تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  ghhhhhh
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819010344




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پتروشيمي، قهرمان نيم فصل نخست ليگ برتر بسكتبال


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: پتروشيمي، قهرمان نيم فصل نخست ليگ برتر بسكتبال
نيم فصل نخست ليگ برتر بسكتبال باشگاه‌هاي كشور در حالي به پايان رسيد كه پتروشيمي با پيروزي در ديدار معوقه، صدر جدول رده‌بندي را از آن خود كرد و قهرمان نيم فصل نخست شد.

آخرين ديدارهاي نيم فصل نخست ليگ برتر بسكتبال، مربوط به ديدارهاي معوقه هفته نخست رقابت‌ها بود كه با پيروزي دو تيم پتروشيمي و ماهان مقابل ذوب آهن و افرا خليج فارس در بندرامام و اصفهان، پايان يافت.

ماهان كه به خاطر ناآماده و ناقص بودن مدارك ارسالي به فدراسيون، از انجام بازي در هفته نخست مسابقات منع شده بود با پيروزي در اين ديدار، سه پله در جدول رده بندي صعود كرد و همسايه تيم همشهري خود در رده پنجم جدول شد، ولي افرا خليج فارس در رده نهم باقي ماند. ذوب آهن با انجام ديدار معوقه مقابل پتروشيمي و با وجود شكست، جايگاهش را در رده چهارم تثبيت كرد .

پتروشيمي با كسب 2 امتياز از ديدار معوقه خود، شيرين‎ ترين صعود فصل را تجربه كرد. اين تيم در هفته يازدهم و پاياني نيم فصل نخست به واسطه برتري مقابل مهرام، قهرماني خود را مسجل كرده بود. شاگردان مهران حاتمي كه از هفته دوم، ديدارهاي خود را آغاز كردند بتدريج به رده دوم جدول رده‌بندي رسيدند، ولي به خاطر يك بازي كمتر، هرگز از اين جايگاه صعود نكردند.

دانشگاه آزاد و مهرام تيم‌هايي بودند كه صدرنشيني در جدول رده‌بندي را تجربه كردند. تيم دانشگاه آزاد در دو سه هفته آغازين ليگ، صدرنشين بود تا اينكه مهرام، اين جايگاه را از آن خود كرد و با وجود شكست در هفته پاياني در آن باقي ماند. اما برگزاري ديدارهاي معوقه، جايگاه اين تيم را به صاحب اصلي‌اش داد.

مرحله برگشت ليگ برتر بسكتبال باشگاه‌هاي كشور، از 16 دي آغاز خواهد شد.



پنجشنبه 5 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن