تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):پرخورى و سستى اراده و مستى سيرى و غفلت حاصل از قدرت، از عوامل بازدارنده و كند كننده ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803508290




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حرف‌هاي شنيدني راننده رئال مادريد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: حرف‌هاي شنيدني راننده رئال مادريد
راننده اتوبوس ويژه رئال مادريد از لحظات تلخ و شيرين خود با اين تيم مي‌گويد. او رونالدو را شخصيتي خوب و متواضع دانست و درباره مورينيو گفت که او را تهديد به اخراج کرد اما بعدها رابطه‌اش با او خوب شد.

فرناندو مانسو نامي است که تمام ستارگان سرشناس رئال مادريد در قرن بيست و يکم با او آشنا هستند اين در حالي است که او هيچ سابقه‌اي در مستطيل سبز ندارد و در هيچ تيم سرشناسي بازي نکرده است. او 14 سال است که راننده اتوبوس ويژه رئال مادريد است و پس از عمري فراز و نشيب بازنشسته شد و رئال مادريد در مراسمي از او تقدير کرد.

مانسو در گفت و گويي که با روزنامه مارکا داشت درباره موضوعات جالبي سخن گفت و اسراري را فاش کرد که شايد تنها او از آنها باخبر باشد. او مي‌گويد رابطه صميمي با ستارگاني چون فرناندو هيرو،لوئيس فيگو،فرناندو ردوندو،زين الدين زيدان،ديويد بکام، مايکل اون و کريستيانو رونالدو داشت و از آشنايي با چنين ستارگاني به خود مي‌بالد.

کريستيانو رونالدو:

او شخصيتي خوب و متواضع دارد و بسيار محبوب است. شخصيت رونالدو کاملا متفاوت با آنچه است که رسانه‌ها از او منتشر و يا مردم درباره او فکرمي‌کنند .

شکست چهار بر يک برابر دورتموند در ليگ قهرمانان اروپا:

هيچ گاه آن فضاي غم‌آلود را فراموش نمي‌کنم. لحظات بسيار تلخي بود. هيچ کس در اتوبوس حرف نمي‌زد و سکوت مطلق بود.

دل بوسکه:

شخصيت جالبي داشت. او از سرعت زياد اتوبوس مي‌ترسيد و همواره از من مي خواست تا با سرعت پائين‌تري رانندگي کنم.

لحظات جالب رانندگي با کهکشاني‌ها:

يادم است روزي بازيکنان را به فرودگاه مي‌بردم. در ميان راه يک افسر، اتوبوس را متوقف کرد.اومي دانست که همه مدارک کامل بود و بازيکنان سرشناس زيادي در اتوبوس وجود دارند با اين حال ما را زياد معطل کرد تا جايکه فرناندو هيرو،لوئيس فيگو و دل بوسکه پياده شدند تا با او حرف بزنند. بعدها معلوم شد که آن افسر از طرفداران اتلتيکو مادريد بوده است و عمدا ما را اذيت کرده است.

ژوزه مورينيو:

رابطه من با مورينيو از دشمني به دوستي تبديل شد. يادم هست مورينيو جنگ لفظي شديدي با مانوئل سرمربي خيخون داشت با اين حال من به طرف مانوئل رفتم و با او دست دادم و احوال پرسي کرديم. وقتي مورينيو اين صحنه را ديد خشمگين شد و به من گفت" فورا رفتي و با دشمن من دست دادي. کارت تمام است" من با سرمربي خيخون دست دادم، چرا که مدت‌ها بود با هم دوست بوديم با اين حال مورينيو مرا تهديد به اخراج کرد. آن روز فکر کردم که ديگر کار من تمام است و بايد به فکر شغل ديگري باشم اما مورينيو مرا غافلگير کرد او به طرفم آمد و عذرخواهي کرد و مرا در آغوش گرفت سپس مجسمه‌اي از حضرت مريم را در پالتويم گذاشت تا برايم شانس آورد. مورينيو در درون آدم خوبي بود.

درنته:

بازيکنان همواره اين ترس را داشتند که وسايل گرانبهاي آنها در اتوبوس گم شود. آنها در بسياري از اوقات کيف پول، مدارک و گوشي هاي همراه خود را در اتوبوس جاي مي‌گذاشتند و بعدها مي‌آمدند و تحويل مي‌گرفتند. گرانبها ترين چيزي که در اتوبوس پيدا کردم گوشواره‌اي بسيار زيبا بود که هر بيننده‌اي را به وجد آورد. بعدها معلوم شد که اين گوشواره مال درنته است. وقتي فهميد که آن را در اتوبوس جا گذاشته غرق در شادي شد چرا که آن را از چهره مورد علاقه اش هديه گرفته بود.

مانوئل پيگريني:

وقتي او براي نخستين بار پس از اخراجش به سانتياگو برنابئو برگشت به طرف من آمد و در آغوشم گرفت. اين صحنه را نمي‌توانم فراموش کنم.

ترسناک‌ترين لحظات:

پس از بازي برابر تيم‌هاي سويا و لاکرونيا طرفداران اين دو تيم به اتوبوس هجوم بردند و با سنگ و پرتاپ مواد آتشزا شيشه‌هاي آن را شکستند تا جايکه شخصي توپ بيليارد را به طرف بکام پرتاپ کرد. بکام آن توپ را به عنوان يادگاري به من هديه داد و الان پيشم است.

شنبه 1392/10/07 08:17





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 117]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن