تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): فضاى هر ظرفى در اثر محتواى خود تنگ‏تر مى‏شود مگر ظرف دانش كه با تحصيل علوم، فضاى آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803243919




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سردار سرلشكر جعفري: سپاه قدرتمندترين گارد پرواز هوايي جهاني


واضح آرشیو وب فارسی:فردا نیوز: سردار سرلشكر جعفري: سپاه قدرتمندترين گارد پرواز هوايي جهاني
فرمانده كل سپاه گفت: درحاليكه دشمنان انقلاب و مزدوران رژيم صهيونيستي بيش از ۱۳۰ اقدام خرابكارانه و هواپيماربايي را در پروازهاي داخلي و خارجي كشور طراحي و به اجرا درآوردند، خوشبختانه حتي در يك مورد هم توفيق پيدا نكردند.
تسنيم: سردار سرلشكر محمدعلي جعفري پس بازديد از مراحل توليد مجموعه تلويزيوني «آسمان من»، با اشاره به سي امين سالگرد صدور فرمان حضرت امام خميني(ره) مبني بر واگذاري ماموريت حراست از هواپيماها به سپاه افزود: پاسداران گمنام سپاه در حفاظت هواپيمايي كشور، قدرتمندترين گارد پرواز جهان هستند.

وي اضافه كرد: قبل از انقلاب، تامين امنيت خطوط هوايي برعهده گارد هواپيمايي بود و بعد از پيروزي انقلاب و آغاز جنگ تحميلي و در مقطعي كه با تلاش منافقان و دشمنان اصلي انقلاب يعني آمريكا و رژيم صهيونيستي چندين مورد هواپيماربايي در كشور اتفاق افتاد، با تدبير و فرمان حضرت امام راحل(ره) سپاه پاسداران عهده دار اين ماموريت و مسئوليت خطير شد.

فرمانده كل سپاه گفت: در سال 63 و پس از شكست هاي سخت دشمن در دفاع مقدس تنها در دي همان سال، با همكاري منافقين و مزدوران استكبار، پنج مورد هواپيماربايي در كشور رخ داد و هواپيماها به عراق و رژيم صهيونيستي برده شد.

سرلشكر جعفري با بيان اينكه در پي اين اتفاقات تشكيل سپاه حفاظت هواپيمايي در دستور كار قرار گرفت، افزود: به رغم فقدان تجربه و آمادگي و نبود نيروهاي آموزش ديده، سپاه در يك برنامه‌ريزي جهادي به عشق لبيك به فرمان امام(ره) در مدت بسيار كوتاهي با جذب و تربيت نيروي انساني لازم از درون سازمان، به سرعت نقش مثبت، بازدارنده و حماسي خود در اين عرصه جديد ماموريتي را آشكار كرد.

وي گفت: درحدود 30 سال خدمت خالصانه و شجاعانه، سپاه حفاظت هواپيمايي ماموريت‌هاي خود را بطور صددرصدي تحقق بخشيده است، به گونه اي كه با الطاف خداوند و روحيه ايثارگري و انگيزه جهادي پاسداران گمنام اين سپاه و نيز مهارت و تخصص آنان، درحاليكه دشمنان انقلاب و نظام و مزدوران استكبار و رژيم صهيونيستي بيش از 130 اقدام خرابكارانه و هواپيماربايي را در پروازهاي داخلي و خارجي كشور طراحي و به اجرا درآوردند، خوشبختانه حتي در يك مورد هم توفيق پيدا نكردند.

فرمانده كل سپاه، ناكامي و شكست سناريوهاي هواپيماربايي را مرهون فداكاري و ايثارگري‌هاي وصف‌ناپذير گارد امنيت پرواز سپاه دانست و تصريح كرد: تلاش دشمنان براي هواپيماربايي به ويژه در سال‌هاي پاياني جنگ تحميلي بسيار افزايش پيدا كرد تا امنيت كشور را تحت‌الشعاع قرار دهند و از آن به عنوان ابزار و اهرم فشاري بر ضد ايران استفاده كنند اما با هوشمندي و اقدامات به موقع نيروهاي امنيت پرواز سپاه همه نقشه‌هاي آنان خنثي شد.

سرلشكر جعفري گفت: سپاه حفاظت براي اجراي ماموريت‌هاي خطير خود تاكنون با اهداي بيش از 50 شهيد و تعدادي جانباز، امنيت و آرامش مردم در مسافرت هاي هوايي را تامين و در اين راه افتخار بزرگي را براي نهاد انقلابي و مردمي سپاه به ارمغان آورده است.

فرمانده كل سپاه با اشاره به نظارت سازمان‌ها و نهادهاي بين‌المللي بر اقدامات كشورها در زمينه امنيت خطوط هوايي افزود: امروز سازمان ايكائو كه بر حفاظت هواپيمايي و امنيت پرواز كشورهاي جهان نظارت مي‌كند اقدامات جمهوري اسلامي را تاييد و ايران را از جمله كشورهاي موفق در اين زمينه مي‌داند.

وي اضافه كرد: بسياري از كشورهاي اسلامي و دوست درصدد انتقال تجربيات ما به خود هستند كه در حال برنامه‌ريزي براي انجام اين كار هستيم.

سرلشكر جعفري با اشاره به آگاهي هموطنان از اعمال فشار در فرآيند كنترل پروازها و مسافرين در كشورهاي اروپايي تصريح كرد: تحول‌خواهي سپاه در همه عرصه‌ها، ضرورتي است كه همواره بايد مدنظر قرار گيرد و ظرفيت‌هاي تخصصي و دانش موجود نزد كاركنان اين مجموعه سرمايه گرانقدري است كه ما را به آينده روشن اميدوار و مطمئن ساخته است.

سرلشكر جعفري در بخش ديگري از سخنان خود تعدد و تنوع طرح‌ها و برنامه‌هاي هواپيماربايي ضدانقلاب و اقدامات مقابله‌اي و پيشگيرانه سپاه براي خنثي‌سازي اهداف دشمنان را از جمله سوژه‌هايي دانست كه از قابليت پردازش رسانه‌اي و هنري و تمركز اصحاب سينما و تلويزيون براي توليدات فاخر برخوردار است.

فرمانده كل سپاه با قدرداني از كارگردان و تهيه‌كننده و دست‌اندركاران توليد سريال "آسمان من" كه با سوژه ماموريت امنيت پرواز و مقابله سپاه با توطئه‌هاي هواپيماربايي درحال آماده شدن است، گفت: توليد هنرمندانه و واقع‌بينانه اين سريال مي‌تواند گوشه‌هايي از مجاهدت‌ها و فداكاري‌هاي كم نظير فرزندان ملت ايران در سپاه حفاظت هواپيمايي و گارد امنيت پرواز كشور را كه در گمنامي و سكوت صورت پذيرفته است، در منظر افكار عمومي و مخاطبان قرار دهد.

مجموعه تلويزيوني 26 قسمتي "آسمان من" به كارگرداني "محمدرضا آهنج" مراحل پاياني توليد خود را مي‌گذراند.

پنجشنبه 5 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فردا نیوز]
[مشاهده در: www.fardanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن