تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 31 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در عمل مؤمن يقين ديده مى شود و در عمل منافق شك.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801488633




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تركيه تيم قوي است/ رافائل با هندبال روز دنيا آشنا است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: تركيه تيم قوي است/ رافائل با هندبال روز دنيا آشنا است
سعيد برخورداري گفت: تركيه حريف گردن كلفت و قوي است و بازي تداركاتي مقابل آن براي تيم ملي كشورمان خيلي مفيد است.
سعيد برخورداري بازيكن ملي پوش كشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: براي آمادگي بهتر تيم ملي و حضور مقتدرانه در بازيهاي مردان آسيا در بحرين طي روز‌هاي 7 و 6 دي با تيم ملي تركيه بازي تداركاتي داريم كه حريف گردن كلفت و قوي براي ما به شمار مي رود و انجام اين ديدار‌ها براي تيم ملي كشورمان خيلي مفيد است.

وي تصريح كرد: بازيكناني كه در تيم ملي تركيه بازي مي‌كنند علاوه بر حضور در رقابتهاي ليگ برتر اين كشور برخي از آنها در اروپا بازي مي‌كنند و با توجه به اينكه سطح كيفي و كمي هندبال قاره سبز از قاره كهن بالاتر است پس با يك تيم قدرتمند و خوب رو به رو هستيم.

برخورداري در ادامه گفت: تركيه در رنكينگ جهاني ار نظر جايگاه از كشورمان بالاتر است ( ايران در رتبه 51 دنيا قرار دارد.)

وي تاكيد كرد: ششمين اردوي تيم ملي هندبال كشورمان از روز 24 آذر در تالار هندبال آغاز شد و تا روز يكشنبه 2دي ادامه داشت.

پس از استراحتي 3 روزه، هفتمين اردو از فردا آغاز خواهد شد و دو بازي تداركاتي با تركيه نيز در همين اردو برگزار مي شود و 3-2 روز بعد از آن نيز ادامه خواهد يافت.

برخورداري عنوان كرد: تمرينات زير نظر رافائل كاسترلو صورت مي‌گيرد كه مربي با دانش و با اخلاقي است. با توجه به اينكه از اسپانيا آمده است و اين كشور جز 3 تيم برتر دنيا در هندبال است كاسترلو از دانش روز دنيا آشنايي كافي دارد و مربي خوبي براي تيم ملي كشورمان است و برنامه هاي وي براي ما تازگي دارد و ما بايد خود را با آن وفق دهيم.

وي گفت: در ادامه تمرينات تيم ملي به احتمال زياد 17دي به تورنمنت قطر خواهيم رفت و چند بازي با تيم هاي باشگاهي الجيش قطر، تيم ملي قطر، امارات و يك تيم عربي به احتمال زياد بحرين هم باشد در قالب يك تورنمنت چهار جانبه شركت خواهيم كرد و با اين تيم‌ها به رقابت خواهيم پرداخت.

برخورداري اشاره كرد: رقابتهاي مردان آسيا نيز از 5 بهمن در بحرين آغاز خواهد شد و چند روز قبل از آغاز اين مسابقات زودتر به بحرين خواهيم رفت تا با تيم ملي هندبال ژاپن يك بازي تداركاتي داشته باشيم، سبك بازي اين كشور همانند كره جنوبي است و اين به تيم ملي كشورمان كمك زيادي مي‌كند.

وي يادآور شد: در اين رقابتها با كشورهاي كره جنوبي، چين، بحرين و ژاپن و عربستان همگروه هستيم به نظر گروه مرگي نيست هر چند با تيمهاي قدرتمندي رو به رو هستيم اما با اين حال بايد باقدرت مقابل آنها ظاهر شد و هيچ واهمه‌اي به خود راه نداد.

برخورداري اضافه كرد: تيم ملي ايران در سال جاري شرايط خوبي دارد و اميدواريم براي نخستين بار سهميه مسابقات جهاني قطر در سال 2015 را كسب كنيم و اين هدف دور از دسترس نخواهد بود چرا كه بازيكنان خيلي خوبي در اردوها حضور دارند و به احتمال زياد بازيكنان شاغل در مجارستان آقايان موسوي و جمالي نيز به ارودها اضافه شوند و با يك تيم قدرتمند راهي رقابتهاي آسيايي شويم.

وي گفت: نزديك به 12سال است كه در هندبال حضور دارم و به آن مي پردازم از اين مدت 5 سال است كه عضو تيم ملي بزرگسالان هستم.

برخورداري گفت: در شهرداري نيك انديش اصفهان بازي مي‌كنم و بعد از پايان فصل 2 ماه در ليگ قطر بازي خواهم كرد.

وي عنوان كرد: كار خود را با عضويت در تيم ملي دانش ‌آموزي كشور شروع كرده و در تيم‌هاي ملي نوجوانان و جوانان حضور داشتم.

برخورداري در پايان خاطر نشان كرد: هم اكنون 25 سال دارم و فعلا شرايط را براي مربيگري احساس نمي كنم و در فكر ادامه تحصيل هستم.

انتهاي پيام/

پنجشنبه 5 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن