تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):از به زبان آوردن سخنان زشت بر حذر باش. زیرا فرومایگان را گرد تو جمع می کند و گرانم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819367949




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فجر؛ چهار بازي شش امتيازي


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: فجر؛ چهار بازي شش امتيازي
شايد فجرسپاسي نسبت به مس كرمان و ذوب‌آهن در روي كاغذ بازي‌هاي خيلي سختي نداشته باشد اما با توجه به جايگاهش در انتهاي جدول حق امتياز از دست دادن را ندارد. فجر نيم فصل دوم را با غيبت چند بازيكن به خاطر مصدوميت و همچنين از دست دادن جابر انصاري آغاز كرد.
اين تيم هر چقدر هم كه خوب بازي كند چون در فاز هجومي بازيكن تمام‌كننده ندارد در نتيجه‌گيري هم به خواسته‌اش نمي‌رسد.
محمود ياوري در نيم فصل اول با مس به تبريز رفت و از تراكتورسازي يك امتياز گرفت و حالا بايد با فجر به ورزشگاه يادگار امام(ه) اين شهر برود. صباي قم و داماش حريفان بعدي اين تيم هستند.
اما بازي با سورينت در هفته بيست و چهارم در حافظيه مي‌تواند تعيين‌كننده باشد. پس از آن در اهواز با استقلال خوزستان بازي مي‌كنند و در هفته بيست و ششم هم ميزبان پرسپوليس هستند. اما دو هفته فوق‌العاده حساس براي اين تيم و البته براي محمود ياوري مي‌تواند حكم به بقا يا سقوط فجر دهد.
سرمربي فجر براي اين دو بازي انگيزه‌هاي شخصي بسياري دارد. ابتدا ذوب‌آهن در اصفهان و سپس مس در شيراز كه به نوعي روز تسويه حساب هم مي‌باشد.
فجر اين شانس را دارد كه بعد از بازي با سايپا اگر تكليفش به روز آخر كشيده شد در خانه از امتياز ميزباني استفاده كرده و ملوان را شكست دهد.

پنجشنبه 5 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن