تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):امّتم همواره در خير و خوبى اند تا وقتى كه يكديگر را دوست بدارند، نماز را برپا دارن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801198066




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جلسه بررسي مشكلات مسكن مهر با حضور جهانگيري برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: جلسه بررسي مشكلات مسكن مهر با حضور جهانگيري برگزار شد
در جلسه اي با حضور معاون اول رئيس جمهور، مشكلات موجود در بخش مسكن مهر و از آن جمله موضوع تامين اعتبار مورد نياز جهت تكميل واحدهاي نيمه تمام مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاري مهر به نقل از پايگاه اطلاع رساني دولت، جلسه بررسي مسائل مسكن مهر عصر ديروز(چهارشنبه) به رياست معاون اول رييس جمهور تشكيل شد.

اسحاق جهانگيري در اين جلسه موضوع مسكن را يكي از مهمترين موضوعات پيش روي دولت دانست و گفت: بخش مسكن يكي از اصلي ترين بخش هاي اقتصادي كشور است و دولت قطعا رفع مشكلات اين بخش را در دستور كار خود دارد.

در اين جلسه كه وزراي مسكن و شهرسازي، امور اقتصاد و دارايي و رييس كل بانك مركزي نيز حضور داشتند، مشكلات موجود در بخش مسكن مهر و از آن جمله موضوع تامين اعتبار مورد نياز جهت تكميل واحدهاي نيمه تمام مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

در اين نشست همچنين چند طرح پيشنهادي ارائه شد و مقرر گرديد پس از بررسي هاي بيشتر در خصوص اين طرح ها، نتايج حاصله ظرف روزهاي آتي براي تاييد و جمع بندي نهايي ارائه شود.

كد خبر: 2202737

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۱۰/۵ - ۱۰:۳۱

پنجشنبه 5 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن