تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى مردم همانا نمازگزار هنگام نماز با پروردگار بزرگ و بلند مرتبه اش مناجات مى كند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819355090




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کمبود بازيکن در ذوب‌آهن!


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: کمبود بازيکن در ذوب‌آهن!
سرپرست تيم فوتبال ذوب‌آهن گفت: سعيد آذري صحبتي با مسوولان تيم ملي داشته و حضور خانزاده و غريبي در برابر بازي با ملوان قطعي خواهد بود و اين دو بازيکن را براي بازي با ملوان خواهيم داشت.

اصغر فروتن در خصوص شرايط ذوب‌آهن و حضور مجتبي تقوي در تيم اظهارکرد: با توجه به وضعيت بيماري لوکا و اينکه اين مربي هيچ انگيزه‌اي نداشت، تقوي جايگزين‌اش شد و مطمئنا اين مربي با دانش و پر انرژي مي‌تواند تيم ما را از اين حالت نجات دهد؛ فشار بر روي تيم ما زياد است، ولي مي‌توانيم تا رده دهم بالا بياييم.

به گزارش ايسنا ، وي خاطرنشان‌کرد: تقوي، محمدي را به عنوان دستيارش آورده و ابراهيم تقي‌پور نيز هست؛ کادر فني خوبي داريم و مي‌توانيم بهتر از اين‌ها ظاهر شويم؛ بايد مرد روزهاي سخت بود تا بتواني موفق شوي. من به ادامه کارمان اميد دارم و با تلاشي که بچه‌ها مي‌کنند مي‌توانيم به رده‌هاي بالاتر صعود کنيم.

فروتن در پاسخ به اين سووال که بدون خانزاده و غريبي به مشکلي برنخواهيد خورد، گفت: اين دو بازيکن براي بازي دوستانه تيم ملي رفته‌اند و براي بازي با ملوان به تيم برخواهند گشت چرا که ما بازيکني نداريم. در کل 19 بازيکن بيشتر نداريم و الان هم 6 نفر از بازيکنان اميدمان را کنار تيم آورده‌ايم چرا که بازيکن زيادي در تيم نيست.

وي در پاسخ به اين سوال که آيا مسوولان تيم ملي زير 22 سال با آمدن خانزاده و غريبي موافقت کرده‌اند يا نه، عنوان‌کرد: به هرحال آذري صحبتي با مسوولان تيم ملي داشته و اين مسئله در برابر بازي با ملوان حل خواهد شد و اين دو بازيکن را براي بازي با ملوان خواهيم داشت.

فروتن با بيان اينکه ذوب‌آهن کمکي همه جانبه را مي خواهد، افزود: از هواداران مي‌خواهم کنار تيم باشند؛ اينکه فلاني عوض شود و فلان شخص به تيم بيايد هيچ کمکي به تيم نخواهد کرد. ما با اين پتانسيلي که داريم مي‌توانيم جايگاه بهتري را کسب کنيم فقط نياز به کمک مقامات استاني و به خصوص هواداران داريم.

يکشنبه 1392/10/08 08:22





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن