماني در مسابقات آسيايي عمان اميدوار است و در اين دوره از مسابقات، تيم عمان ميزبان مسابقات را قوي ترين حريف خود مي شناسيم و در صورت رويارويي با اميد ايران در مرحله بعدي رقابت ها، مي دانيم که کار سختي را در پيش خواهيم داشت.

سرمربي تيم فوتبال اميد کره جنوبي درباره مسابقه دوستانه عصرامروز تيمش با تيم اميد ايران گفت : مي خواهيم با ارائه بازي خوب مقابل تيم ايران که از قطب هاي فوتبال آسيا است، خود را براي قهرماني در بازي هاي آسيايي آماده کنيم.

سرمربي تيم فوتبال اميد کره جنوبي با ابراز خرسندي از دعوت اين تيم به جزيره کيش، از شرايط زمين چمن و آب و هواي اين جزيره ابراز رضايت کرد.

تيم هاي فوتبال اميد ايران و کره جنوبي ساعت 17 و30 دقيقه امروز هشتم دي در نخستين ديدار دوستانه خود در زمين چمن شماره يک ورزشگاه المپيک کيش به مصاف يکديگر مي روند.

روز جمعه 13 دي ماه زمان برگزاري دومين ديدار دوستانه اين دو تيم قبل از مسابقات آسيايي عمان اعلام شده است.

يکشنبه 1392/10/08 11:10





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن