تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ما قومى هستيم كه تا گرسنه نشويم غذا نمى‏خوريم و تا سير نشده‏ايم دست از غذا مى‏ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803725682




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

كليدخوردن فعاليت جريان راست سنتي براي ورود به انتخابات/ بازخواني حضور خودجوش مردم در حماسه 9 دي


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: كليدخوردن فعاليت جريان راست سنتي براي ورود به انتخابات/ بازخواني حضور خودجوش مردم در حماسه 9 دي
رويكرد دبيركل جديد جبهه پيروان، ملاك حزب مؤتلفه در انتخابات مجلس آينده، واكنش‌هاي فعالان سياسي به اظهارات اخير حجاريان و سريع‌القلم، انتقادات به محكومين فتنه88 و مهمترين عناوين خبري احزاب در هفته‌اي كه گذشت را در گزارش زير بخوانيد.
به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، احزاب در هفته‌اي كه گذشت حاوي اخبار مهمي همچون اعلام مواضع جمعيت ايثارگران براي ورود به انتخابات، رويكرد دبير كل جديد جبهه پيروان در تعامل با اصلاح‌طلبان، تصويب طرح نهايي اقتصاد مقاومتي در مجمع تشخيص مصلحت نظام، واكنش تند افروغ به اظهارات سريع‌القلم و ... بود كه در گزاش ذيل چكيده‌اي از مهمترين خبرها را مي‌خوانيد.

رويكرد دبير كل جديد جبهه پيروان در تعامل با اصلاح‌طلبان

دبيركل جبهه پيروان خط امام و رهبري از رويكرد خود در تعامل با اصلاح‌طلبان صحبت و در اينباره شرط‌گذاري‌هايي را براي هر دو جريان اصولگرا و اصلاح‌طلب تعريف كرد.

فروزنده: اعلام مواضع جمعيت ايثارگران براي ورود به انتخابات در ماه‌هاي آينده

قائم مقام جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي گفت: اصل وحدت در سطوح مختلف ملي و اصولگرايي با حفظ رعايت اصول و ارزش‌ها ملاك و معيار ما قرار دارد و قطعا در ماه‌هاي آينده نقطه نظرات خود را درباره چگونگي ورود به انتخابات مطرح مي‌كنيم.

حبيبي: استفاده از تجربيات گذشته ملاك كار حزب موتلفه براي حضور در انتخابات مجلس

دبيركل حزب موتلفه اسلامي گفت: براي آغاز كار برنامه‌هاي انتخاباتي نيازي به هيچ مقدمه‌اي نداريم و براساس تجربيات گذشته براي ادامه راه و حضور در انتخابات عمل مي‌كنيم.

انصاري: طرح اقتصاد مقاومتي امروز به تصويب نهايي مجمع تشخيص مصلحت نظام مي‌رسد

عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام از نهايي‌شدن طرح اقتصاد مقاومتي در جلسه امروز(شنبه) اين مجمع خبر داد.

افتخاري: هر حق راي مساوي با حق اظهار نظر است/ شخصيت‌ها هرچه سنجيده‌تر صحبت كنند، كرامت انساني خود را حفظ كرده‌اند

عضو شوراي مركزي حزب مؤتلفه اسلامي در واكنش به اظهارات اخير حجاريان، گفت: اظهارات وي بيش از همه خود و جايگاهش را زير سوال برد؛ شخصيت‌ها هرچه سنجيده‌تر صحبت كنند، كرامت انساني خود را حفظ كرده و زحمت ديگران در نقد و جواب دادن را افزايش نمي‌دهند.

نگاهي كوتاه بر چند موضع‌گيري در 6 ماه/آقاي سريع‌القلم؛ وصله‌كردن عدم آگاهي سياسي بر لباس قشر زحمت‌كش خطاست!

آقاي سريع‌القلم، اشاعه فرهنگ و ادب از كجا بايد آغاز شود؟ چگونه بايد آن را ترويج داد در حاليكه عدم آگاهي سياسي را وصله لباس زحمت‌كشاني مي كنيم كه برخي از آنان فارغ التحصيلان دانشگاهي و بازنشستگان فرهنگي اين سرزمين هستند؟

واكنش تند افروغ به اظهارات سريع‌القلم: استفاده ابزارگونه از مردم اشكال دارد يا بها و ارزش دادن به آن‌ها؟ / كمي غيرت و هويت فرهنگي داشتن بد نيست

يك استاد دانشگاه گفت: خوب است اين افراد مقداري در زندگي خود فرصتي را براي مطالعه كردن ديوان‌ها و اشعار شعراي بزرگ ايراني اختصاص دهند و از يك منظر خاص معروف به فرهنگ سياسي كه ريشه در تفكرات غربي دارد به جان اين ملت نيفتد.

مهرداد بذرپاش: نكند هم زندگي مردم نچرخد هم سانتريفيوژها/ آيا به وزير خارجه ما اجازه بازديد از مراكز نگهداري از معلولين در غرب را مي‌دهند؟

مهرداد بذرپاش نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي گفت: اعتقاد ما اين است كه اگر حواسمان جمع نباشد هم زندگي مردم متوقف مي‌شود و هم سانتريفيوژها. ما كه پاي ميز مذاكره مي‌رويم اگر بگوييم دستمان خالي است طرف حتما به ما امتيازي نخواهد داد. آن هم با يك مشت موجودات عجيب وغريبي كه خداوند در عالم خلق كرده كه حرف حسابي متوجه نمي‌شوند.

آيت‌الله جوادي آملي: تهديد ايران، نشانه بي‌عقلي غربي‌ها است

آيت‌الله جوادي آملي با بيان اين كه دستاورد عدم عقلانيت در مراكز دانشگاهي غرب، جنگ‌هاي جهاني اول و دوم و كشتار نزديك به 70 ميليون انسان بود، گفت: همين بي عقلي منجر مي‌شود كه آنان هر روز با تهديد ايران اسلامي، بگويند كه گزينه نظامي روي ميز است.

حجت‌الاسلام ذاكري: ضرورت دوري نمايندگان مجلس از معرض آسيب‌هايي كه به نقش آنان در نظام لطمه وارد مي‌كند

عضو شوراي مركزي حزب موتلفه اسلامي گفت: شخصي كه نماينده مجلس و وكيل ملت در عرصه قانون‌گذاري است، بايد از معرض آسيب‌هايي كه به نقش وي در نظام جمهوري اسلامي لطمه وارد مي‌كند، دور باشد.

لاسجردي: نمايندگان به وظيفه اصلي خود بپردازند و از ايجاد هر نوع شائبه‌اي دوري كنند

عضو حزب موتلفه اسلامي گفت: بهتر است نمايندگان به وظيفه اصلي خود بپردازند و از ايجاد هر نوع شائبه‌اي دوري كنند.

حبيبي: سران فتنه اقتدار ملي را نشانه گرفتند/ در دنيا و آخرت بايد پاسخگوي خيانت‌ها و جنايت‌هاي خود باشند

دبيركل حزب موتلفه اسلامي گفت: سران فتنه مرتكب قتل، غارت اموال عمومي و بر هم زدن امنيت مردم شدند. آنها اقتدار ملي را نشانه گرفتند. پس از فتنه آنها بود كه دشمن تحريم‌ها را تشديد كرد. آنها در دنيا و آخرت بايد پاسخگوي خيانت‌ها و جنايت‌هاي خود باشند.مردم نيز در 9 دي، در سراسر كشور با حضور ميليوني خود آنها را محكوم كردند و بيعتي دوباره با نظام اسلامي داشتند.

آيت‌الله واعظي: "اربعين حسيني" سراسر درس زندگي و حكومت‌داري است

عضو مجلس خبرگان رهبري با بيان اينكه عاشورا و اربعين حسيني سراسر درس زندگي و حكومتداري است، گفت: مسئولين نظام اسلامي بايد با تحمل مشكلات از انجام رسالت خود دست برنداشته و هيچ‌گاه در مقابل دشمن احساس شكست نكنند.

كريمي‌اصفهاني: ما در مذاكرات هسته‌اي هرگز از اصول خود دست نمي‌كشيم

دبيركل انجمن اسلامي اصناف و بازار با بيان اينكه ما در مواضع به حق خود پافشاري كرده و از آن عدول نخواهيم كرد، گفت: اقتضاي جامعه امروز ما، مذاكره با آنان بود و با نرمش قهرمانانه، انعطاف خود را در بعضي موارد نشان داديم، اما اين موضوع كه از اصل حق خود دست بكشيم، هرگز رخ نخواهد داد.

ذره‌بين باشگاه خبرنگاران بر فعاليت احزاب سياسي در آذر ماه 1392؛ خودنمايي فضاي باز سياسي/ ليدري آيت‌الله هاشمي‌رفسنجاني بر مجلس خبرگان

آنچه در گزارش زير جمع‌آوري شده است، چكيده‌اي از عملكرد احزاب و تشكل‌هاي سياسي در آذر ماه سال جاري است.

جلودارزاده: شهروندان بايد در شرايط امن، سليقه سياسي خود را انتخاب كنند

عضو شوراي مركزي حزب اسلامي كار با اشاره به آسيب‌هاي موجود در احزاب كشور گفت: بايستي شهروندان در يك شرايط امن، سليقه سياسي خود را انتخاب كنند.

كازروني: ثبات قدم موتلفه در راه ولايت اين حزب را حفظ كرده است

عضو مجلس خبرگان رهبري گفت: ثبات قدم موتلفه در راه ولايت اين حزب را در قبل از پيروزي انقلاب اسلامي و پس از آن حفظ كرده است.

ترقي: "پناهي" به جاي توجيه كردن رفتارش پاسخگوي قوه قضاييه باشد

عضو حزب موتلفه اسلامي گفت: جعفر پناهي به جاي عذرخواهي از ملت و مسئولان در ديدارش با اين هيئت، به دفاع از خود مي‌پردازد و قوه قضائيه بايد وي را به خاطر خطا و تخلفي كه مرتكب شده، مواخذه و از وي تعهد بگيرد تا براي بار ديگر چنين رفتارهايي را تكرار نكند.

انتهاي پيام/

جمعه 6 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن