تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند از نادانان پيمان نگرفته كه دانش بياموزند، تا آنكه از عالمان پيمان گرفته كه به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803314129




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سومين قهرماني سبزواري‌ها در ليگ برتر كشتي


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: سومين قهرماني سبزواري‌ها در ليگ برتر كشتي
ثامن الحجج سبزوار براي سومين سال پياپي قهرماني ليگ برتر كشتي ايران را كسب كرد. آن هم در حالي كه يكي از چهار تيم حاضر در مرحله نيمه نهايي ليگ برتر، اين تيم را به دادن پيشنهاد رشوه ۵۰ هزار دلاري به كشتي‌گيرش متهم كرده است.
ورزشگاه ۱۲ هزار نفري آزادي عصر امروز ميزبان دو فيناليست ليگ برتر كشتي ايران بود تا قهرمان سال ۹۲ خود را بشناسد. رقابت‌هايي كه به دليل قانون منع حضور ملي‌پوشان در تيم‌هاي ليگ برتري با حضور ستاره‌هاي جهاني كشتي رنگ بوي متفاوتي به خود گرفته بود.

به گزارش تابناك، رقابت‌هاي ليگ برتر كشتي ايران امروز جديدترين قهرمان خود را شناخت و آن هم تيمي بود كه در دو دوره قبلي هم قهرماني ليگ برتر را كسب كرده بود و ثامن‌الحجج سبزوار با كسب سومين قهرماني پياپي در قهرماني ليگ برتر هت‌تريك كرد. اين در حالي بود كه دو تيم مازندراني خونه به خونه و گاز در ديدار رده بندي به مصاف هم رفته بودند.

ليگ برتر ايران امسال يك مهمان ويژه داشت و آن تيم تازه وارد استيل آذين ايرانيان بود كه مانند همه تيم‌هايي كه در اين سال‌ها در ليگ‌هاي مختلف ورزشي ايران با اين نام حضور يافته‌اند نام حسين هدايتي را در راس باشگاه خود مي‌ديدند.

هدايتي شب گذشته در اردوي تيم‌اش حاضر شد و ضمن آرزوي موفقيت براي اعضاي تيمش گفت: بسيار خوشحالم كه پس از 4 سال كه شهر تهران صاحب هيچ تيمي در كشتي نبود تصميم به تشكيل تيمي گرفتم كه علاوه بر حضور در بالاترين سطح كشتي كشور اكنون در اولين سال حضور خود مدعي كسب عنوان قهرماني است كه اين موضوع باعث خوشحالي و غرور مردم تهران خواهد شد. اتفاقي كه در نهايت نيافتاد و ديدار فينال گون گاتسالوف و آذرشكيب به سود كشتي‌گير سنگين وزن ثامن خاتمه يافت و قهرماني نصيب تهراني‌ها نشد.

ديدارهاي نيمه‌نهايي صبح امروز ليگ برتر هم چندان آرام دنبال نشد و علاوه بر ادعاي پيشنهاد رشوه، كار به درگيري فيزيكي هم كشيده شد. در يكي از ديدارهاي نيمه نهايي امروز دو تيم خونه به خونه بابل و ثامن الحجج مشهد به مصاف هم رفتند كه تيم سبزواري توانست با شكست حرف مازني خود راهي فينال شود.

مدير عامل تيم خونه به خونه در حالي كه 2 تيم در حال خروج از سالن 12 هزار نفري آزادي بودند با پژمان درستكار، مربي تيم ثامن درگيري لفظي پيدا كرد. اين مسئله منجر به درگيري فيزيكي و زد و خورد هم شد كه با مداخله نيروي انتظامي به پايان رسيد.

علاوه بر اين مديرعامل تيم خونه‌به‌خونه پس از پايان اين بازي شكست كشتي‌گير بلاروسي تيم‌اش، شعبان‌اف، را مشكوك خواند و ساعتي بعد از پيشنهاد رشوه ۵۰ هزار دلاري به اين كشتي‌گير خبر داد. اسماعيل حسن‌زاده در اين زمينه به خبرنگاران گفت: «من با شعبان‌اف صحبت كردم و او نيز به مسئولان كميته انضباطي فدراسيون كشتي اعلام كرده كه مسئولان تيم ثامن سبزوار قصد داشتند به او 50 هزار دلار بدهند اما او از دريافت اين پول امتناع كرده است.»

گزارش ديدار فينال اين رقابت‌ها را در زير مي‌خوانديد:

55 كيلوگرم: اميد جلالي بهار 4 - ياسر حيدرقلي نژاد 2

در وزن نخست اميد جلالي بهار در شرايطي كه در تايم اول 2 بر يك از حريف عقب افتاد در لحظات آخر با نتيجه 4 بر 2 به پيروزي رسيد تا گل كشتي‌هاي 2 تيم به سود استيل آذين خاتمه يابد.

60 كيلوگرم: حسن مرادقلي صفر - مصطفي آقاجاني 4

در تايم اول كشتي زيباي مرادقلي و آقاجاني اين آقاجاني بود كه توانست با يك پوئن اخطار و خاك كردن حريف 3 بر صفر پيش بيفتد. در تايم دوم نيز آقاجاني يك امتياز ديگر از مرادقلي گرفت و كشتي با حساب 4 بر صفر به سود وي پايان يافت.

66 كيلوگرم: سبحان محمدزاده صفر - ماگمد مرتضي علي‌اف 8

در وزن 66 كيلوگرم محمدزاده در كمتر از 2 دقيقه برابر علي‌اف 8 بر صفر باخت تا ثامن سبزوار 2 بر يك پيش بيفتد.

74 كيلوگرم: دنيس چارگوش 6 - رضا افضلي 3

در وزن چهارم اين ديدار افضلي در شرايطي به مصاف چارگوش روس رفت كه وي صبح امروز توانسته بود شعبان‌اف بلاروسي را در يك كشتي پر حرف و حديث شكست دهد. در اين كشتي چارگوش دارنده 2 مدال طلاي جهان در تايم اول توانست با حساب 3 بر 2 از افضلي پيش بيفتد. در تايم دوم نيز چارگوش با يك خاك و بارانداز ديگر حساب كار را 6 بر 2 كرد. افضلي يك بار ديگر نيز چارگوش را از تشك بيرون برد تا در نهايت او با نتيجه 6 بر 3 از اين كشتي‌گير روس ببازد و كار 2 تيم نيز 2 بر 2 مساوي شود.

84 كيلوگرم: اسماعيل نجاتيان 3 - احسان اميني 3

در وزن 84 كيلوگرم نجاتيان در تايم اول توانست يك بر صفر اميني را ببرد. در تايم دوم نيز نجاتيان با مايه لنگ و خاك كردن حريف 3 بر صفر پيش افتاد. اميني در ادامه كشتي 2 خاك كردن حريفش 2 امتياز گرفت تا 3 بر 2 شوند. اما اين پايان كار نبود و با يك پوئن اخطاري كه نجاتيان گرفت در نهايت اين اميني بود كه در كمال ناباوري توانست با نتيجه 3 بر 3 پيروز شود.

96 كيلوگرم: عبدالسلام گاديسوف 9 - عرفان اميري 2

در وزن 96 كيلوگرم گاديسوف در تايم اول با 2 بار خاك كردن حريف 4 بر صفر پيش افتاد. در ادامه كار در يك كش و قوس گاديسوف 3 و اميري 2 امتياز گرفت تا حساب كار 7 بر 2 شود. گاديسوف با يك خاك ديگر نهمين امتياز را نيز به دست آورد تا پيروز اين ديدار باشد و كار 2 تيم به كشتي آخر كشيده شود.

120 كيلوگرم: محمدرضا آذرشكيب 3 - حاجي مراد گاتسالوف 3

اما در حساس‌ترين كشتي اين ديدار آذرشكيب كه در دور رفت توانسته بود گاتسالوف روس دارنده 6 مدال طلاي جهان و المپيك را ببرد در تايم اول ابتدا 2 امتياز برابر اين حريف روس از دست داد. در ادامه كار آذرشكيب توانست با خاك كردن گاتسالوف حساب كار را 2 بر 2 كند. در تايم دوم نيز گاتسالوف با يك درخت‌كن و پيچ كمر 6 بر 2 از آذرشكيب پيش افتاد. آذرشكيب در ادامه كار يك بار ديگر كنده حريف را كشيد اما خودش نيز خاك شد تا حساب كار 8 بر 6 شود. بيرون بردن گاتسالوف در ادامه فايده‌اي نداشت تا ثامن با نتيجه 4 بر 3 برنده شود و سومين قهرماني خود را در ليگ جشن بگيرد.

پنجشنبه 5 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن