تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس دوست دارد خداوند هنگام سختى ها و گرفتارى ها دعاى او را اجابت كند، در هنگام آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802761830




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئيس بنياد مسكن رشت خبر دادصدور ۱۷ هزار سند روستايي در رشت


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس بنياد مسكن رشت خبر دادصدور ۱۷ هزار سند روستايي در رشت
رئيس بنياد مسكن انقلاب اسلامي رشت از صدور ۱۷ هزار سند روستايي در اين شهرستان خبر داد.


به گزارش خبرگزاري فارس از رشت، رضا محمدي پيش از ظهر امروز در جلسه شوراي شهرستان اين شهر با اشاره به مشكلات صدور سند روستايي، اظهار كرد: اجراي صدور سند روستايي بنياد مسكن از جمله وظايف اين نهاد است.

وي افزود: براي روستاها و شهرهاي كمتر از 25 هزار نفر جمعيت نقشه تفكيكي تهيه شده و بنياد مسكن موظف است پرونده آنها را تشكيل دهد.

رئيس بنياد مسكن انقلاب اسلامي رشت از صدور 17 هزار سند روستايي در رشت خبر داد و گفت: اين تعداد سند روستايي از اداره كل ثبت تحويل گرفتيم و در اختيار روستاها قرار داديم.

وي با بيان اينكه اكنون مشكلات صدور سند روستايي با حمايت روستائيان تا حدودي برطرف شده است، خاطرنشان كرد: در سال جاري مجوز صدور حدود 300 تا 400 سند روستايي در شهرستان رشت گرفته شده است.

محمدي با اشاره به اينكه حدود 75 روستا نقشه تفكيكي تهيه شده است، تصريح كرد: با هماهنگي شوراها و دهياران اين تعداد روستا براي صدور سند روستايي نقشه تفكيكي تهيه شده است.

وي از همكاري نكردن رئيس ثبت ناحيه دو شهرستان رشت انتقاد كرد و يادآور شد: رئيس اين ناحيه براي نقشه‌برداري و اعزام كارشناس همكاري نمي‌كند.

اين مسئول بيشترين مشكل صدور سند روستايي را در بخش سنگر ذكر كرد و افزود: تاكنون 998 فقره پرونده نقشه‌برداري شده ارائه داده‌ايم كه بيشترين نقشه‌برداري در سنگر انجام شده است.

محمدي نبود اعتبار دولتي براي اجراي نقشه‌برداري و صدور سند روستايي را از مشكلات ديگر عنوان كرد و يادآور شد: اداره ثبت ناحيه يك همكاري خوبي در اين زمينه دارد اما مشكل اساسي در اداره ثبت ناحيه دو و سنگر است.

وي وظيفه اصلي بنياد مسكن را گرفتن نمايندگي از روستا براي تشكيل پرونده و ارائه آن به ثبت دانست و خاطرنشان كرد: ثبتي‌ها اراضي بدون سند را ثبت‌نام مي‌كنند.

محمدي در ادامه به اجراي طرح هادي در روستاهاي شهرستان رشت اشاره كرد و متذكر شد: از تعداد 297 روستا تاكنون 275 روستا طرح هادي تهيه شده است.

وي تعداد 70 طرح هادي روستايي را نيازمند بازنگري دانست و يادآور شد: با تخصيص اعتبارات اين طرح‌هاي هادي بازنگري مي‌شود.

رئيس بنياد مسكن انقلاب اسلامي رشت از بازنگري طرح هادي 30 روستاي رشت در سال جاري خبر داد و تصريح كرد: از نظر طرح هادي و شاخص بهره‌مندي آن جزو شهرهاي پيش‌رو هستيم.

رئيس شوراي شهرستان رشت نيز در جلسه مذكور با تبريك ميلاد حضرت مسيح و گراميداشت روز ايمني و زلزله، اظهار كرد: شوراهاي شهر و روستا و بخش بايد نكات ايمني را به دهياران متذكر شوند و آن را مورد تاكيد قرار دهند.

اسماعيل حاجي‌پور به ريزش يك ساختمان در رشت اشاره كرد و افزود: اين ساختمان به دليل رعايت نكردن اصول ايمني و نداشتن پروانه ساخت دچار ريزش و يك نفر مجروح شد.

وي رعايت مقررات و اصول فني يك ساختمان را مورد تاكيد قرار داد و خاطرنشان كرد:‌ آموزش ايمني بويژه در روستاها مي‌تواند در مقابله با زلزله آمادگي لازم را بوجود آورد.

رئيس شوراي شهرستان رشت مسئوليت يك بهيار را مهم دانست و يادآور شد: بهيار مانند يك شهردار كه در شهر فعاليت‌هايي را انجام مي‌دهد مسئول روستا است و بايد همان فعاليت‌ها را انجام دهد.

وي در ادامه از اجرايي شدن پارك 400 هكتاري لاكان رشت خبر داد و خاطرنشان كرد: حق گيلان و رشت است كه داراي پارك‌هاي زيبايي باشد.

حاجي‌پور متذكر شد: در حدود 80 سال پيش 63 باغ به نام گل‌هاي مختلف در رشت وجود داشت كه زيبايي خاصي به اين شهر مي‌داد اما اكنون به جايي رسيده‌ايم كه سرانه فضاي سبز رشت 3.5 است كه از استاندارد جهاني بسيار عقب هستيم.

انتهاي پيام/2300/ل40

پنجشنبه 5 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن