تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نـادانى، مايـه مرگ زندگان و دوام بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803018090




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سانا: شمار زيادي از تروريستها در ريف دمشق، حمص ،ادلب ، حلب و درعا كشته شدند


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: سانا: شمار زيادي از تروريستها در ريف دمشق، حمص ،ادلب ، حلب و درعا كشته شدند
تهران / واحد مركزي خبر / سياسي 1392/10/05
شمار زيادي از افراد مسلح تروريست از جمله تعدادي غير سوري در ريف دمشق ، حمص ، ادلب ، حلب و درعا در حملات نيروهاي ارتش سوريه به هلاكت رسيدند.
مقادير زيادي اسلحه و مهمات و تعداد زيادي خودروي حامل سلاح و مهمات و مجهز به تيربارهاي سنگين تروريستها در اين مناطق منهدم شد.
به گزارش پايگاه اينترنتي خبرگزاري رسمي سوريه ( سانا) ، برخي منابع به سانا گفتند يگانهايي از ارتش سوريه يك مخفيگاه تروريستها را نزديك تقاطع شيفونيه در منطقه دوما منهدم كردند.
دو دستگاه خودرو افراد مسلح كه يكي از آنها به آتشبار ضد هوايي 23ميلي متر مجهز بود منهدم شد و شماري از تروريستها در منطقه عربين به هلاكت رسيدند.
اين منابع گفتند شماري از تروريستها كه برخي از آنها از اعضاي گروه موسوم به « لشكر سعد بن عباده خزرجي » بودند در وادي عين ترما و مزارع مليحه به هلاكت رسيدند و اسلحه و مهمات آنها منهدم شد.
اين منابع گفتند يگاني از نيروهاي ارتش، تجمع تروريستها را در منطقه يلدا در جنوب ريف دمشق درهم كوبيد كه در نتيجه آن، شماري از تروريستها را كشته يا زخمي شدند و اسلحه و مهمات آنها نيز در اين منطقه منهدم شد.
از طرف ديگر 15 تروريست در كمين نيروهاي ارتش بين منطقه سبينه و حوش بلاس به هلاكت رسيدند.
در منطقه خان الشيخ نيز دهها تروريست از جمله محمد فايق عبد‌الحي از اتباع چاد و عدي زبيدي از اتباع قطر كشته شدند. نيروهاي ارتش با اعضاي يك گروه تروريستي در محله جمعيات درگير شدند كه به كشته شدن دو نفر از اعضاي اين گروه منجر شد.
شمار ديگري از تروريستها در درگيري با نيروهاي ارتش در محله قابون كشته شدند و چند تروريست عضو گروه موسوم به گردان مهدي در محله القدم به هلاكت رسيدند.
در حمص نيز نيروهاي ارتش يك انبار اسلحه و مهمات و چندين مخفيگاه تروريستها را منهدم كردند و شماري از تروريستهاي عضو گروهك « دولت اسلامي عراق و شام» را به هلاكت رساندند.
يك منبع نظامي گفت يگاني از نيروهاي ارتش چندين مخفيگاه تروريستها و يك تونل در حال احداث را نزديك مسجد مصطفي پاشا در محله باب هود شهر حمص منهدم كردند و شماري از تروريستها را كشتند.
وي افزود چندين تجمع تروريستها در روستاي كيسين و منطقه رستن در حومه حمص منهدم و تلاش يك گروه تروريستي مسلح براي حمله به نگهبانان سد رستن خنثي شد و همه تروريستها به هلاكت رسيدند.
اين منبع گفت يگان ديگري از ارتش اعضاي يك گروه تروريستي مسلح را در روستاي غاصبيه تارومار كردند. اعضاي اين گروه به روستاي دوير خمپاره شليك مي كردند.
در تدمر در استان حمص نيز نيروهاي ارتش با اعضاي يك گروه تروريستي كه در تلاش بودند از طريق منطقه مهيير به اردن فرار كنند درگير شدند و شماري از تروريستها را كشتند و چند تروريست ديگر را دستگير كردند.
نيروهاي ارتش دو مخفيگاه و يك انبار مهمات و اسلحه متعلق به اعضاي گروهك دولت اسلامي عراق و شام را در دار الكبيره در حومه حمص منهدم كردند و شماري ا‌ز آنها را كشتند.
در حومه شهر حماه نيز يك دستگاه خودروي حامل مهمات در
تل‌باقللو در منطقه سقيليبه كشف و ضبط و يك تروريست دستگير شد.
در حومه ادلب نيز شماري از تروريستها در نزديكي منطقه سرمين و تقاطع روستاي مارتين در حملات نيروهاي ارتش كشته شدند و چندين دستگاه خودروي مجهز به تيربار سنگين تروريستها منهدم شد.
در حومه حلب نيز همه اعضاي يك گروه تروريستي در حملات نيروهاي ارتش تارومار شدند و ارتش به مخفيگاهها و دهها دستگاه خودروي حامل اسلحه و مهمات تروريستها حمله كرد.
يك منبع نظامي گفت : شماري از تروريستها در كويرس ، عربيد ، جديده ، زرزور ، كفين ، اعزاز ، ماير ، حريتان و اورم كشته يا زخمي شدند.
اين منبع افزود يگانهايي از ارتش چندين دستگاه خودروي تروريستها را به همراه اسلحه و مهمات در اطراف زندان مركزي حلب ، شهرك صنعتي ، فافين ، دير حافر ، حذوان، الباب و جاده كاستيلو منهدم كردند.
اين منبع گفت يگانهاي ارتش شمار زيادي از تروريستها را در
حمله به مخفيگاههاي آنان در خان العسل ، كفرناها ، معره الارتيق، منصوره و انجمن خبرنگاران در حومه حلب به هلاكت رساند.
يك منبع نظامي در درعا گفت يگانهايي از ارتش با چند گروه تروريستي مسلح در درعاي بلد درگير شدند و تلفات سنگيني به آنان وارد كردند.
اين منبع گفت اين درگيريها به هلاكت همه اعضاي چند گروه تروريستي در اطراف اطراف مسجد حمزه و شمال خيابان اردن از جمله يك تك تيرانداز منجر شد.
اين منبع گفت يگاني از نيروهاي ارتش تلاش يك گروه تروريستي مسلح را براي حمله از روستاي ام العوسج به منطقه زمرين در حومه درعا خنثي كردند و اعضاي اين گروه را كشتند يا زخمي كردند.
همچنين چندين خودروي مجهز به تيربار سنگين در نزديكي منطقه زمرين منهدم شد و همه افراد سوار بر اين خودروها كشته شدند.
130/169

پنجشنبه 5 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن