تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):خدای تعالی ایمان را برای پاکیزگی از شرک قرار داد ، و نماز را برای دوری از تکبر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802749677




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسئول ستاد نهم و دهم دي ماه ‌ورامين خبر داد: برگزاري يادواره شهداي ‌10 دي ورامين


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: مسئول ستاد نهم و دهم دي ماه ‌ورامين خبر داد: برگزاري يادواره شهداي ‌10 دي ورامين
مسئول ستاد بزرگداشت يوم‌الله نهم و دهم دي ماه ‌ورامين با تاكيد بر اينكه روزهاي ۹ و ۱۰ دي براي هميشه در تاريخ ورامين و كشور خواهند درخشيد، از برگزاري يادواره شهداي ۱۰ دي ورامين خبر داد. مسئول ستاد نهم و دهم دي ماه ‌ورامين خبر داد: برگزاري يادواره شهداي ‌10 دي ورامين


مسئول ستاد بزرگداشت يوم‌الله نهم و دهم دي ماه ‌ورامين با تاكيد بر اينكه روزهاي ۹ و ۱۰ دي براي هميشه در تاريخ ورامين و كشور خواهند درخشيد، از برگزاري يادواره شهداي ۱۰ دي ورامين خبر داد.
به گزارش ايلنا، حجت‌الاسلام سيد محسن محمودي ‌در جمع خبرنگاران با اشاره به اهميت بزرگداشت نهم و دهم دي اظهار داشت: ملت بصير ايران اسلامي با لبيك به نداي رهبري عزيز در ۹ دي ۸۸ به ميدان آمدند و با مشت‌هاي گره كرده، انزجار خود را به تحركات وقيحانه دشمنان داخلي كه از بيگانگان حمايت مي‌شدند، دادند.
مسئول ستاد بزرگداشت يوم‌الله نهم و دهم دي‌ماه شهرستان ورامين افزود: برخي آمدند انتخابات را كه يكي از اصول و اركان مردم سالاري نظام است زير سئوال بردند، اين بزرگ‌ترين جنايتي است كه در سال ۸۸ رخ داد.
وي ادامه داد: ۱۰ دي سال ۵۷ و نيز ۹ دي ۸۸ روزهاي درخشاني در تاريخ مردم ورامين هستند و اين روز‌ها براي هميشه در تاريخ ورامين و كشور خواهند درخشيد.
رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان‌هاي استان تهران اضافه كرد: اما مردم ما نشان دادند كه در دفاع از آرمان‌ها و دفاع از انقلاب شكوه‌مند اسلامي خود با كسي شوخي ندارند.
محمودي عنوان كرد: ۹ دي فرصتي مغتنم براي برپايي جلسات تحليلي و تبييني است، علاوه بر اين، با توجه به تقارن ۲۸ صفر با نهم دي ماه امسال مي‌توان از اين فرصت تاريخي استفاده كرد.
عضو شوراي فرهنگ عمومي شهرستان ورامين افزود: در ۱۰ دي ۱۳۵۷ مردم ورامين در حمايت از انقلاب اسلامي و ضرورت بازگشت امام راحل به ميهن اسلامي تظاهرات كردند كه در اين راهپيمايي سه تن از بهترين مردم اين ديار به شهادت رسيدند و در نهم دي ماه ۱۳۸۸، وارثان قيام ۱۵ خرداد ۱۳۴۲، جهت تجديد بيعت با مقام معظم رهبري بار ديگر كفن پوشيدند و با پاي پياده مقابل بيت مقام معظم رهبري حاضر شده و طومار فتنه‌گران را در هم پيچيدند، به همين خاطر نهم و دهم ديماه در تاريخ انقلاب اسلامي مردم ورامين روزهاي بزرگ و ارزشمندي است.
مسئول ستاد بزرگداشت يوم‌الله نهم و دهم ديماه شهرستان ورامين ادامه داد: در روز جمعه ششم دي‌ماه، مراسم گلباران مزار شهداي ۱۰ دي در حسينيه شاه حسين (ع) بعد از نماز جمعه ورامين برگزار مي‌شود كه سخنران اين مراسم سيد شهاب الدين چاووشي معاون استاندار تهران خواهد بود.
وي اضافه كرد: روز شنبه هفتم دي ماه نيز يادواره شهداي ۱۰ دي در مدرسه شهداي ۱۰ دي ورامين از ساعت ۹ صبح و روز هشتم دي ماه نيز يادواره شهداي ورزشكار شهرستان ورامين از ساعت ۱۵ در سالن شهداي گمنام شهرستان با حضور ورزشكاران برگزار خواهد شد.
محمودي عنوان كرد: تجمع ولايت‌مداران بصير با حضور مردم مومن و انقلابي ورامين در آستان مبارك امامزاده كوكب الدين (ع) از ساعت ۱۰ صبح روز هشتم دي‌ماه برگزار مي‌شود.
اين مسئول بيان داشت: روز نهم دي ماه شهرستان ورامين ميزبان استاندار تهران و مديران كل استان خواهد بود و در شب نهم دي ماه نيز مراسم عزاداري وفات نبي مكرم اسلام (ص) و امام حسن مجتبي (ع) با سخنراني ائمه جماعات و كار‌شناسان مذهبي پيرامون بصيرت در كليه مساجد برگزار مي‌شود.
رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان‌هاي تأكيد كرد: روز سه شنبه مصادف با دهم دي‌ماه، تجمع مردمي امت حزب‌الله از ساعت ۹ صبح در مسجد چهارده معصوم (ع) ورامين با سخنراني حجت‌الاسلام سيد صدرالدين شريعتي برگزار خواهد شد.
محمودي گفت: مراسم يادواره شهداي ۱۰ دي شهرستان ورامين، روز سه شنبه بعد از نماز مغرب و عشا در حسينيه ثارالله سپاه ناحيه ورامين برگزار و از خانواده شهداي دهم دي تجليل خواهد شد.
وي يادآور شد: تهيه جزوه و بروشور، ارسال پيامك‌هاي تبليغي، نشست‌هاي تبييني و تحليلي در مدارس و دانشگاه‌ها، اعزام مبلغين و كار‌شناسان به مدارس و مراكز فرهنگي و برگزاري گفتمان‌هاي ديني و سياسي، برگزاري مراسم نقد كتاب، تهيه فيلم قلاده‌هاي طلا و پخش آن در مدارس توسط آموزش و پرورش، اجراي برنامه‌هاي ويژه بصيرت‌افزايي در كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان و فضا سازي شهري و نصب بنر توسط روابط‌عمومي شهرداري از جمله ديگر برنامه‌هاي گراميداشت نهم و دهم دي ماه ورامين است.

پنجشنبه 5 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن