تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):از نشانه های عالم ، نقد سخن و اندیشه خود و آگاهی از نظرات مختلف است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819484891




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شكارچيان متخلف قالي‎كوه اليگودرز در چنگال قانون


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: شكارچيان متخلف قالي‎كوه اليگودرز در چنگال قانون
مديركل حفاظت محيط زيست لرستان از كشف و ضبط 8 قبضه اسلحه شكاري در اليگودرز خبر داد.

محمدحسين بازگير در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)- منطقه لرستان، با اعلام اين خبر اظهار كرد: در پي گشت و كنترل يگان اجرايي در مناطق تحت مديريت قالي‎كوه اليگودرز، اكيپي 8 نفره از متخلفان شكار و صيد به دام محيط بانان گرفتار آمدند.

وي اضافه كرد: از اكيپ اول 7 قبضه اسلحه شكاري به همراه 18 عدد فشنگ و از اكيپ دوم يك دستگاه موتور برق، دو تور دستي ماهيگيري، شش گوني ذغال و لوازم كامل ماهيگيري كشف و ضبط شد.

بازگير ادامه داد: پس از اخذ 10 ميليون ريال ضرر و زيان وارده به محيط زيست پرونده متخلفان جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضايي شهرستان اليگودرز معرفي شدند.

مديركل حفاظت محيط زيست لرستان تصريح كرد: هرگونه شكار و صيد غيرمجاز طبق قوانين سازمان حفاظت محيط زيست جرم محسوب شده و با متخلفان برخورد قانوني(حبس - جريمه) اعمال مي‎شود.

انتهاي پيام

پنجشنبه 5 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن