تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را رها مكن حتى اگر بعدش شعر باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802408031




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اولتيماتوم رئيس سازمان ليگ به ليگ يکي‌ها


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: اولتيماتوم رئيس سازمان ليگ به ليگ يکي‌ها
رئيس سازمان ليگ گفت: به تيم‌هاي ليگ دسته اول فرصت مي‌دهيم تا ورزشگاه‌هاي خود را براي حضور در ليگ برتر آماده کنند.

جلسه هم‌انديشي مسئولان سازمان ليگ با مديران رسانه‌‌اي باشگاه‌هاي ليگ دسته اول صبح امروز در سازمان ليگ برگزار شد. در اين جلسه باشگاه‌ها استقبال چنداني نکرده بودند و مديران رسانه‌اي کمي در اولين جلسه هم‌انديشي حاضر شده بودند. در بين مديران رسانه‌اي، رمضاني مديرعامل باشگاه پاس حضور داشت. در اين جلسه که مهدي تاج رئيس سازمان ليگ، بهمني مدير روابط عمومي سازمان ليگ، محمودزاده رئيس سازمان ليگ آزادگان، کسرايي حضور داشتند اما بهروان به علت حضورش در شهرستان در اين جلسه غايب بود.

*تمام قوانين ليگ برتر در ليگ دسته اول اجرا مي‌شود

به گزارش فارس، مهدي تاج در واکنش به اين موضوع که استقبال اندکي از اين جلسه صورت گرفته، تصريح کرد: اين اولين جلسه‌‌اي است که ما برگزار مي‌کنيم و استقبال کم باشگاه‌ها طبيعي است. ما قصد داريم تا تمام قوانيني که در AFCبراي ليگ برتر مدنظر گرفته مي‌شود را در ليگ دسته اول اجرايي کنيم.

وي ادامه داد:‌ AFC نمي‌داند که قرار است کدام تيم‌ها به ليگ قهرمانان آسيا و يا ليگ برتر صعود کنند به همين دليل تمام تيم‌ها بايد امکانات لازم را داشته باشند به همين دليل ما تصميم گرفتيم تمام ليگ‌هاي اول، دوم و سوم را متمرکز کنيم تا قوانين يکساني داشته باشند. از امروز هم اين امر اجرايي خواهد شد و طبق يک نامه‌اي که ابلاغ مي کنيم خيلي سفت و سخت پاي اين مسئله خواهيم بود. اين مسئله شايد سخت و تند باشد اما لازم است ما بهترين شرايط را نسبت به تاريخ گذشته داشته‌ايم و توانسته‌ايم 908 امتياز کسب کنيم حالا بايد اين روند را حفظ کنيم اين مسئله يک برند براي ماست.

*اگر به داماش کمک نمي‌کرديم 100 امتياز از ما کسر مي‌شد

رئيس سازمان ليگ با اشاره به کمک به تيم فوتبال داماش براي حضور در ديدار مقابل استقلال يادآور شد: اگر ما به داماش کمک نمي‌کرديم اين تيم براي بازي بعد هم با مشکل روبرو مي‌شد و اين يک خلل در ليگ منظم ما به وجود مي آورد. ما به خاطر ليگ منظم صد امتياز گرفته بوديم که پس از اين امر باعث مي شد 100 امتياز از ما کسر شود و پايين‌تر از تيم‌هاي قطر و کويت قرار مي‌گرفتيم.

وي افزود: ما بايد تلاش کنيم تا ورزشگاه‌هايمان شرايط ايده‌آل داشته باشد. اگر ورزشگاه‌هاي ما از لحاظ استاندارد از 11 ورزشگاه کمتر شود ما باز هم سقوط خواهيم کرد. به هر حال بايد اين مسائل را در نظر بگيريم سازمان ليگ تمام تلاش خود را مي‌کند و به تيم‌‌ها هم کمک مي‌کند هم‌اکنون هنوز سازمان ليگ زير بار برخي بدهي‌ها گرفتار است.

*فاز اول نقش جهان اجرايي مي‌شود

تاج با اشاره به احداث ورزشگاه نقش جهان، تأکيد کرد: آنچه مسلم است اين است که فاز دوم ورزشگاه نقش جهان اجرا نمي‌شود ما براي اجرايي شدن فاز اول حداقل‌ها را اعلام کرديم خود من هم با استاندار اصفهان جلسه‌اي برگزار کردم آنها هم از جايي پول گرفتند که حالا نمي‌خواهم بگويم از کجا بوده اما در مجموع فاز اول اين ورزشگاه اجرايي مي‌شود که همان 40 هزار نفر است معتقدم نيازي هم به فاز دوم نيست اگر توانستم آن را اجرايي کنم خوب است.

رئيس سازمان ليگ با اشاره به ورزشگاه حافظيه شيراز، تصريح کرد: ورزشگاه فجر سپاسي هم‌اکنون به ورزشگاه‌هاي استاندارد اضافه مي‌شود. نواقص اين ورزشگاه رفع مي‌شود تنها نور اين ورزشگاه باقي مانده که اين موضوع هم برطرف خواهد شد. با اضافه شدن ورزشگاه فجر سپاسي تعداد ورزشگاه‌‌هاي استاندارد ما به 14 ورزشگاه مي‌رسد بايد اين شرايط را حفظ کنيم رقبايمان نايستاده‌اند و آنها هم تلاش مي کنند.

*تيم‌هايي که ورزشگاه استاندارد نداشته باشند اجازه حضور در ليگ برتر را ندارند

تاج با اشاره به اينکه تيم‌هاي صعود کننده به ليگ برتر بايد تمام شرايط لازم را داشته باشند، عنوان کرد: ما نامه‌اي خواهيم نوشت و اعلام مي‌کنيم که اگر تيم‌هاي صعود کننده به ليگ برتر ورزشگاه‌هاي استاندارد A کنفدراسيون فوتبال آسيا را نداشته باشند اجازه نمي‌ دهيم تا در ليگ برتر حاضر شوند. ما براي اين موضوع هم وقتي در نظر مي‌گيريم و الزامي است که اين مسئله وجود داشته باشد اين را هم در نيم‌فصل مي‌گوييم که نگويند وقت لازم براي اين موضوع را نداشتيم و بعد که اجازه حضور تيم‌ها را نداديم نيايند دولت، نمايندگان مجلس و استاندار را به جان ما بيندازند به جاي اينکه چنين کاري کنند از حالا اقدامات لازم را براي اين کار فراهم کنند.

وي در مورد اينکه برخي تيم‌‌ها از لحاظ مالي قدرتمند نيستند و آيا فدراسيون مي‌تواند به اين تيم‌ها کمک کند، گفت:‌ سازمان ليگ محل برگزاري مسابقات است. ما امکاناتي نداريم که بخواهيم به تيم‌‌ها کمک کنيم اگر امسال به برخي ورزشگاه‌ها مثل غدير، تختي و دستگردي کمک کرديم به اين دليل است که سال اول است بايد ما در هيئت رئيسه جلسه‌‌اي تشکيل دهيم و در مورد اينکه اگر تيمي به ليگ برتر مي‌آيد شرايط ورزشگاه آن مناسب نبود چه اقدامي انجام دهيم و آيين‌نامه‌اي در اين زمينه طراحي کنيم.

*به مسجدسليمان وقت داديم تا ورزشگاهش را به ما معرفي کند

رئيس سازمان ليگ در مورد اينکه با فشردگي مسابقات تيم‌ها وقت مجهز کردن ورزشگاه‌ها را ندارند، تأکيد کرد: ما به تيم فوتبال مسجدسليمان نامه‌اي ارسال کرديم که شرايط خود را براي برگزاري بازي در جام حذفي اعلام کند. من معتقدم که بايد تيم از حق ميزباني خود استفاده کند اما شرايط بايد مهيا باشد چند روز ديگر تراکتورسازي بايد در جام حذفي با مسجدسليمان بازي کند من چند سوال از مديرعامل اين باشگاه کردم که شرايط را براي ما اعلام کند آنها امروز به سوالات ما جواب بدهند تا در مورد آن تصميم بگيريم اينکه آيا مسجدسليمان هتلي داشته باشد و يا مسافت فرودگاه تا محل برگزاري بازي چقدر باشد مهم است.

*اولويت ما تيم ملي بزرگسالان است، بازيکنان تيم زير 22 سال در اختيار باشگاه‌ها خواهند بود

رئيس سازمان ليگ با اشاره به همزماني مسابقات قهرماني زير 22 سال آسيا با رقابت‌هاي ليگ برتر، تصريح کرد: براي مسابقات ليگ دسته اول ما در مورد تداخل بازي‌هاي تيم ملي مشکلي نداريم زيرا بازيکني در تيم ملي حضور ندارد اما در مورد تيم‌هاي پايه با کفاشيان و نبي صحبت کرديم اولويت اول ما تيم بزرگسالان است ما از تيم منصوريان انتظار قهرماني نبايد داشته باشيم او نمي‌تواند با همه بازيکنان به اردو برود زيرا برخي تيم‌ها بيش از سه يا چهار بازيکن در اين تيم دارند براساس خواسته فدراسيون فوتبال ما با اين موضوع مخالفت کرديم سازمان ليگ در اين زمينه تشخيص دهنده نيست بلکه ما مسائل را اجرا مي‌کنيم اگر مي‌خواستيم بازي‌هاي ليگ را به علت رقابت‌هاي قهرماني زير 22 سال آسيا به تأخير بيندازيم آن وقت نمي‌توانستيم 20 فروردين ماه ليگ را به اتمام برسانيم.

*اصرار داريم تا تيم‌هاي بدهکار مشکلات خود را برطرف کنند

وي در مورد تيم‌هاي بدهکار ليگ دسته اول تصريح کرد: ما اصرار داريم تا قوانين AFC محکم اجرا شود روزي مي‌رسد که تيم‌هاي ليگ دسته اول هم ورزشگاه‌هاي مناسب خواهند داشت يکي از بازي‌هاي زيبايي که من مشاهده کردم همين ديدار تيم اميد با روسيه بود. ما بيشترين فشار را سال گذشته آورديم تا رقابت‌ها به موقع تمام شود و به تيم ملي کمک شود عرف نيست که يک تيم در هفته سه بازي انجام دهد اما ما اين موضوع را عملي کرديم زيرا اولويت ما تيم ملي بود. فصل نقل و انتقالات ليگ دسته اول هم امروز به اتمام مي‌رسد و حداکثر تا شنبه تيم‌ها فرصت دارند تا اين مشکل را برطرف کنند.

*ناظران سازمان ليگ نبايد در تيم‌ها مشاور باشند

تاج با اشاره به مبارزه با فساد در فوتبال اظهار داشت: بحث شهرداري تبريز در سال گذشته به وجود آمد که خود من هم متوجه برخي مشکلات شدم. پافشاري کميته اخلاق و خود بنده به نتايجي هم دست يافتيم با هياهو نمي‌توانيم به جايي برسيم. ناظران سازمان ليگ در هيچ تيمي نمي‌توانند مشاور باشند من اين موضوع را از امروز اجرايي خواهم کرد و محکم هم پاي آن ايستاده‌ام و زماني که تصميمي مي‌گيرم خيلي قاطع خواهم بود جلوي خيلي از کساني که تاکنون نايستاده‌اند، من مي‌ايستم اما آبروي افراد حائز اهميت است بايد اين موضوع توجه شود.

وي با اشاره به صحبت‌هاي عابديني تأکيد کرد: اينکه بخواهد کسي در مورد فساد فوتبال صحبت کند خوب است و نبايد جلوي او گرفته شود اما مطرح کردن بحث دريافت 1.5 ميليارد و اينکه 2 نفر را متهم به اين موضوع بکنند و فردا بيايند بگويند اين مسئله وجود نداشته کار خوبي نيست. آبروي افراد مهم است. اينکه بگوييم در اين زمينه آبروي افراد ريخته مي‌شود پس مبارزه نکنيم هم منطقي نيست بايد ابتدا تشخيص دهيم مطمئن شويم و بعد اجرا کنيم.

*مأمور براي رسيدگي به مباحث عابديني گذاشته‌‌ام

رئيس سازمان ليگ يادآور شد: اينکه بگوييم اين مسئله براي سه سال پيش بوده و به من مربوط نيست هم درست نيست. هم‌اکنون من رئيس سازمان ليگ هستم و هر تخلفي که حتي در 10 سال پيش هم اتفاق افتاده باشد هم بايد رسيدگي کنيم و به شدت با مسائل برخورد مي‌کنيم من قاطع‌تر از همه هستم اما مهم اين است که تشخيص دهيم و آبروي فردي بي‌مورد برده نشود.

وي افزود: اينگونه نيست که بگوييم عابديني چرا اين مسائل را عنوان کرده او نيت خير داشته و نيتش شر نبوده به من هم اين مسائل را گفت اما اگر بدون سند و مدرک بگويم دو نفر از سازمان ليگ برون آن وقت آنها حق ندارند که بگويند علت اين موضوع چه بوده است؟ من مأموري در اين زمينه گذاشته‌‌ام که حرف‌هاي آنها را هم گوش دهد اگر مستندات به جايي برسد که تخلفي صورت گرفته باشد حتما برخورد مي‌کنيم. پرچم مبارزه با فساد بايد همواره بالا باشد زيرا هر جايي که پول هست فساد هم است.

*بهترين و سالم‌ترين سازمان، سازمان ليگ است

تاج يادآور شد: ما بهترين و سالم‌ترين سازمان را داريم از اين نوع سازمان‌ها کم است مسائلي شايد از قبل وجود داشته باشد افرادي 20 سال در اين سازمان تلاش کرده‌‌‌اند من اگر به نتيجه برسم حتما برخورد مي‌کنم و هيچ ترسي هم از هيچکس ندارم.

*بازيکن خارجي بايد شرايط ايران را بپذيرد

رئيس سازمان ليگ در مورد حضور بازيکنان و مربيان خارجي، تأکيد کرد: هنگامي که فردي به ميهماني مي‌رود بايد شرايط ميزبان را بپذيرد. شرايط ما هم براي بازيکنان غير عرف نيست ما به مسائل خانوادگي بازيکنان ورود نمي‌کنيم زيرا معصيت اين مورد از ثواب آن بيشتر است اما در بخشنامه ذکر مي‌کنيم که رعايت ظاهر افراد الزامي است بازيکن نبايد بر گردن خود خالکوبي داشته باشد اين موضوع به نوعي بي‌احترامي به جامعه است بايد ارزش‌هاي شايع در جامعه رعايت شود. نبايد بازيکن آب دهان خود را بر زمين بيندازد يا بعد از گل خوشحالي‌هايي انجام دهد که خارج از عرف است نبايد بازيکن شادي‌هاي نامتعارف داشته باشد که اين موضوع جرم است و اسمش شادي کردن نيست. مربي خارجي بايد سرحال باشد و تلو تلو نکنند.

چهارشنبه 1392/10/04 13:44





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن